F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Whitmarsh: Musimy cały czas wierzyć

Brytyjczyk ponadto nie chce zawieść kibiców McLarena podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii.
Mateusz Szymkiewicz, 11 czerwca 2013, wyświetlenia: 1491<< | lista | T- | T+ | >>
Szef McLarena – Martin Whitmarsh, przyznał, że jego zespół musi ciągle wierzyć, iż jest w stanie radykalnie poprawić osiągi bolidu MP4-28 po nieudanym GP Kanady.

Stajnia z Woking jest obecnie na szóstym miejscu w klasyfikacji konstruktorów z 37 punktami na koncie. Dotychczas żaden z kierowców brytyjskiej stajni nie zameldował się na podium, a także nie wywalczył w kwalifikacjach pierwszej trójki. Szef McLarena mimo to ciągle wierzy, iż tegoroczny samochód może ścigać się w ścisłej czołówce.

„W tej branży trzeba być optymistą, zwłaszcza w takich momentach, a takie już mam za sobą” – powiedział Martin Whitmarsh. „Musimy utrzymać u naszych ludzi motywację oraz skupienie. Musimy wierzyć, iż dzięki ciężkiej pracy będziemy w stanie wygrać wyścig. Na razie jeszcze nie mamy zamiaru się poddać”.

Whitmarsh ujawnił, iż przed domowym wyścigiem na Silverstone, na McLarenie ciąży dodatkowa presja. „Oczywiście chcemy pokazać coś więcej na Silverstone. To ważne, ponieważ chcemy to zrobić dla fanów. W pewien sposób ciąży na nas presja, ponieważ nie chcesz zawieść ludzi, którzy wspierają zespół. Tak więc chcemy pracować bardzo ciężko, aby zobaczyć, co będziemy mogli zdziałać podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii”.

Szef McLarena jest również nieugięty i zaprzecza, jakoby przyczyną załamania formy McLarena było odejście Lewisa Hamiltona. „Nie, nie sądzę. Lewis to świetny kierowca oraz atut, który utraciliśmy. Mimo to nasi zawodnicy wykonują dobrą robotę. Nie poszło nam zbyt dobrze w kwalifikacjach, aczkolwiek odnośnie wyścigu mogę być krytyczny – samokrytyczny – ponieważ nie zrobiliśmy tego, co powinniśmy. Nikt nie spodziewał się, iż pośrednia opona będzie tak zachowywać się podczas tego [GP Kanady] wyścigu”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.05.2023  Whitmarsh: Rozstanie Astona z Mercedesem konieczne dla postępów
11.11.2021  Źródła Autosportu potwierdzają przejście Szafnauera do Alpine
21.09.2021  Martin Whitmarsh dołączył do zespołu Aston Martin
19.06.2018  Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?
17.01.2018  Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant
Tagi:
Whitmarsh M.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Karol24, 11.06.2013 23:11[!]
Jeden fakt. Rok temu w Kanadzie Jenson Button również został zdublowany. I zajął dopiero 16 miejsce. W tym roku był 12. A Hamilton rok temu wygrał. MP4-28 wcale nie jest taki zły, nie jest oczywiście zdolny do zwycięstwa jak zeszłoroczny bolid. Ale obaj kierowcy nie są w stanie wyciągnąć z niego maksimum. Hamilton byłby w stanie to zrobić. Button rok temu znalazł idealne ustawienia samochodu dopiero w Belgii, więc w tym roku zajmie mu to jeszcze dłużej.
Whithmarsh nigdy tego nie przyzna, ale zespół strasznie ucierpiał na odejściu Hamiltona.
slawek_s, 12.06.2013 08:15[!]
Tytuł to chyba z translate.google. W języku polskim nie używa się takiej konstrukcji.
Utrzymać to można dziecko na studiach albo nerwy na wodzy.
Kamikadze2000, 12.06.2013 13:03[!]
@Karol24 - problemem Mclarena było budowanie zespołu wokół Hamiltona. Bolid był pod niego, czego nie ukrywali. To Jenson miał się przystosować i zrobił to dobrze. Czy Lewis zrobiłby więcej?? Cóż, potrafi radzić sobie z trudnym wozem, ale nie przesadzałbym. Walka o drugą część pierwszej dziesiątki to maks, na co byłoby ich stać. ;)
xdomino996, 12.06.2013 15:14[!]
@Kamikadze2000 no tak chore wyobraźnie, pokaż mi gdzie oficjalnie przyznali, że bolidy z 2010/11/12 były pod Hamiltona, można go nie lubić, ale bądźmy poważni, to nie Ferrari
Karol24, 12.06.2013 22:46[!]
@Kamikadze2000 @Kamikadze2000 Żaden bolid nie był robiony pod Hamiltona. Były neutralne, potem kierowcy ustawiali je pod siebie. Różnica między Hamiltonem i Buttonem jest taka, że Lewis jedzie szybko każdym bolidem, a Jenson musi go najpierw idealnie ustawić. Jeśli tak się dzieje to jest szybki i bezładny. Ale przez cała swoją karierę nawet dwóch pełnych sezonów tak nie miał.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca