F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Maldonado faworytem do przejęcia wakatu w Lotusie

Decyzja Wenezuelczyka powinna zapoczątkować serię komunikatów ze strony reszty zespołów.
Nataniel Piórkowski, 25 listopada 2013, wyświetlenia: 2467<< | lista | T- | T+ | >>
Spodziewana przez wszystkich decyzja Pastora Maldonado o związaniu się w sezonie 2014 z ekipą Lotusa powinna zapoczątkować ostatni etap klarowania się przyszłorocznych składów kierowców.

Jak donosi Autosport, z uwagi na opóźniającą się umowę inwestycyjną z Quantum Motorsports, podczas weekendu na Interlagos negocjacje pomiędzy Wenezuelczykiem a ekipą z Enstone nabrały znaczącego tempa. Chociaż Maldonado prowadził także zaawansowane rozmowy z Sauberem, jego preferowanym wyborem ma być Lotus (jeśli przedstawi gwarancje dotyczące swoich finansów).

Źródła przyznają, że w sprawie nie podjęto jeszcze ostatecznej decyzji, dlatego też konkurencyjne zespoły wstrzymują się ze zdefiniowaniem swych przyszłorocznych planów, dopóki nie będą miały pełnej świadomości że Maldonado i jego sponsor PDVSA wybrali opcję startów dla innej ekipy.

Pytany o perspektywy związane z przyszłym sezonem, Wenezuelczyk odparł: „Jesteśmy bardzo blisko. Od wielu miesięcy pracujemy bardzo ciężko, a teraz czekamy na potwierdzenie. Chodzi o wszystkie rzeczy związane z kontraktami. Do momentu podpisania go, nic nigdy nie wiadomo. Zanim cokolwiek oświadczę wolę podpisać umowę i być w stu procentach pewny”.

Nic nie wskazuje na to, by z Lotusem miał pożegnać się Romain Grosjean. W tej sytuacji w angielskiej ekipie zabraknie miejsca dla Nico Hulkenberga. Oczekuje się jednak, że Niemiec powróci do stajni Force India, z którą według mediów ma już podpisaną wstępną umowę. Jego zespołowym partnerem może zostać Sergio Perez – meksykańscy sponsorzy mogą okazać się dla zespołu Vijaya Mallyi cennym nabytkiem w pespektywie dużych zmian regulaminowych w sezonie 2014.

Po potwierdzeniu Pereza i Hulkenberga, z ekipą z Silverstone pożegna się Adrian Sutil, który prawdopodobnie przyjmie ofertę ścigania się w przyszłym roku dla Saubera. Wciąż trudno jednak oceniać jego szanse na pozostanie w Force India. Jeśli niedoświadczony Siergiej Sirotkin nie będzie w przyszłym sezonie kierowcą wyścigowym Saubera, a otrzyma jedynie rolę testera, otworzy to przed Estebanem Gutierrezem szanse na pozostanie w Hinwil.

W tej sytuacji jedyne wolne miejsca pozostałyby więc jedynie w dwóch najsłabszych zespołach. Podczas gdy Marussia jest zdecydowana utrzymać obecny skład kierowców w osobach Maxa Chiltona i Julesa Bianchiego, Caterham będzie mógł wybierać z szerokiej palety kandydatów, zaczynając od Heikkiego Kovalainena, a kończąc na Marcusie Ericssonie i Robinie Frijnsie, jeśli tylko postanowi rozstać się z Giedo van der Garde bądź Charlesem Pikiem.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2024  Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
27.04.2024  Lista startowa na sezon 2025
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
Tagi:
F1 ogólnie
Maldonado P.
Lotus
Hulkenberg N.
Grosjean R.
Sutil A.
Perez S.
Chilton M.
Bianchi J.
Marussia
Sauber
Force India
Caterham
Kovalainen H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 25.11.2013 11:16[!]
Szkoda, że Giedo ma wsparcie wuja, a nie postronnego sponsora z Holandii. W przeciwnym razie ten sponsor powinien wesprzeć dużo bardziej perspektywicznego Frijnsa, który zasługuje na starty w F1. :))

Felipe Nasr zapewne podpisze kontrakt z Williamsem na posadę piątkowego. A w przyszłości zastąpi swojego rodaka i imiennika zarazem. Zmiana warty pomiędzy dwoma ulubieńcami. :))
Arturo_R30, 25.11.2013 11:31[!]
Frijns do Caterhama ? Czemu nie, chociaż zasługuje on na lepsza ekipę :D
Kamikadze2000, 25.11.2013 11:34[!]
Na początek lepsze to, niż nic... :)
Gie, 25.11.2013 12:04[!]
A to w Sauberze nie miało być tak że ruscy dają pieniądze i jeśli Sirotkin nie jeździ w przyszłym sezonie to będzie jeździł Pietrow? Jeśli Lotus tak cienko przędzie to nie byłbym pewny posady Romka. Mogą wziąć Maldonado z wenezuelskimi pieniędzmi i Pereza z meksykańskimi.
Kamikadze2000, 25.11.2013 12:58[!]
@Gie - nie jest tak źle, by zwalniać czołowego kierowcę drugiej połowy sezonu. :))
cobra, 25.11.2013 12:59[!]
Z punktu widzenia Maldonado Lotus to jedyna opcja, którą powinien rozważać, bo to właściwie jedyny team ze środka stawki, w którym są szanse na regularne pudła czy nawet okazjonalne wygrane. Z punktu widzenia kibica nie chciałbym go w ogóle widzieć w Formule 1. ;)
Aeromis, 25.11.2013 13:37[!]
Z jednej strony Maldonado w Lotusie too ligiczne z drugiej przerażające... Jedyny plus to gdyby Perez w Hulkenbergiem trafili razem do Force India, byłby to bardzo ciekawy team i bym im kibicował tak mocno jak nigdy dotąd.
mbwrobel, 25.11.2013 13:50[!]
Maldonado nie chcę widzieć w Lotusie. Ani w żadnym innym teamie F1.

Ale ja mogę sobie chcieć, lub nie.
jpslotus72, 25.11.2013 14:11[!]
Pogratulować Lotusowi wspaniałej kondycji i wizji rozwoju. A ja, głupi, myślałem, że oni mają jakieś problemy... Przynajmniej fabryka w Enstone będzie bezpieczna (kredyt od Protona pod zastaw fabryki wynosi 35 milionów funtów - PDVSA powinno się w znaczący sposób dołożyć). Czy starczy też na pensje pracowników tej fabryki - to już ich zmartwienie...
rno2, 25.11.2013 14:18[!]
Pozostaje nadal kwestia chęci PDVSA - podobno się pytali Lotusa czy ich pieniądze pójdą na rozwój nowego bolidu czy na spłatę Kimiego.
mitom, 25.11.2013 15:32[!]
Cytat Aeromis :
Z jednej strony Maldonado w Lotusie too ligiczne z drugiej przerażające... Jedyny plus to gdyby Perez w Hulkenbergiem trafili razem do Force India, byłby to bardzo ciekawy team i bym im kibicował tak mocno jak nigdy dotąd.


Zgadzam się w stu procentach. Jestem w stanie zaakceptować Maldo w Lotusie, o ile w FI będą Perez i Hulk. To będzie super team.
rocque, 25.11.2013 16:03[!]
' Transfer roku... '
Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że gdyby Lotus nie miał zbyt dobrej maszyny na 2014, może przegrać konstruktorkę nawet ze SFI - o ile zatrudnią Pereza i Hulka i zmontują niezły bolid. Nie umniejszam tutaj Groszkowi (wiadomo komu), chociaż 'umniejszanie' to chyba złe słowo bo najpierw trzeba coś mieć oprócz walizki pieniędzy.
Tyle gdybania, w tym momencie pozostaje czekać na obsadzenie wolnych miejsc i kolejny sezon.
Arturo_R30, 25.11.2013 19:33[!]
jeszcze Giedo prowadzi negocjacje z Sauberem - może być ciekawie :D
MairJ23, 25.11.2013 20:03[!]
@cobra otoz to - burak jeden. nie lubie go i nei ukrywam tego - jego zachowanie kibicowskie i brak jakiejkolwiek oglady w stosunkach z ludzmi na okolo niego czynia go dla mnei troglodyta ktory z F1 nie powinien miec wiele wspolnego :)
marrcus, 26.11.2013 03:21[!]
armi, 26.11.2013 05:35[!]
Już wiadomo, że dla Force India będą jeździć Hulkenberg i Perez. W Sauberze pewnie znajdzie miejsce Sutil, chociaż o wiele chętniej widziałbym go w Lotusie :)
Q_be_2, 26.11.2013 07:57[!]
@jpslotus72 - ale Ty nudny jesteś
jpslotus72, 26.11.2013 10:40[!]
@Q_be_2
Nudny jest Lotus, ze swoim wiecznym przekonywaniem o świetnej sytuacji, kiedy fakty temu przeczą. Już od dawna podpisują wspaniałą umowę, która zapewni im świetlaną przyszłość z Hulkenbergiem. Lopez zapewnia, że nie zatrudnią kierowcy dla pieniędzy. A tu mamy Maldonado z PDVSA (też jeszcze nie na pewno) - za to nie ma kasy dla Kimiego, nie ma kasy dla pracowników, fabryka zastawiona u Protona... Najlepiej określili to Czesi w swoim newsie - "Lotus zapewnia, ze pieniądze od Quantum spłyną w przyszłym tygodniu, tylko że takich przyszłych tygodni było już ze dwadzieścia"... Lotus nudzi, to i ja nudzę - zapominam, że tego zespołu nie wolno krytykować w komentarzach.

Chociaż - masz trochę racji: ostatnio zaczynam się (coraz częściej) powtarzać... Alzheimer? - w moim wieku możliwe. Postaram się poprawić (co za dużo, to niezdrowo).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca