Przykro jest to stwierdzać, ale Giermaziak marnuje swój talent i swoją karierę. Powinien bardzo mocno naciskać swój menedżment na to aby znaleźli dla niego miejsce w jakichś single-seaterach. A miało być tak pięknie..
Nie uważasz że troszkę szkoda czasu i kasy na single-seaters po tym jak mu szło w F3ES?
Chłopak ma wyniki w PSC a także potencjał na zaistnienie w wyścigach długodystansowych czy poważnych turystykach. Wepchać się do GP2 i robić za Rodolfo albo Ryśka można ale po co skoro gdzie indziej mu dobrze idzie.
@pablonzo, Na F1 świat się nie kończy a wszelkie GP2, WSbR, F3 i inne takie to dla większości przystanek na drodze do F1. F3ES już było i wszyscy wiemy jak się skończyło. Mam nadzieję, że Kuba będzie się trzymał zamkniętych samochodów i zobaczymy go kiedyś np. w WEC. W końcu w 2014 wystartuje tam Porsche, więc może te przygotowania w Petit Le Mans i Daytona nie są przypadkowe... ;)
@pablonzo znaleźć miejsce to można w godzinę nawet jak ktoś nigdy nie zajmował się menedżmentem i nie ma znajomości. Tylko to znalezione miejsce trzeba wesprzeć odpowiednią ilością kolorowych papierków z cyferkami i to jest podstawowy problem praktycznie wszystkich polskich kierowców.
@pablonzo - Wybacz, ale musisz być naiwny by sądzić, że Giermaziak celuje w najbliższej przyszłości w Formułę 1. Ma predyspozycje do samochodów GT, być może w przyszłości uda mu się dostać do jakichś prototypów (choćby wspominany powrót Porsche do Le Mans) więc szlifuje swoje umiejętności w całkiem prestiżowych wyścigach.
Prędzej powiem, że Kuba celuje w IndyCar'y niż w kolejne szczeble europejskich OW.
I takie drobne pytanie - jakaś stacja w Polsce będzie transmitowała ten wyścig? A jeżeli nie, to czy ktoś wie na jakiej stronie da radę obejrzeć dobrej jakości stream?
@Dante, z tego co pamiętam to w zeszłym roku oglądałem na streamie z oficjalnej strony, w TV nie było.
@pablonzo
serio ? Naprawdę tak uważasz ? formułki ?
Po tym jak dostawał w ciry w F3E i był najsłabszy na testach GP2 ?
Przyszłość Giermaziaka po dobrym ZESZŁOROCZNYM sezonie powinna już wtedy zostać określona na auta GT i już wtedy winien się wynosić z Supercupów. Endurance to idealne miejsce. Może znajdzie miejscówkę na LeMans, jeśli dobrze pojedzie Daytonę, czego mu życzę.
Simi, 22.12.2012 15:10 | | |
@pablonzo
Myślisz, że Giermaziak naprawdę ma szanse na Formułę 1? Nic z tego. Kuba ma zadatki na niezłego zawodnika GT, ale z pewnością nie na kierowcę F1. Powinien porządnie wziąć się za szlifowanie endurance, myślę, że dalsze dążenie do kariery w single-seaterach byłoby pewnego rodzaju oszukiwaniem siebie. Ma szansę na niezłą posadę w GT i na tym powinien się skupić.
Z tego co pamiętam to na Eurosport jest 24 Daytona (nie cały)
A co do Kuby, to rewelacja. Niech się nie pcha na siłe w kierunku F1. A Endurance to też prestiżowe wyścigi (i moje ulubione).
A podobno miał mieć jakies testy w F1 w tym roku i co? F1 chyba go nie chce... :) Moze faktycznie nadaje się do samochodów turystycznych? Myślę, że GT, Endurance, WTCC to coś bardziej dla niego ;)
Simi, 22.12.2012 20:30 | | |
@McLuke
GT i Endurance to nie turystyki ;) Mylisz pojęcia.
Sądzę, że do samochodów turystycznych (np. WTCC, czy BTCC) Giermaziak się nie nadaje. Jego przeznaczeniem jest zdecydowanie GT.
Czy F1 go nie chce? Tak myślę. Na razie nie pokazał niczego co kwalifikowałoby się na Formułę 1.
Starty w słabym zespole i to dopiero pierwszy sezon w F3 nie są żadnym wyznacznikiem klasy kierowcy. Wręcz nie miał prawa dobrze wypaść. Marnowanie czasu to PSC, zwłaszcza w przypadku Szczerbińskiego. Mam nadzieje, że w jego przypadku poczynione zostaną kroki ku GP3. To powinien być cel dla niespełna 20-letniego chłopaka. :)
Słaby zespół? Naprawdę? W FR2.0 też jeździł w słabym zespole? Czas zejść na ziemię i przestać marzyć w obecnym roku miałyby być testy w GP2 i F1, w przyszłym sezon GP2. Test w GP2 był, jak się skończył wszyscy wiemy, testy w F1... być może jakieś nieoficjalne, o których nie wiemy? W GT dobrze Mu idzie, nawet bardzo dobrze niech więc idzie tą drogą. Ma szansę na poważną karierę w GT. W monoposto? Strata czasu i ogromnych pieniędzy w pogoni za nieosiągalną F1.
|