F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren wymaga od Pereza poprawy

Whitmarsh jednak sądzi, iż Meksykanin nie jeździ zbyt ostro.
Łukasz Godula, 15 kwietnia 2013, wyświetlenia: 3120<< | lista | T- | T+ | >>
Szef McLarena, Martin Whitmarsh powiedział, iż Sergio Perez wie, że powinien się poprawić w tym sezonie i wezwał Meksykanina do twardszej jazdy na torze.

Perez był krytykowany przez rywali, Kimiego Raikkonena i Lewisa Hamiltona w Chinach za agresywne manewry przy obronie, a w trakcie całego weekendu miał problemy z dorównaniem Jensonowi Buttonowi. Whitmarsh powiedział, że ani Perez ani zespół nie kryją się z tą sytuacją, jednak nie widzi póki co powodów do paniki.

„Sergio nie jest zadowolony ze swoich osiągów w ten weekend” – powiedział Whitmarsh. „Jest młodym kierowcą i miał trudny weekend. Nie daliśmy mu jak na razie zbyt dobrego bolidu i mierzy się z kimś takim jak Jenson, który wykonał fantastyczną robotę w bolidzie jaki dostał”.

„My jako zespół, musimy wspierać młodego kierowcę, który posiada niesamowicie duży talent. Na tak delikatnych oponach, z bolidem, który nie jest dobry, wykonał przyzwoitą pracę. Jednak nie jest zadowolony z siebie, ani nie powinien być”.

Whitmarsh nie zgodził się z opiniami mówiącymi, że Perez był zbyt agresywny przy obronie. Anglik twierdzi, iż chciałby jeszcze bardziej twardej jazdy ze strony Pereza.

„Myślę, ze jak na razie był bardzo miły i musi być ostrzejszy” – powiedział Whitmarsh. „Był grzeczny gdy ludzie go wyprzedzali i w Chinach był nieco twardszy”.

„Jest ciągle młodym kierowcą w zespole z dużymi oczekiwaniami. Ciąży na nim znacznie większa uwaga, a za partnera ma kogoś, kto wykonuje świetną pracę. Występuje presja i zdecydowanie nie był to jego najlepszy weekend w tym roku”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena
06.05.2024  Norris: Wielu we mnie wątpiło
01.05.2024  Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
Tagi:
Perez S.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Zdziwaczaly, 15.04.2013 23:10[!]
Tylko ciekawe na jakiej scenie występuje presja :)
MairJ23, 16.04.2013 02:57[!]
Maja beznadziejny samochod narazie - Jensonowi sie udalo w Chinach i juz mozna na biednym Perezie psy wieszac. Chcecie mi powiedziec ze jakis Hamilton by osiagnal wiecej w zeszlorocznym Sauberze niz Perez ? hmm widzac co on teraz wyprawia z Mercedesem myle ze chyba tak.... :)
Ale Perez wyglada na naprawde utalentowanego kierowce wiec dojdzie mam nadzieje do porozumienia ze swoim nowym samochodem i jego oponami i ze zablyszczy jeszcze w tym sezonie... Mam tylko tyle do powiedzenia: - do dziela McLaren a Perez juz wam pokaze jak sie jezdzi McLarenami :)
Aeromis, 16.04.2013 03:28[!]
Cytat :
Jednak nie jest zadowolony z siebie, ani nie powinien być

McLaren zadowolony z postawy Pereza - 1 kwietnia 2013
A więc to był prima aprilis! 2 tygodnie z hakiem i wszystko do góry nogami? Albo też (najpewniej) trudno się cieszyć z TAKIEJ postawy McLarena i wcale nie o bolidzie mówię.
rvs, 16.04.2013 07:53[!]
@Aeromis "Jesteś tak dobry jak twój ostatni wyścig"

To jak z Ricciardo i innymi - jeden błysk i jest super, potem wracają do szeregu i "wymaga się poprawy"
Zajkos, 16.04.2013 08:10[!]
Niedawno go chwalił;) Ale mairJ23 ma racje Perez jeszcze pokaże jak się jeździ w McLarenie!!
katinka, 16.04.2013 08:22[!]
No tak, McLaren chce lepszych wyników po tak nie najlepszym początku sezonu, ale przecież to dopiero 3 GP Pereza w tym zespole, więc Whitmarsh powinien dać Sergio jeszcze czas. Czas na przyzwyczajenie się do teamu i bolidu, który jak na razie jest słaby i na pewno inaczej reaguje na opony niż Sauber. Lewis też mówił, że potrzebuje czasu na przyzwyczajenie się do W04.
Niektórzy mówią, że te przebłyski Pereza na torze w zeszłym sezonie, to tylko dzięki bolidowi Saubera, który idealnie współgrał z oponami. I jakaś prawda może w tym jest, to był dobry projekt James'a Keya. Ale jak dla mnie Perez ma też spory talent i jest waleczny, kiedy trzeba i była presja potrafił pojechać bezbłędnie i szybko. Tylko jest chyba z tych kierowców co Button, którzy muszą mieć w miarę dopasowany pod siebie bolid, by pokazać swoje możliwości. Nie skreślam więc Checo i jestem pewna, że jeszcze pokaże taką jazdę z błyskiem, jak w niektórych wyścigach 2012.
Cytat :
Whitmarsh nie zgodził się z opiniami mówiącymi, że Perez był zbyt agresywny przy obronie.

Też się nie zgadzam, dla mnie Perez nie był za agresywny, po prostu bronił pozycji jak na kierowcę F1 przystało. To w końcu wyścigi, a nie klub dżentelmenów, więc Kimi i Lewis niech przestaną już marudzić, a zwłaszcza Lewis ;) Czasem tęsknię za dawnym Hamiltonem i czasami w F1, gdy opony były normalne i kierowcy nie myśleli o nich 24/24 :P
pieecon7, 16.04.2013 12:52[!]
Czas wszystko weryfikuje, jeżeli do końca sezonu Perez nie pokaże na co go stać to McLaren powinien zadzwonić do Kubicy z ofertą.
Master, 16.04.2013 14:53[!]
Zajkos - nie pokaże, a mairJ23 nie ma racji.
Perez to nie jest Hamilton/Kubica/Alonso i nie sensu siebie oszukiwać.
Karol24, 16.04.2013 14:57[!]
Powrót Raikkonena, to jest lekarstwo na kolejny sezon.
Simi, 16.04.2013 15:18[!]
Zdecydowanie trzymam tu stronę @katinki. Wiem, że o Perezie chodzą różne opinie. Jedni uważają, że jest przeciętniakiem, który dostał posadę w McLarenie tylko przez sponsorów, a inni mają go za utalentowanego kierowcę. Ja jestem za tym drugim.
Ok, na razie Jenson jest wyraźnie lepszy, ale nie zapominajmy, że bolid może być do niego dopasowany. To Anglik jest liderem, to on jest tu dłużej, miał jakiś wkład w tworzenie bolidu. Pomijam już fakt doświadczenia i wieku, bo to jest już "oczywista oczywistość".
Dajmy Checo trochę czasu. W Sauberze był nierówny, to fakt. To był dobry bolid, który łagodnie traktował opony. Ale żeby osiągnąć w takim sprzęcie dobry wynik, trzeba też dobrego kierowcę.
Na razie bolid McLarena jest do niczego i młodemu, nowemu w zespole kierowcy może być ciężko go okiełznać. Po Perezie będziemy mogli wieszać psy dopiero jeśli bolid się mocno poprawi, a Perez nie. A teraz? Trzy wyścigi za nami. Nie za mało jak na wyciąganie takich, daleko idących wniosków?
Yurek, 16.04.2013 16:18[!]
Było go ściągać? Mogli wybrać, bardzo dobrego kierowcę albo bardzo dobre pieniądze, wybrali drugie. Pecunia non olet.
Cytat katinka :
więc Kimi i Lewis niech przestaną już marudzić, a zwłaszcza Lewis

I to Katinka to napisała, szok! :o
Cytat Simi :
Nie za mało jak na wyciąganie takich, daleko idących wniosków?

Raikkonen, Schumacher albo Alonso nie mieli problemów i błyszczeli od razu. Raikkonen, mając za sobą 23 wyścigi w single-seaterach w pierwszym wyścigu w F1 w Sauberze szóste miejsce. To o czymś świadczy. Tym bardziej, że Perez debiutantem nie jest. Schumacher od razu sprawdził się w Benettonie, Alonso w Renault a Raikkonen w McLarenie. No i pytanie ile to jest "trochę czasu".
Simi, 16.04.2013 17:42[!]
@Yurek
Pytanie czy przywoływanie tu takich nazwisk jest sprawiedliwe. Bo, owszem, Alonso, Kimi, czy Schumi błyszczeli od razu, ale oni są zawodnikami z najwyższej półki. A Massa? Stracił nawet posadę. A później wygrywał wyścigi, a nawet został wicemistrzem. Zatem, czemu Perez nie może być solidnym zawodnikiem, którego stać na zwycięstwo w dobrym sprzęcie?
Trochę czasu - mam tu na myśli parę wyścigów, a najlepiej nawet poczekać aż bolid McLarena będzie choć trochę bardziej konkurencyjny.
Yurek, 16.04.2013 17:59[!]
Właśnie - może solidnym zawodnikiem, ale nic więcej. Ja nie twierdzę, że nigdy nie wygra. Ale niektórzy już chcieliby widzieć w nim MŚ. Moim zdaniem nigdy mu się to nie uda, wiem, że dużo ryzykuję takim stwierdzeniem, bo to dopiero początek jego kariery. Jednak wybitne talenty można było poznać od razu, stąd przytoczyłem tych kierowców. (Massa powinien się cieszyć, że w 2003 zastąpił go HHF, bo wtedy Sauber był beznadziejny).
adnowseb, 16.04.2013 18:35[!]
@Yurek A ja myślałem,że Button nigdy nie zostanie mistrzem. Ten to dopiero był średniakiem.
Perez może zostanie kiedys mistrzem, czego mu życzę.Dla mnie to utalentowany zawodnik do tego potrafiący dbać o opony niczym Button.
katinka, 16.04.2013 20:06[!]
Cytat :
I to Katinka to napisała, szok! :o

@Yurek, nie wiem czemu robisz takie wielkie oczy :P Czasem przecież jestem obiektywna, a jęczenia kierowców jeśli chodzi o walkę na torze nie lubię, nawet jak by to był sam Lewis ;)
A z tym porównaniem, to chyba wiesz, myślę coś jak @Simi, wielkie nazwiska i wielcy kierowcy. Nie wiem, może Perez z talentem nie jest na poziomie np. Schumiego, ale na pewno jest Checo utalentowanym kierowcą. Zresztą czy nie najbardziej adekwatnym będzie tu przykład tylko Schumiego? Benetton w 1991 był chyba naprawdę słabym bolidem, a Michael często dojeżdżał w pierwszej dziesiątce. Bo Kimi, to tak, P6 w pierwszym GP, ale słyszałam, że przegrał pojedynek zespołowy z Nickiem Heidfeldem uważanym przez wielu za przeciętnego kierowcę i tak naprawdę Sauber z 2001 był chyba bolidem z pierwszej piątki? Minardi z kolei w którym debiutował Fernando Alonso było raczej słabiutkie i awaryjne, więc słabsze też wyniki Nando, chociaż podobno w qualu potrafił zaskoczyć i być szybszym od kierowców w lepszych bolidach.
Yurek, 16.04.2013 20:34[!]
@adnowseb - w 2003 roku już można było wyciągnąć wnioski, że taki słaby nie jest. Może trochę popychały go brytyjskie media, bo Jenson i Jenson, bo wojna o kontrakt między Williamsem i BAR. Chociaż jego tytuł to wyłącznie kwestia bolidu. Przez trzy lata w McLarenie tyłka mi swoimi występami nie urwał (no może z wyjątkiem 2011).
@katinka - obiektywna względem Lewisa, jestem pod wrażeniem! ;) B191 nie był słaby, wręcz przeciwnie - był czwartym najszybszym bolidem w stawce, a Piquet odniósł nim zwycięstwo. Akurat dojeżdżanie takim samochodem w pierwszej dziesiątce sztuką nie było, co udowodnił Roberto Moreno, sztuką było być świeżakiem i objeżdżać trzykrotnego mistrza świata i niekwestionowanego lidera zespołu, jakim był Piquet, a co czynił Schumi. To samo Hakkinen, w pierwszych kwalifikacjach w McLarenie był lepszy od mistrza kwalifikacji i kolegi z teamu, Senny. Co do Saubera - statystycznie Heidfeld był lepszy, ale on wtedy nie był "przeciętnym kierowcą" a niemiecką nadzieją na sukcesy, ale Raikkonen wywierał swoimi występami wielkie wrażenie, no i rok później w McLarenie też pokazał, że potrafi. Co do Alonso - racja, chociaż gdy Briatore go ściągał do Renault, niektórzy pukali się w czoło.
katinka, 17.04.2013 10:54[!]
@Yurek, no tak, masz rację. Pomyliło mi się, najpierw myślałam o słabym Jordanie i tych pierwszych super kwalifikacjach Schumiego, a potem dopiero o Benettonie i tak razem mi się pomieszało. Co do Raikkonena, to wiem, wiem słyszałam, jak na 22 wyścigi w Formule Renault radził sobie w debiucie F1 bardzo dobrze, a zwłaszcza, że w tym 2001 miał ścigać się w F3, a nie F1. Ale nie bardzo rozumiem co miałeś na myśli mówiąc, że wtedy Nick Heidfeld w Sauberze nie był przeciętnym kierowcą, tzn., że tylko potem taki był? ;)
Tak w ogóle, to wydaje mi się, że każdy debiut w F1 jest inny i nie koniecznie trzeba je porównywać. Bo czy np. taki Hamilton miał gorszy debiut w F1 tylko dlatego, że McLaren w 2007 miał szybki bolid? A jak będzie z Perezem w McLarenie zobaczymy, to dopiero 3 GP. Z drugiej strony ciekawi mnie też jak spisałby się w tym zespole Nico, bo liczyłam, że Mak na miejsce Lewisa weźmie jednak Hulkenberga.
Yurek, 17.04.2013 13:39[!]
@katinka - Jordan też nie był słaby, 5 miejsce w debiucie, a 191 zgarnął tytuł Samochodu Roku Autosportu. Co do Heidfelda, wówczas był mocny, rozsądne występy w Proście, no a później walnie przyczynił się od największego sukcesu Saubera czyli 4 miejsca w klasyfikacji konstruktorów. Niemiec zaczął zniżkować, kiedy dostał słaby samochód - Sauber w 2003, jeszcze gorzej Jordan w 2004.
Dlaczego Lewis miał gorszy debiut? Nie każdy zostaje wicemistrzem w debiucie, a gdy porównasz Hamiltona i Villeneuve'a, który też to osiągnął, to wnioski nasuwają się same. Przereklamowany Hulkenberg w McLarenie też by za wiele nie zdziałał ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca