F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.05.2024

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Button zadowolony z poprawek

Brytyjczyk mimo niewielu przejechanych okrążeń był zadowolony z bolidu.
Łukasz Godula, 3 marca 2012, wyświetlenia: 1897<< | lista | T- | T+ | >>
Poprawki w bolidach były dziś tematem numer jeden w padoku. Poza Red Bullem, który stosował dziś radykalnie zmieniony wydech, również ekipa z Woking zaprezentowała nieco zmian.

„Od razu gdy zainstalowaliśmy nowe części w bolidzie to prowadził się lepiej. Było parę obszarów, w których niedomagaliśmy, a teraz się to zmieniło” – ujawnił Button. „Rano wyjechałem na tor tylko dwa razy, ponieważ mieliśmy problemy z hydrauliką, a później straciliśmy dużą część dnia. Niestety była to część, w której warunki na torze są najlepsze, ponieważ temperatury są odpowiednie i nie ma wiatru”.

„Po południu skupiliśmy się na krótkich przejazdach, głównie porównując opony. Ogólnie to duży krok naprzód i jestem zadowolony z dzisiejszych udoskonaleń w bolidzie. Miejmy nadzieję, że jutro Lewis będzie miał bezproblemowy dzień i nadrobi stracony czas”.

Button mimo niewielu przejechanych okrążeń nie krył zadowolenia z bolidu „Nie zmieniło się wszystko diametralnie, ale gdy założyliśmy te części to od razu poczułem, że balans jest inny” -stwierdził Brytyjczyk.

Jenson przyznał również, że dmuchane dyfuzory były trudne w rozwoju i każda kolejna poprawka była dużą niewiadomą: „W tym roku łatwiej wprowadza się poprawki do bolidu, ponieważ jeśli coś dobrze rokuje w tunelu aerodynamicznym to po zamontowaniu w bolidzie również dobrze się spisuje. W zeszłym roku było to o wiele trudniejsze, także jest to kolejny pozytyw”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.01.2024  Button rozbawiony nową nazwą zespołu z Faenzy
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
04.05.2023  Button: Hamilton nie zamierza odchodzić z F1
03.03.2023  Norris: Nie żałuję przedłużenia kontraktu z McLarenem
01.11.2022  Button: Mam wątpliwości, czy Ricciardo zdoła wrócić w sezonie 2024
Tagi:
Button J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
xdomino996, 03.03.2012 20:12[!]
Trzymam kciuki :)
serekms, 03.03.2012 20:14[!]
Dobrze wiedzieć, że poprawki przyniosły spodziewany efekt, i nie tylko RBR miał dzisiaj mocny pakiet ulepszeń. Gratulacje również dla Saubera i SFI, za bardzo dobre tempo na dłuższych stintach. Williams, niestety nie dotrzymuje im kroku... Bardzo szkoda Lotusa. Wielkie problemy, mało przejechanych kilometrów i mocno przeciętne czasy okrążeń. Mam nadzieje, że jutro czeka ich znacznie lepszy dzień. Caterham również nieźle się spisuje, chociaż jestem zdania, że bardzo ciężko będzie im walczyć o punkty w normalnych warunkach. Może pogoda będzie dla nich łaskawa i troszkę deszczu im pomoże. Merc dobre tempo na dłuższych stintach i bardzo duże problemy z utrzymaniem tylnych opon w dobrym stanie. Degradacja chyba ich trochę przerosła. SF chyba w strasznych tarapatach. Dzisiaj nawet z kierowcami pogadać reporterzy nie mogli. Poważne problemy, czy zmyślne wprowadzenie przeciwników w błąd ;>?
Moim zdaniem stawka na dzień dzisiiejszy:
1 RBR i McLaren mniej więcej na równi
3 Lotus
4 Mercedes
5 SF
6 SFI na równi z Sauberem
8 Toro Rosso i blisko Wiliams
10. Caterham
11 Zupełnie inna liga (bliżej GP2, niż F1) HRT i Marussia

Jestem ciekaw waszych typów :)
PatrykW, 03.03.2012 20:31[!]
Niech te poprawi zadziałają i dadzą kilka setnych sekundy ;)

@serekms

Pobawię się w typowanie pierwszy raz w sezonie . Chociaż i tak dopiero wszystkiego się dowiemy za 2 tygodnie to pokaże ci jak stawka wg. mnie wyglądała :D
1.McLaren
2.RBR ze stratą do McLarena około 0,3 dziesiątych
3.Lotus
4.SFI i Mercedes
6.Ferrari
7.Sauber
8.Toro Rosso , Williams i z małą stratą do nich Caterham
11.HRT
12.Marussia :)
serekms, 03.03.2012 20:35[!]
@PatrykW
nie no bez przesady, ze RBR, 0,4 s. traci do McLarena. Chociaż bym nie narzekał, katinka podobnie :P
Ferke z chęcią bym widział w tym miejscu, w którym ty widzisz :) Chociaż po dzisiejszych czasach na długich stintach, to sauber był lepszy od SFI, to stawiam ich na równi.
PatrykW, 03.03.2012 20:44[!]
@serekms

Ale wiesz mogli na zupełnie innych oponach jechać .
serekms, 03.03.2012 20:52[!]
@PatrykW
Z tego co na tej stronie pisali to opony były chyba na poszczególnych stintach takie same. Oczywiście, istnieje pewna niewiadoma. A ogólną kolejność w stawce, to myślę, że dopiero na GP Chin, a może Hiszpanii, dopiero poznamy :)
adnowseb, 03.03.2012 21:19[!]
Wasze typy na dzien dzisiejszy, to po analizie trzech dni testowych? Tak?
Czy tylko Wasze przeczucia,bo moze dołączę się do zabawy, ale nie znam ''zasad''(wygląda na przeczucia)
kamil_zmc, 03.03.2012 21:21[!]
Ja myślę że tak będzie wyglądało:
1 RBR i McLaren
3 Lotus
4 Mercedes, Ferrari
6 Sauber
7 Force India - prawie na równi z Sauberem
8 Toro Rosso
9 Wiliams
10. Caterham
11 HRT
12 Marussia

Przy czym mam nadzieję, że różnica między RBR, a Sauberem, SFI będzie około 1-1,5 s. Liczę na mniejszą różnicę pomiędzy czołówką, a środkiem stawki.
xdomino996, 03.03.2012 21:25[!]
@PatrykW optymistycznie ,ale typy ciekawe :) dość nisko Ferrari ustawiłeś według mnie trochę za nisko.
MairJ23, 03.03.2012 21:36[!]
Ludzie pamietajcie Ferrari i McLaren wiedza jak powstawac z kolan... pokazali to niejednokrotnie przez ostatnie 10 lat. Wiec nei sadze ze stawianie SF na jakis nizszych pozycjach niz 3cia ma jakikolwiek sens... To Ferrari w koncu... a ja nawet nie jestem ich fanem a wiem ze to nie jest jakis tuzinkowy zespol... dadza rade i beda przygotowani na sezon w Melbourne i zalicza moze nawet jakies podium na Albert Park o ile sie zaden z nich nie rozwasi jak to maja w zwyczaju w pierwszym GP :)
IceMan11, 03.03.2012 22:13[!]
@adnowseb
Skoro wiesz, że Mercedes znokautuje Lotusa to nie widzę powodów, dla których nie mógłbyś wziąć udziału w tym konkursie ;P

@MairJ23
Dokładnie. Tutaj nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Nawet jak zaczną sezon jako 7-my zespół to i tak powrócą w trakcie sezonu do czołowej 3-ki, 4-ki (to zależeć może od tego czy wcześniej skupią się na następnym sezonie, czy też nie). W końcu to Ferrari ;)
adnowseb, 03.03.2012 22:18[!]
@IceMan11
Czekam na Twój ruch.(cieszę się ze pamiętasz o zakładzie)
mich909090, 03.03.2012 22:27[!]
http://img825.ima.../830/dcd1203ma49.jpg
Mógłby mi ktoś powiedzieć czy to nie jest czasami kanał W jak w Mercu.
IceMan11, 03.03.2012 22:27[!]
@serekms
Eee... Nigdy nie będziesz znał dokładnej kolejności. Będziesz wiedział kto jest w czołówce, środku i na końcu, ale po kolei nigdy. Chyba, że na koniec sezonu wyczytasz to z tabeli, ale to też nie jest w 100% obiektywne. Jeśli będzie tak jak zapowiadają spece, czyli wyrównana stawka, to decydować będą tory. Wtedy do końca sezonu raz lepsi będą ci, raz tamci. Zeszły sezon był łatwy pod tym względem, ponieważ dominował RBR, za nim był McLaren, a później Ferrari. Co innego jeśli spojrzysz na sezony 2007-08. Który zespół był lepszy? Ferrari czy McLaren? Ocena na pewno będzie mocno subiektywna. Wtedy decydowały tory. Także nie chce mi się już czytać tych corocznych pierdół, że wszystkiego dowiemy się w europejskiej części sezonu. Australia to akurat specyficzny obiekt, ale żaden średni zespół nie wskoczy nagle do TOP3 i będzie walczył z czołówką.

@adnowseb
Rozumiem, że nagrodą za wygrany zakład będzie satysfakcja?
adnowseb, 03.03.2012 22:46[!]
@IceMan11
'' Piwko w Zabrzu bardzo smakuje. Zapraszam przegrany stawia:))''
Ewentualnie pozostaje satysfakcja :))
IceMan11, 03.03.2012 22:55[!]
@adnowseb
To pozostaje satysfakcja. Chyba, że wysłać ci pocztą ;)
Simi, 03.03.2012 23:47[!]
Niestety, Ferrari zacznie sezon jako czwarty, w gorszym wypadku piąty, a w lepszym trzeci zespół, ale cóż... tak jak ktoś tu pisał - Scuderia jest czołowym zespołem właśnie przez to, że potrafi nadrobić te straty. Najważniejsze jest to, aby sezon nie zaczął się od dominacji któregoś zespołu. Wtedy, Ferrari będzie mogło szybko ich dogonić.

Myślę, że na tą chwilę, najmocniej wyglądają McLaren i Red Bull, chociaż kto wie czy tym razem to nie pierwszy z tych ekip jest lepszy. Generalnie, jestem zdania, że zabawa w prognostyka nie jest na tą chwilę superdobra. Prawdziwy układ zobaczymy na drugim GP. Tak myślę.
jojob, 04.03.2012 01:32[!]
Ja tam się nie dziwie, że McLaren jakoś depcze po piętach Red Bull ' owi. A Ferarri teraz klepie biedę :)
Kiedyś F1 miała znaczenie w rozwoju motoryzacji.
Niestety z politycznego punku widzenia w Europie zaczął dominować socjalizm :(
Również FIA podlegała pod europejską politykę i wyścigi przestały rozwijać motoryzację :(
Zamiast tego cały zapał zamiast w kierunku rozwoju motoryzacji poszedł pod praktycznie niepotrzebną aerodynamikę i złudne (bo oparte jedynie na elektronice) bezpieczeństwo :)
Red Bull jest dobry w czynieniu samochodu (dzięki nie praktycznym regulacjom ) szybkim.
Niestety przydatność poczynania takiego RedBulla dla zwykłych ludzi jest zupełnie abstrakcyjna i nieużyteczna :)
Ale taki Red Bull się czuje dobrze w takich zupełnie nie praktycznych regulacjach i tam właśnie dominuje:)
Dlatego nie dziwny się, że zamiast wyścigów na Monzy, Imoli, Spa mamy w wyścigi w Chinach :)
Teraz taki producent puszek jest marketingowo lepszy niż posiadający praktyczną inżynierską wiedzę producent samochodów :)
Nie uważacie, że te regulacje ze strony FIA są co co najmniej dziwne?
Że sprzeciwiają się rozwojowi i nie spowalniają go?
m3nel23, 04.03.2012 13:42[!]
@kamil_zmc
@serekms

Lotus 3 ? hah To, że mają Raikkonena nie znaczy, że będą trzeci. Do tego wszystkiego wchodzi bolid, który pewnie będzie dobry przez 3 lub 4 GP, a później będą dyszeć. Merc ma lepszy bolid moim zdaniem, a kierowców tez bardzo dobrych, wiec moim zdaniem Merc jest 3, a Ferrari 4 i 5 Lotus. A zresztą wszystko okaże się w Melbourne ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca