Trochę brzmi jak zwykły pretekst, żeby nie było że opuścili F1 bez powodu ;-)
No dokładnie. Szukanie usprawiedliwienia już rozpoczęte, choćto jest wyjątkowo cienkie :P
Nie wiem czy cienkie - jeżeli Mercedes chwali się tym że nie ma nic wspólnego z podmiotami które mają jakieś powiązania korupcyjne, i udaje mu się taki status utrzymać to może być to dla nich ważny powód. Możliwe że to tylko pretekst do odejścia, i możliwe że jestem naiwny sądząc że nie tylko o kase niektórym firmom chodzi :)
Brawo za wysokie standardy. Ach, gdyby inne firmy - w tym szczególnie polskie - miały takie standardy.
To chyba by musieli porzucić wszystko co związane z F1, czyli SC i Medical car też by musiały być zmienione...
RY2N, 27.06.2012 10:23 | | |
właśnie, ciekawe czy dostarczanie SC i Medical carów też się odbyło na warunkach rynkowych? Na pewno Ferrari, też by chętnie dostarczyło SC (a Fiat lub Renault Medical cara). Ciekawe jakie były prawdziwe kryteria wyboru, bo podejrzewam tu jakieś dodatkowe opłaty/korzyści dla Berniego.
Oni porostu szukaj powodu żeby opuścić f1
Czarne chmury (czy może raczej czarne flagi) na najwyższych piętrach koncernu wiszą nad firmowym zespołem już od momentu jego powrotu do F1 - który dla wielu decydentów był kontrowersyjny. Ich zdaniem dział Sportowy się pośpieszył i nie przekonsultował wystarczająco tego kroku ze wszystkimi "szychami" w zarządzie i wśród istotnych udziałowców. Dlatego fundament pod wyścigową ekipą jest przez cały czas niepewny. Niemiecki koncern nie będzie jednak podejmował jakichś nagłych, pochopnych decyzji - więc stale mamy do czynienia z różnymi sygnałami, które mają na celu sondowanie reakcji rynku, świata "motorsportu" i ogólnej opinii publicznej, aby - po rozważeniu wszelkich możliwych konsekwencji, na podstawie bilansu "za" i "przeciw" - podjąć najkorzystniejszą dla koncernu decyzję. Moim zdaniem, wiele wskazuje na to, ze w tej fazie chodzi już raczej o możliwie najbardziej dyplomatyczne (z maksymalnym ograniczeniem strat) wycofanie się z "imprezy"... Ale to tylko przypuszczenie - głowy za to nie dam.
Brawn powinien jednak już ruszyć swoją głową i poważnie rozglądać się za możliwościami przetrwania zespołu na nowym fundamencie własnościowo-sponsorskim.
Fiat lub Renault Medical Cara? A co oni takiego oferują co na niego by się nadawało? :]
RY2N, 27.06.2012 13:09 | | |
np Jeep SRT8 żeby daleko nie szukać
Wyjaśnienia są dwa:
1. usprawiedliwienie do opuszczenia F1
2. ugranie lepszego kontraktu z Bernim na kolejne lata
czas pokaże co okaże się prawdą.
Cytat nuciula : Brawo za wysokie standardy. Ach, gdyby inne firmy - w tym szczególnie polskie - miały takie standardy.
Te standardy nie wzięły się z powietrza...
http://wyborcza.b...kary_za_lapowki.html
@SirKamil
Te "standardy" to przecież jest codzienność nasza,
masz kopertę to i znajdzie się solidna praca ;)
@Amalio - Zobacz sobie jakie marki mają oba koncerny a będziesz miał po prostu moc możliwości do wyboru. Dla przykładu Fiacik ostatnio wykupił Chryslera więc można by walnąć nowego Vipera jako SC, a jakiegoś amerykańskiego SUV'a jako Medical Car.
Wydaje się że tak może być - koncerny mają pewne zapisy w swojej polityce i nie mogą publicznie zapisów którymi pewnie się chwialili nieraz - łamać. Zatem jeśli tak jest to mnie nie zdziwi gdy będą naciski by zapisy statutu firmy utrzymać. W biznesie pewne rzeczy dają zbyt wiele by je zbagatelizować, nawet jeśli zbagatelizowanie ich nie przyniosło by jakiegoś wielkiego problemu ze sobą.
|