F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ogier na prowadzeniu w Argentynie

Francuz nadal dyktuje tempo w WRC.
Paweł Zając, 2 maja 2013, wyświetlenia: 1345<< | lista | T- | T+ | >>
Sebastien Ogier powiększył swoją przewagę podczas pierwszego dnia Rajdu Argentyny.

Francuz był najszybszy podczas obu dzisiejszych pętli i oddalił się od Sebastiena Loeba na 16,3 sekundy. Strata rajdowego mistrza wynika ze złego doboru opon, gdyż twarde opony w Citroenie okazały się gorsze podczas niespodziewanej mżawki od miękkich, na które zdecydował się Volkswagen.

Ogier nie uniknął jednak problemów, gdyż pod koniec oesu Asochinga tracił ciśnienie w tylnej oponie i uszkodził nadwozie, jednak nie wpłynęło to na jego przewagę. Hirvonen nadal liczy się w walce o zwycięstwo jednak zajmuje trzecie miejsce ze stratą 18 sekund do kierowcy Polo.

Jari-Matti Latvala był zadowolony ze swojego tempa podczas dzisiejszego dnia, jednak awaria hamulca ręcznego na piątym oesie zaowocowała 40 sekundami straty do lidera. Mads Ostberg wypadł poza pierwszą dziesiątkę z powodu awarii układu kierowniczego, jednak jego zespołowy kolega – Jewgienij Nowikow, uplasował się na piątej pozycji. Problemy nie ominęły Daniego Sordo, który po błędzie pilota dachował na trzecim oesie.

Michał Kościuszko nie ukończył dzisiejszych jazd z powodu awarii zawieszenia, jednak polak ma startować jutro korzystając z systemu Rally2.


Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.09.2021  Latvala namawia Raikkonena na powrót do WRC
18.01.2021  Bottas otwarty na udział w Arktycznym Rajdzie Finlandii
20.07.2019  Valtteri Bottas przetestował Toyotę Yaris WRC
29.05.2018  Raikkonen dementuje plotki o powrocie do startów w WRC
26.05.2018  Raikkonen powróci do startów w WRC?
Tagi:
Kościuszko M.
WRC

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
leni93, 03.05.2013 00:33[!]
Wielka szkoda że Loeb nie startuje w pełnym cyklu WRC. Walka o tytuł pomiędzy nim a Ogier w tym roku bez wątpienia byłaby niesamowicie zacięta.
cwiek, 03.05.2013 01:08[!]
Kościuszko, ciągle to samo.
Adakar, 03.05.2013 02:56[!]
@cwiek
Jak się wybrało niedopracowane Mini, to siedz brachu na poboczu.
Dla mnie już przed sezonem wybór Mini to był strzał w stopę.
Co za "doradca" podsunął im ten zidiociały pomysł.

Ze wsparciem Lotosa, mógłby dostać Cytrynę, albo Forda z drugiej ręki i to jeszcze w pseudo fabrycznych "kolorkach".

Głupota, głupotą pogania.
Mr President, 03.05.2013 10:45[!]
Dlaczego Kościuszko dostał za OS5 czas aż o 10min gorszy od zwycięzcy, podczas gdy pozostali kierowcy korzystający z Rally2 zwyczajowo otrzymują czasy gorsze o 5 min, jak w tym przypadku stało się z Oliveirą, Ostbergiem i na OS4 Sordo?
Lochyzb, 03.05.2013 12:03[!]
Superally na ostatnim odcinku danego dnia zawsze daje karę 10 minut.
Tomos, 03.05.2013 12:24[!]
@Adakar
Może Lotosu nie było stać na Fiestę czy DS3? Mini jest tańsze, a wybór DMACK'a też może świadczyć o oszczędnościach. Może Michał pokazałby się w Fordzie albo Citroenie w kilku rajdach, a potem kasa by się skończyła ,żeby dokończyć sezon... Nawet w RSMP Kajto ciągle startuje w Subaru, choć nie raz w wywiadach wspominał, że marzy o S2000 czy RRC. Ale program Kościuszki w WRC pewnie doprowadził do braku funduszy na S2000 w RSMP...
marrcus, 03.05.2013 13:54[!]
no niestety kiedyś zmienili głupio przepisy że min 10min ma być czy 1 czy 2 odcinki. Także ciut mniej (1,5min jesli jak tu 51km) sie straci odpadać 2 wcześniej niź chyba że sie wygrywa OS'y.
Mr President, 03.05.2013 17:36[!]
Dziękuję za informację, w każdym razie średnio udany przepis, zwłaszcza że jak zauważył @marrcus odpadnięcie na przedostatnim odcinku opłaca się bardziej niż podczas ostatniego. Z drugiej strony można powiedzieć, że byłoby nie w porządku, gdyby straty ponoszone po skorzystaniu z powrotu były tak małe, iż pozwalałyby na walkę o wysokie miejsca. Tyle że Kościuszko i tak nie skończył kolejnych prób, więc ten pomysł z ostatnim odcinkiem danego dnia nie jest IMHO najlepszy, kiedy można korzystać z Rally2 na tych, które następują po właśnie tym ostatnim, za który pechowo można dostać 10min.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca