rno2, 14.03.2013 08:34 | | |
No to w 2014 r. będzie Telmex McLaren Mercedes, a od 2015 r. Telmex McLaren Honda.
Coby nie mówić, to wspaniały zespół, a ostatnio wszyscy z Maka odchodzą... Coś w tym musi być, opuścił ich świetny kierowca, dobry dyrektor techniczny, a teraz sponsor tytularny, z którym są kojarzeni od tylu lat. Więc może w McLarenie też pora na jakieś zmiany? A swoją drogą ciekawe, kto zostanie nowym sponsorem zespołu, problemu raczej nie będzie, bo w końcu to utytułowany zespół z czołówki.
Cytat : w tym czasie pokonaliśmy i przeskoczyliśmy każdego
Jak zwykle nie wiem, co Martin Whitmarsh ma na myśli. Ale jeśli wyniki na torze przez te 6 lat, to chyba tylko w sezonie 2008 przeskoczyli i pokonali, i to też mogłoby się różnie skończyć dla mistrzostwa ich kierowcy, gdyby nie ci oszukańcy z Renault.
Może w ogóle Vodafone się wycofuje z motorsportu bo ostatnio też i przestali sponsorować (co robili przez wiele lat) jeden z zespołów Holdena w V8 Supercars.
Vodafone ogólnie wycofuje się ze sportu, zatem nie należy ich przyklejać do passy opuszczania zespołu przez znaczące osoby/podmioty. Niemniej skoro McLaren już zna datę ogłoszenia nowego sponsora, to widocznie znaleźli już kogoś na ich miejsce, zatem nie ma co się martwić.
Martwić się będzie można jedynie przyszłymi spekulacjami odnośnie zmiany barw i kolejnymi bzdurnymi opowieściami o odejściu od chromu.
A Perez znalazł się tam tylko z powodu swojego talentu. Taa...
Kto wie, czy czasem Hondy już nie ustrzelili. Jednocześnie sponsor tytularny i dostawca silników - korzystne dla obu stron.
mam nadzieję że to będzie koniec tego beznadziejnego malowania
Martin Whitmarsh mówił, że w 2014 nadal będą korzystać z silników Mercedesa, ale o 2015 nie wspominał, więc może i Honda, chociaż zrozumiałam, że z Mercem mają chyba jakiś dłuższy kontrakt.
Nie wiem jaki to procent był w budżecie McLarena, ale 75 mln dolarów od Vodafone, to mało nie było. Ale wygląda, że więcej spekulacji jest, że sponsorem tytularnym Maka będzie właśnie ten meksykański Telmex i wtedy musieliby chyba podpisać jakiś długoterminowy kontrakt z Perezem.
Cytat katinka : Coby nie mówić, to wspaniały zespół, a ostatnio wszyscy z Maka odchodzą... Coś w tym musi być, opuścił ich świetny kierowca, dobry dyrektor techniczny, a teraz sponsor tytularny, z którym są kojarzeni od tylu lat. Więc może w McLarenie też pora na jakieś zmiany?
Najpierw wymieniasz 3 FUNDAMENTALNE zmiany, a potem dopominasz się o zmiany? Znaczy co, po tym jak kilka osób odeszło mają teraz kilka zwolnić?
To dopiero "genialny" pomysł...
@badyl, a co napisałam gdzieś o zwalnianiu ludzi? Nie? To nie pisz tak, jakbyś wiedział co myślę, bo po raz drugi nie trafiłeś. Akurat miałam na myśli jakąś zmianę podejścia do ludzi w Maku, może trochę mniej sztuczności i PR-u by się przydało, o i może jeszcze trochę szacunku do byłych pracowników, którzy poświęcili im 20 lat życia.
@katinka, nie wiem kto to tlumaczyl, bo oryginal oddaje calkowicie inny sens wypowiedzi:
"We're immensely proud that, having been set a number of ambitious challenges by Vodafone back in 2007, together we've met or exceeded each and every one."
Vodafone postawilo McLarenowi dane wytyczne i te wytyczne albo wykonali albo wykonali z nadmiarem.
Ciekawe, czy zmienią barwy... ;)
Po pierwsze zacznij zauważać znaki jakie stawiam na końcu zdania, kropka to co innego niż pytajnik.
Po drugie z Mcl ostatnio odchodzą na pewno nie dlatego, że im w nim było źle, w 100 miejscach już co najmniej widziałem wytłumaczenie, które brzmi: NIE PRZEPŁACAMY PRACOWNIKÓW, Mercedes ma kasę ze sprzedaży aut osobowych, McL praktycznie tylko od sponsorów, nie stać ich na przebijanie kosmicznych ofert. Jakiej sztuczności, lol. I jakiego PR? Kierowca jest pracownikiem i ma wykonywać polecenia szefa zawarte w kontrakcie po to, by McL ciągle był blisko szczytu, a jak się nie podoba to Mercedes wita, powodzenia!
|