|
|
|
|
|
|
GP Japonii: opony użyte w wyścigu |
Prawie wszyscy kierowcy pojechali na dwa pit stopy. |
|
•Mariusz Glugla, 7 pa?dziernika 2012, wyświetlenia: 827 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Pit-stop 4Suma postojów | |
|
1. | Vettel | SU | TN (17) | TN (37) | | | 2 |
2. | Massa | SN | TN (17) | TN (36) | | | 2 |
3. | Kobayashi | SU | TN (14) | TN (31) | | | 2 |
4. | Button | SU | TN (13) | TN (35) | | | 2 |
5. | Hamilton | SU | TN (16) | TN (31) | | | 2 |
6. | Räikkönen | SU | TN (13) | TN (30) | | | 2 |
7. | Hülkenberg | SN | TN (13) | TN (31) | | | 2 |
8. | Maldonado | SU | SN (16) | TN (33) | | | 2 |
9. | Webber | SU | TN (1) | TN (26) | | | 2 |
10. | Ricciardo | SN | SU (17) | TN (34) | | | 2 |
11. | Schumacher | TN | SN (17) | SN (36) | | | 2 |
12. | Di Resta | SN | TN (13) | TN (32) | | | 2 |
13. | Vergne | TN | SN (18) | SU (35) | | | 2 |
14. | Senna | SN | TN (1) | TN (16) | DT (21) | SN (34) | 4 |
15. | Kovalainen | SN | TN (18) | TN (41) | | | 2 |
16. | Glock | SN | TN (20) | TN (40) | | | 2 |
17. | Petrov | SN | TN (19) | SU (42) | DT (48) | | 3 |
18. | De La Rosa | SN | SU (17) | TN (36) | | | 2 |
19. | Grosjean | SU | TN (1) | SG (7) | TN (22) | | 3 |
|
Niesklasyfikowani | |
| Pic | TN | SN (14) | TN (31) | | | 2 |
| Kartikeyan | SN | SU (15) | | | | 1 |
| Perez | SU | TN (15) | | | | 1 |
| Alonso | SU | | | | | 0 |
| Rosberg | SN | | | | | 0 |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
T = Twarda mieszanka
M = Miękka mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
DT = Kara przejazdu przez boksy
SG = Kara 10 sekund postoju w boksie (stop & go)
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Na początku roku byliśmy świadkami najbardziej zaciętego początku sezonu w historii Formuły 1. Pierwsze siedem wyścigów padło łupem siedmiu różnych kierowców. Teraz zanosi się na zaciętą walkę do samego końca: po Grand Prix Japonii, w której Sebastian Vettel i zespół Red Bull zastosowali podręcznikową strategię dwóch postojów i wygrali wyścig, sytuacja w mistrzostwach została postawiona na głowie. W zeszłym roku najlepszą taktyką były trzy zjazdy, ale w tym sezonie większość kierowców wykonała po dwa pit stopy. To kolejny dowód na osiągi i wytrzymałość naszych opon P Zero na najtrudniejszym dla ogumienia torze – chociaż w tym roku mieszanki są generalnie bardziej miękkie, a w Japonii warunki były cieplejsze niż przed rokiem. Podczas ostatnich okrążeń byliśmy świadkami wspaniałej walki pomiędzy Kobayashim i Buttonem, opartej na strategii dotyczącej opon. Button starał się wydobyć jak najlepsze osiągi z bardziej świeżego zestawu twardego ogumienia. Chcielibyśmy pogratulować Kamuiemu pierwszego podium w karierze, zdobytego w najlepszym możliwym miejscu – przed własną publicznością. Gratulacje także dla Felipe za pierwsze podium w sezonie, zdobyte po świetnym wyścigu”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|