F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Frank Williams: Parr moim naturalnym następcą

"Adam jest nadzwyczaj mądrą osobą z drygiem do interesów".
Michał Roszczyn, 28 lutego 2012, wyświetlenia: 1990<< | lista | T- | T+ | >>
Frank Williams wielokrotnie powtarzał, że nie rozmyśla nad emeryturą, jednak teraz przyznał, że postrzega Adama Parra jako swojego naturalnego następcę w przyszłości.

Parr dołączył do słynnej stajni w 2006 roku jako dyrektor wykonawczy, by cztery lata później zostać mianowanym na stanowisko prezesa.

Po wypowiedzi Sir Franka Williamsa można wnioskować, że awans Parra z 2010 roku prawdopodobnie nie będzie ostatnim w barwach teamu z Grove. „Jeśli z jakiegoś powodu nie mógłbym przybyć do fabryki, Adam wypełniłby tę lukę. Jest młodym facetem i wysportowanym, podobnie jak ja w jego wieku. Nie jest kierowcą wyścigowym, ale na swój sposób stanowi to atut w tych bardzo skomercjalizowanych czasach. Jest bardzo dobry w podejmowaniu finansowych decyzji i opracowywaniu bilansu koszty-korzyści. Radzi sobie na spotkaniach w kręgach Formuły 1”.

Williams uważa, że przybycie Parra wzmocniło zespół. „Adam jest bardzo dobrym człowiekiem: całkowicie szczery, oddany pracy, niezwykle wydajny i mający żyłkę do spraw marketingowych. Ogólnie powiedziałbym, że Adam jest nadzwyczaj mądrą osobą z drygiem do interesów. Z wykształcenia jest prawnikiem – posiada wiele atutów”.

Rozmyślając nad rozczarowującą formą w minionym – najgorszym w historii ekipy – sezonie, Williams zdaje sobie sprawę z konkretnych słabości samochodu. „Nie jestem inżynierem, ale widziałem wiele dobrych samochodów i wiele nieudanych, a nasz był niewystarczająco szybki. Dlaczego? Miał braki w większości liczących się obszarów. Jednakże naszym największym mankamentem była najważniejsza w Formule 1 aerodynamika. Prawdopodobnie pewien wpływ miała też moc silników”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.11.2021  Zmarł Sir Frank Williams
25.12.2020  Sir Frank Williams opuścił szpital
15.12.2020  Sir Frank Williams trafił do szpitala
04.09.2020  R. Schumacher: Odejście rodziny Williams będzie najlepsze dla zespołu
04.09.2020  Russell: Odejście rodziny Williams jest smutnym momentem
Tagi:
Williams F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
maciejas512, 28.02.2012 18:28[!]
No muszę przyznać że widać to w wypowiedziach Parra tą jego inteligencję, obeznanie i pasję do tego co robi. Cóż jak dla mnie nie widzę nikogo innego kto mógł by zastąpić Franka Williamsa.
mich909090, 28.02.2012 19:07[!]
Podobno Frank Williams nie jezdzi już na większość wyścigów,ale chciałbym aby jeszcze został w F1.To człowiek pokroju Colina Chapmana.
mfm, 28.02.2012 19:39[!]
Źródło powinno brzmieć F1 Racing a nie Autosport ;) chyba, że to AS zapożyczył wypowiedzi z rozmowy z FW w ostatnim F1R.
mkente, 28.02.2012 19:53[!]
@mfm
Cytat autosport :
said Williams in an exclusive interview with this month's F1 Racing magazine.
dragon92, 28.02.2012 20:33[!]
Najgorsze jest to że taki "młodziak" może w każdym momencie opuścić zespół jak mu np Ferrari zaproponuje 2x więcej pieniędzy.
Kamil-F1, 28.02.2012 20:47[!]
Parr już dawno powinien wylecieć z F1 za swoje wypowiedzi z zeszłego roku, których nie będę już przytaczał.Ten człowiek jako szef zespołu byłby katastrofą- być może mniejszą dla teamu, lecz wielką dla Formuły 1.
akkim, 28.02.2012 21:41[!]
Tak to bywa niestety w każdym gronie ludzi,
nie zawsze ten dowodzi, którego się lubi,
a Franka strasznie szkoda, tylko On i Piotrek,
bez nich Formuło grubą kreską historię swą podkreśl.
Huckleberry, 28.02.2012 22:53[!]
@dragon - nie koniecznie, bo jeśli ma udziały w Williamsie to nie będzie się spieszył żeby odchodzić. A jeśli sprawy wyglądają tak jak mówi Frank - to Parr na pewno ma udziały.
oxiplegatz, 29.02.2012 02:30[!]
Frank może się trochę pośpieszył z tymi pochwałami dla Adama Parra (jak to mówią "nie chwal dnia przed zachodem słońca"). Poza tym Parr jest młody może w porównaniu do Franka, ale urodził się jednak w 1965 roku, więc ma już swoje lata.
gpjano, 29.02.2012 08:32[!]
A ja tak nieśmiało spytam. Jeżeli "Jest bardzo dobry w podejmowaniu finansowych decyzji i opracowywaniu bilansu koszty-korzyści", "mający żyłkę do spraw marketingowych" to dlaczego Williams ma takie kłopoty finansowe?
Anderis, 29.02.2012 08:51[!]
Jakie kłopoty finansowe? :> Ostatnie OFICJALNE dane na temat finansów Williamsa były dobre. Brakuje im kasy na walkę ze ścisłą czołówką, owszem, ale budżet na solidną egzystencję w środku stawki mają bezpieczny.
W dużej mierze dzięki pay-driverom, ale takie czasy. Inne zespoły środka stawki również znakomitą część budżetu zawdzięczają albo pay-driverom (Sauber) albo egzystują głównie dzięki środkom właścicieli (Toro Rosso i Force India). "Niezależny" pakiet sponsorów Williamsa z Randstad, Renault (za taką ekspozycję na bolidzie na pewno muszą dawać solidne zniżki), Thomson Reuters, MJP, Ridge, McGregorem, Orisem i Hatch i tak jest bardziej pokaźny, niż u kogokolwiek innego od Lotusa w dół. Takie czasy, że pozyskanie znaczących i niezależnych (niepowiązanych z kierowcami, bądź właścicielami zespołu) sponsorów jest niemalże niemożliwe.

Już nie mówiąc o tym, że wynegocjować aż taki sponsoring od swoich pay-driverów to też zasługa. Pastor ze swoimi 29 milionami funtów zapewne bije na głowę wszystkich innych pay-driverów pod względem wielkości sponsoringu, a Senna wnosi do Williamsa więcej sponsorów, niż w zeszłym roku do Renault (przynajmniej ilościowo).
Aquos, 29.02.2012 10:01[!]
Frank Williams to człowiek legenda i ogromnie go podziwiam i szanuję, jednak (co pisałem już kilkukrotnie) chyba niestety nie nadąża za współczesną F1 - jest po prostu człowiekiem innej epoki sportów motorowych. Zbyt wiele się zmieniło zarówno w podejściu do projektowania, jak i w zarządzaniu i całej otoczce sportu. Mam wrażenie, że w duecie z Patrickiem Headem od jakiegoś czasu "spowalniali" zespół. Head już się wycofał, teraz Williams najwyraźniej też to rozważa. Zmiana pokoleniowa może stanowić dla zespołu nowe otwarcie i (miejmy nadzieję) początek drogi prowadzącej do czołówki.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca