F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Mercedes skieruje niedługo połowę zasobów na przyszłoroczny bolid

Niemiecka ekipa coraz bardziej zmierza się skupiać na nowym aucie.
Paweł Zając, 24 kwietnia 2013, wyświetlenia: 2566<< | lista | T- | T+ | >>
Mercedes zdradził, że ponad połowa jego siły roboczej zostanie niedługo skierowana na przyszłoroczny samochód.

W przyszłym roku obecne jednostki V8 zostaną zastąpione turbodoładowanymi V6 i zespoły muszą zmierzyć się z problemem jak najlepszego podzielenia zasobów pomiędzy tworzenie nowego bolidu, a rozwój tegorocznej maszyny.

W wywiadzie dla oficjalnej strony F1, Toto Wolff przyznał, że niedługo oba projekty będą korzystać z takiej samej ilości zasobów. „Już pracujemy nad samochodem na sezon 2014 i będziemy zwiększać ilość osób zaangażowanych w projekt. Myślę, że w maju osiągniemy poziom 50% pracowników pracujących nad przyszłorocznym bolidem”.

Wolff uważa, że większość ekip nie walczących o tytuł pójdzie w ślady Mercedesa, jednak przyznał, że mimo przenoszenia środków na nowy bolid nie odpuszcza tegorocznych mistrzostw i wciąż ma pewne cele minimalne. „Nie ma wątpliwości, że w lecie wszyscy przerzucą swoje główne zasoby na przyszłoroczny samochód, gdyż to bardzo skomplikowana maszyna. Wszystko oczywiście zależy od pozycji w tabeli. Ci którzy będą walczyć o tytuł na pewno dłużej będą skupiać się na obecnym aucie. My chcielibyśmy się znaleźć w czołowej czwórce zarówno w mistrzostwach kierowców jak i konstruktorów”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
Tagi:
Wolff T.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
adamo342, 24.04.2013 15:12[!]
Przecież w tym sezonie dość dobrze im idzie Hamilton jest na trzecim miejscu w generalce,dlatego nie wiem czemu chcą już się skupić na nowym sezonie.Chciałbym żeby dzięki zmianom w następnym sezonie układ sił uległ całkowitej zmianie czyli końca dominacji Red Bulla
marian3251, 24.04.2013 16:45[!]
Wolff za wczasu szykuje wymówkę, czemu im słabo pójdzie w tym roku :x
R90, 24.04.2013 17:45[!]
Filozofia niczym w BMW w sezonie 2008.
Adakar, 24.04.2013 18:30[!]
a ani słowa o plotkach łączących Kubicę z Mercedesem ? jakieś potajemne spotkania w Brackley, jazdy w ich symulatorze ... :/ ?
Nawet na PUDELKU o tym piszą ... O_o
janosik, 24.04.2013 19:01[!]
Ooo coroczna zagrywka Mercedesa :P Pytanie zasadnicze: ileż razy można przerzucać siły na przyszły rok?? Dotąd, aż w końcu powstanie Brawn z 2009 ? Chyba, że to zagrywka PR :D
marcinek188, 24.04.2013 20:59[!]
janosik żeby powstał drugi Brawn GP może Mercedes musi się wycofać z F1, a 2 tygodnie przed mistrzostwami np taki Flavio Briatore przejąć team powrócić w mistrzowskim stylu z klasą na sam szczyt - tak to by było coś :D
svt, 24.04.2013 21:31[!]
Za rok o tej samej porze - "Mercedes przerzuca połowę zasobów na bolid na 2015 rok"...
Jak co roku wielkie zapowiedzi, rozczarowanie i skupianie się na kolejnym bolidzie :D
rolnik sam w dolinie, 24.04.2013 21:37[!]
@svt
"Jak co roku wielkie zapowiedzi, rozczarowanie"
WIELKIE ZAPOWIEDZI (gdzie?):
http://www.f1wm.p...p/news_id-28476.html
http://www.f1wm.p...p/news_id-28636.html
Rozczarowanie?
Nie powiedziałbym, że tegoroczny bolid Mercedesa jest rozczarowaniem. Jest wielkim krokiem naprzód. Widać, że nie radzą sobie zbyt dobrze z oponami, jednak jeśli porównamy obecny stan z tym co działo się w zeszłym roku, to możemy dojść do jednego wniosku, że idzie im bardzo dobrze. Praca domowa została odrobiona.
Rozczarowaniem to można nazywać chociażby Williamsa, czy formę Mclarena. Ten drugi team jednak chyba powoli się otrząsa.
mbwrobel, 24.04.2013 22:28[!]
Niech od razu przerzucą zasoby na bolid "Anno Domini 2015". Będą mieli za dwa lata sporą przewagę nad konkurencją.
SirKamil, 24.04.2013 22:49[!]
To fakt, że porzucanie samochodu w środku sezonu jest nieśmiertelną śpiewką Mercedesa, ale akurat teraz nie wbijałbym w nich szpilek. To dość logiczna decyzja- ładnie ogarnęli zeszłoroczny samochód uwydatniając jego zalety i trochę neutralizując wady, ale tylko trochę, przez co dzisiaj choć silni chyba słusznie nie myślą o mistrzostwach. Rywale są zbyt mocni. Sezon 2002 zapamiętano za najwcześniej rozstrzygnięte mistrzostwa czerwonych, nie 7 PP Williamsa, bo mistrzostwa zdobywa się w wyścigach a Mercedes jak sądzę rozwiązanie swoich wieloletnich fundamentalnych problemów z obciążeniem opon i pracy samochodu z dużym ładunkiem paliwa upatruje dopiero w projekcie W05.
katinka, 24.04.2013 23:11[!]
Nie rozumiem z czym problem? W przeciwieństwie do poprzednich ten sezon jest jak na razie naprawdę niezły dla Mercedesa, poprawili się, chociaż widać, że nadal W04 ma problemy z nadmierną degradacja gum. PR nie PR, ale Wolff mówi przecież jak jest, bo ze względu na nowe silniki i spore zmiany bolidów w przyszłym sezonie, Merc zrobi to, co pewno większość zespołów, czyli skupią się szybciej na 2014 i mam nadzieję, że będą przed wszystkimi silnikowo i konstrukcyjnie ;P Pierwsza czwórka na koniec 2013 wydaje sie nie jakimś wygórowanym oczekiwaniem i jak najbardziej do zrealizowania, przynajmniej nie opowiadają fantastyki jak co niektóre zespoły.

Cytat :
np taki Flavio Briatore przejąć team powrócić w mistrzowskim stylu z klasą na sam szczyt

Każdy tylko nie On... Ktoś, kto w 2008 jak Briatore sięgnął dna i wodorostów, nigdy już z klasą nie wlezie na szczyt.
ICEman, 24.04.2013 23:18[!]
Co roku ta sama klepanina. Ja to widzę tak że Mercedes niema wybitnych ludzi, konstruktorów, inżynierów w swoim teamie f1, poza tym w obecnych przepisach trudno już odskoczyć reszcie stawki liczy sie geniusz inżyniera i subtelne techniczne sprawy. Przyszły rok i nowe silniki będa na początku dawać możliwość popisu i ewnetualnej przewagi, pod koniec sezonu pewnie wszystko się wyrówna. Kto będzie miał "most-powerful engine" w 2014 ten wygra
Yurek, 24.04.2013 23:19[!]
Cytat R90 :
Filozofia niczym w BMW w sezonie 2008.

To samo sobie pomyślałem, ale nie ma gwarancji, że skończy się jak w przypadku BMW.
Cytat katinka :
Każdy tylko nie On... Ktoś, kto w 2008 jak Briatore sięgnął dna i wodorostów, nigdy już z klasą nie wlezie na szczyt.

Czyli jednak coś w tym jest że kobiety, kiedy trzeba, mają dobrą pamięć ;)
Cytat ICEman :
Ja to widzę tak że Mercedes niema wybitnych ludzi, konstruktorów, inżynierów w swoim teamie f1

Doprawdy???
Campeon, 25.04.2013 12:03[!]
Decyzja logiczna. Odnoszę wrażenie, że choć Mercedes jest obecnie w stanie podgryzać najsilniejszych, to jednak jest to ich szczyt możliwości, podczas gdy inni będą coraz lepsi. Hamilton na P3? Owszem, ale gdyby nie błąd Alonso/Ferrari z Malezji i pech w Bahrajnie, Lewis nawet nie powąchałby P3 ;)
AMG_GP, 25.04.2013 12:33[!]
Mercedes wcale źle nie postąpi jeślli w połowie sezonu skoncentruje się na 2014 nowe silniki nowe możliwości
jedno jest pewne Mercedes zrobił solidną V6 z Turbo więc pod względem mocy silnika będą chyba w bardzo dobrej pozycji ogarnąć tylko muszą auro ale myśle że Paddy lowe zrobi swoje coprawda bardziej w sezonie 2015 będzię miał więcej do powiedzenia:-)
rolnik sam w dolinie, 25.04.2013 13:43[!]
@Campeon
Nie spodziewałem się, że akurat Ty będziesz wyciągać argumenty w stylu Gdyby.... w stosunku do Alonso.
SirKamil, 25.04.2013 16:51[!]
Wszyscy będą w dobrej pozycji jeśli chodzi o moc, bo parametr ten się zmarginalizuje i będzie bliski ustandaryzowania przez realia. Na czoło wysunie się wydajność i właściwości jezdne układów napędowych.
Masio, 26.04.2013 09:24[!]
Na początku ubiegłego sezonu Mercedes radził sobie całkiem dobrze w kwalifikacjach, tylko w wyścigach miał pecha. Taka sytuacja utrzymywała się do GP Monako, a od GP Kanady to była katastrofa totalna. W tym roku na pewno zrobili postępy i jak na razie idzie im dość dobrze. Jednak nie wiadomo co będzie potem. Jeżeli znowu będzie źle, to na pewno będą bardziej zaangażowani w prace nad bolidem na 2014.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca