Nie nie nie!! Niech przejdzie najpierw do Formuły 3.5 jak nie wyjdzie no to do GP2 ale nie do DTM!
DTM a F1 to zupełnie inne bajki!
@Zajkos Masz rację. Jeżeli umieszczą go w DTM, to zmarnują mu karierę.
@Masio
Niekoniecznie. Di Resta po zdobyciu tytułu dostał angaż w Force India, Paffett jest już wieloletnim testerem McLarena, podobnie jak Susie Wolff, natomiast Daniel Juncadella jest szykowany do debiutu w Williamsie. Nie zapominajmy jeszcze, że Mercedes dysponuje Wehrleinem, który może być zbawieniem dla Niemców, mających w ostatnim czasie coraz mniej kierowców na przyzwoitym poziomie...
@Magilda111 Di Resta jeździł w treningach Wolf jakoś nie widzę aby szykowała się do F1, Junduella jak wejdzie do F1 to tylko za sprawą kasy i mercedesa, a moim skromnym zdaniem Paffett nie zadebiutuję w F1 no chyba że ktoś by miał kontuzje czy coś...
@Zajkos
Nie zmienia to faktu, że z DTM można bezpośrednio wejść do F1.
Najlepszym wyjściem byłby program w DTM obok startów w GP2. Jest to jak najbardziej możliwe z uwagi na fakt, że organizatorzy DTM tak układają kalendarz, aby nie kolidował z F1. Ostatnim zawodnikiem, który łączył te dwie był chyba Vietoris.
@Magilda111 Dla mnie F1 a DTM to zupełnie inne bajki, startując w GP2 Formule 3.5 nabiera doświadczenie za kierownicą bolidu (bardziej przydatne do wejścia do F1)
A w DTM-ie nabiera doświadczenie za samochodem a nie bolidem...
No70, 02.10.2013 20:30 | | |
@Zajkos a czymże innym jest auto tej klasy jak nie zadaszonym prototypem z strefa przetrwania z CF i prawie połową docisku z F1.
Inna sprawa to zasadność wyróżniania tej niepotwierdzonej przecież nowości w serwisie socjalnym co tak rzadko ma przecież miejsce.
@Mahilda111 Teoretycznie można trafić ale jest to bardzo trudne do osiągnięcia.
Według mnie powinien spróbować swoich sił w Formula 3.5 albo GP2 powalczyć o majstra a jak się nie uda to jeszcze jeden sezon może pośmigać w tych seriach, chłopak jest jeszcze bardzo młody na F1 przyjdzie czas.
A teraz załóżmy, że Raffaele nie ogarnie najlepiej turystyka i nie będzie spisywał się najlepiej. Ferrari idzie złą drogą. Powinien trafić do FR3.5 lub GP2. Przykład di Resty czy nawet Albersa to pojedyncze przypadki. Wiadomo przecież, że prędko kolejny z DTM-u do F1 nie trafi. Nie tą drogą... ;]
@Mahilda111 - bezpośrednio to i z Indy Car Series można trafić. Nie pleć głupot - di Resta był juniorem Merca od juniorki. Prędko nie ujrzysz stamtąd przyszłego kierowcy F1. ;)
A Raffaele to kim jest? Juniorem Ferrari. W DTM jest wysoki i wyrównany poziom w przeciwieństwie do GP2. Wielu kierowców liczy się tam o wygrane. A te auta z turystykami to mają mało wspólnego. Według mnie z tych trzech opcji jednak najlepszym wyborem będzie WSbR, następne w kolejności jest DTM.
@Mahilda111
Powiedz mi, ilu kierowców z DTM awansowało do F1? A ilu emerytów z F1 jeździło w DTM?
Śmieszne te komentarze bo odezwali się znafcy, których wiedza opiera się na informacjach z interentu a wiedzą co jest lepsze dla zawodnika
@kabans
Jest kilku takich kierowców, którzy znakomicie radzili dobie w bolidach jednomiejscowych, a po zdobyciu tytułu mistrzowskiego trafili do DTM, gdzie nie idzie już im tak dobrze, np. Roberto Merhi, Robert Wickens czy Daniel Juncadella. Rozumiem, że mogli nie mieć pieniędzy na starty w FR 3.5 czy GP2, ale jednak DTM, to nie miejsce dla nich.
|