Trzymam kciuki :)
Dobrze wiedzieć, że poprawki przyniosły spodziewany efekt, i nie tylko RBR miał dzisiaj mocny pakiet ulepszeń. Gratulacje również dla Saubera i SFI, za bardzo dobre tempo na dłuższych stintach. Williams, niestety nie dotrzymuje im kroku... Bardzo szkoda Lotusa. Wielkie problemy, mało przejechanych kilometrów i mocno przeciętne czasy okrążeń. Mam nadzieje, że jutro czeka ich znacznie lepszy dzień. Caterham również nieźle się spisuje, chociaż jestem zdania, że bardzo ciężko będzie im walczyć o punkty w normalnych warunkach. Może pogoda będzie dla nich łaskawa i troszkę deszczu im pomoże. Merc dobre tempo na dłuższych stintach i bardzo duże problemy z utrzymaniem tylnych opon w dobrym stanie. Degradacja chyba ich trochę przerosła. SF chyba w strasznych tarapatach. Dzisiaj nawet z kierowcami pogadać reporterzy nie mogli. Poważne problemy, czy zmyślne wprowadzenie przeciwników w błąd ;>?
Moim zdaniem stawka na dzień dzisiiejszy:
1 RBR i McLaren mniej więcej na równi
3 Lotus
4 Mercedes
5 SF
6 SFI na równi z Sauberem
8 Toro Rosso i blisko Wiliams
10. Caterham
11 Zupełnie inna liga (bliżej GP2, niż F1) HRT i Marussia
Jestem ciekaw waszych typów :)
Niech te poprawi zadziałają i dadzą kilka setnych sekundy ;)
@serekms
Pobawię się w typowanie pierwszy raz w sezonie . Chociaż i tak dopiero wszystkiego się dowiemy za 2 tygodnie to pokaże ci jak stawka wg. mnie wyglądała :D
1.McLaren
2.RBR ze stratą do McLarena około 0,3 dziesiątych
3.Lotus
4.SFI i Mercedes
6.Ferrari
7.Sauber
8.Toro Rosso , Williams i z małą stratą do nich Caterham
11.HRT
12.Marussia :)
@PatrykW
nie no bez przesady, ze RBR, 0,4 s. traci do McLarena. Chociaż bym nie narzekał, katinka podobnie :P
Ferke z chęcią bym widział w tym miejscu, w którym ty widzisz :) Chociaż po dzisiejszych czasach na długich stintach, to sauber był lepszy od SFI, to stawiam ich na równi.
@serekms
Ale wiesz mogli na zupełnie innych oponach jechać .
@PatrykW
Z tego co na tej stronie pisali to opony były chyba na poszczególnych stintach takie same. Oczywiście, istnieje pewna niewiadoma. A ogólną kolejność w stawce, to myślę, że dopiero na GP Chin, a może Hiszpanii, dopiero poznamy :)
Wasze typy na dzien dzisiejszy, to po analizie trzech dni testowych? Tak?
Czy tylko Wasze przeczucia,bo moze dołączę się do zabawy, ale nie znam ''zasad''(wygląda na przeczucia)
Ja myślę że tak będzie wyglądało:
1 RBR i McLaren
3 Lotus
4 Mercedes, Ferrari
6 Sauber
7 Force India - prawie na równi z Sauberem
8 Toro Rosso
9 Wiliams
10. Caterham
11 HRT
12 Marussia
Przy czym mam nadzieję, że różnica między RBR, a Sauberem, SFI będzie około 1-1,5 s. Liczę na mniejszą różnicę pomiędzy czołówką, a środkiem stawki.
@PatrykW optymistycznie ,ale typy ciekawe :) dość nisko Ferrari ustawiłeś według mnie trochę za nisko.
Ludzie pamietajcie Ferrari i McLaren wiedza jak powstawac z kolan... pokazali to niejednokrotnie przez ostatnie 10 lat. Wiec nei sadze ze stawianie SF na jakis nizszych pozycjach niz 3cia ma jakikolwiek sens... To Ferrari w koncu... a ja nawet nie jestem ich fanem a wiem ze to nie jest jakis tuzinkowy zespol... dadza rade i beda przygotowani na sezon w Melbourne i zalicza moze nawet jakies podium na Albert Park o ile sie zaden z nich nie rozwasi jak to maja w zwyczaju w pierwszym GP :)
@adnowseb
Skoro wiesz, że Mercedes znokautuje Lotusa to nie widzę powodów, dla których nie mógłbyś wziąć udziału w tym konkursie ;P
@MairJ23
Dokładnie. Tutaj nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Nawet jak zaczną sezon jako 7-my zespół to i tak powrócą w trakcie sezonu do czołowej 3-ki, 4-ki (to zależeć może od tego czy wcześniej skupią się na następnym sezonie, czy też nie). W końcu to Ferrari ;)
@IceMan11
Czekam na Twój ruch.(cieszę się ze pamiętasz o zakładzie)
@serekms
Eee... Nigdy nie będziesz znał dokładnej kolejności. Będziesz wiedział kto jest w czołówce, środku i na końcu, ale po kolei nigdy. Chyba, że na koniec sezonu wyczytasz to z tabeli, ale to też nie jest w 100% obiektywne. Jeśli będzie tak jak zapowiadają spece, czyli wyrównana stawka, to decydować będą tory. Wtedy do końca sezonu raz lepsi będą ci, raz tamci. Zeszły sezon był łatwy pod tym względem, ponieważ dominował RBR, za nim był McLaren, a później Ferrari. Co innego jeśli spojrzysz na sezony 2007-08. Który zespół był lepszy? Ferrari czy McLaren? Ocena na pewno będzie mocno subiektywna. Wtedy decydowały tory. Także nie chce mi się już czytać tych corocznych pierdół, że wszystkiego dowiemy się w europejskiej części sezonu. Australia to akurat specyficzny obiekt, ale żaden średni zespół nie wskoczy nagle do TOP3 i będzie walczył z czołówką.
@adnowseb
Rozumiem, że nagrodą za wygrany zakład będzie satysfakcja?
@IceMan11
'' Piwko w Zabrzu bardzo smakuje. Zapraszam przegrany stawia:))''
Ewentualnie pozostaje satysfakcja :))
@adnowseb
To pozostaje satysfakcja. Chyba, że wysłać ci pocztą ;)
Simi, 03.03.2012 23:47 | | |
Niestety, Ferrari zacznie sezon jako czwarty, w gorszym wypadku piąty, a w lepszym trzeci zespół, ale cóż... tak jak ktoś tu pisał - Scuderia jest czołowym zespołem właśnie przez to, że potrafi nadrobić te straty. Najważniejsze jest to, aby sezon nie zaczął się od dominacji któregoś zespołu. Wtedy, Ferrari będzie mogło szybko ich dogonić.
Myślę, że na tą chwilę, najmocniej wyglądają McLaren i Red Bull, chociaż kto wie czy tym razem to nie pierwszy z tych ekip jest lepszy. Generalnie, jestem zdania, że zabawa w prognostyka nie jest na tą chwilę superdobra. Prawdziwy układ zobaczymy na drugim GP. Tak myślę.
Ja tam się nie dziwie, że McLaren jakoś depcze po piętach Red Bull ' owi. A Ferarri teraz klepie biedę :)
Kiedyś F1 miała znaczenie w rozwoju motoryzacji.
Niestety z politycznego punku widzenia w Europie zaczął dominować socjalizm :(
Również FIA podlegała pod europejską politykę i wyścigi przestały rozwijać motoryzację :(
Zamiast tego cały zapał zamiast w kierunku rozwoju motoryzacji poszedł pod praktycznie niepotrzebną aerodynamikę i złudne (bo oparte jedynie na elektronice) bezpieczeństwo :)
Red Bull jest dobry w czynieniu samochodu (dzięki nie praktycznym regulacjom ) szybkim.
Niestety przydatność poczynania takiego RedBulla dla zwykłych ludzi jest zupełnie abstrakcyjna i nieużyteczna :)
Ale taki Red Bull się czuje dobrze w takich zupełnie nie praktycznych regulacjach i tam właśnie dominuje:)
Dlatego nie dziwny się, że zamiast wyścigów na Monzy, Imoli, Spa mamy w wyścigi w Chinach :)
Teraz taki producent puszek jest marketingowo lepszy niż posiadający praktyczną inżynierską wiedzę producent samochodów :)
Nie uważacie, że te regulacje ze strony FIA są co co najmniej dziwne?
Że sprzeciwiają się rozwojowi i nie spowalniają go?
@kamil_zmc
@serekms
Lotus 3 ? hah To, że mają Raikkonena nie znaczy, że będą trzeci. Do tego wszystkiego wchodzi bolid, który pewnie będzie dobry przez 3 lub 4 GP, a później będą dyszeć. Merc ma lepszy bolid moim zdaniem, a kierowców tez bardzo dobrych, wiec moim zdaniem Merc jest 3, a Ferrari 4 i 5 Lotus. A zresztą wszystko okaże się w Melbourne ;)
|