F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Lowe: Nowe przepisy dużą szansą dla Mercedesa

Brytyjczyk uważa, iż status zespołu roboczego da sporą przewagę jego ekipie.
Łukasz Godula, 27 stycznia 2014, wyświetlenia: 1208<< | lista | T- | T+ | >>
Szef techniczny Mercedesa, Paddy Lowe uważa, że status jego ekipy jako zespołu roboczego może dać wymierne zyski podczas nadchodzących zmian przepisów w 2014 roku.

Nowy Mercedes wyjedzie na tor w Jerez podczas jutrzejszego dnia testów, po tym jak odbył wstepny test w postaci dnia filmowego na Silverstone w ostatni piątek. Lowe uważa, że potrzeba zbudowania zupełnie nowego bolidu wokół jednostki napędowej V6 turbo to duża szansa dla jego zespołu na błyśnięcie formą. Ma się tak stać z powodu możliwości rozwoju bolidu i silnika jednocześnie w bazie w Brackley oraz w siedzibie Mercedes AMG HPP w Brixworth.

„To niesamowita okazja, by wykorzystać regulacja i pokazać, że możemy się spisać lepiej od innych w ramach zespołu roboczego” – powiedział Lowe. „To świetna sprawa, że wróciliśmy do programu zbudowania «całościowego bolidu» i w tym kontekście współpraca pomiędzy Brixworth i Brackley, by stworzyć jednolite rozwiązanie jest fantastyczna”.

Lowe ostrzega również, że pomimo dobrej sytuacji Mercedesa, wszyscy trzej producenci silników mieli szansę rozwinąć swój bolid i jednostkę napędową w połączeniu z liderującym zespołem.

„Oczywiście mamy tą szansę, jednak inni producenci również ją mają” – powiedział, gdy zapytano go czy status zespołu roboczego da przewagę. „Niezaprzeczalnie producent silników będzie chciał skupić się na jednym zespole, by zbudować najlepsze rozwiązanie i współpracować na polu rozwoju i testów. Tak więc robimy tak z HPP, jednak Ferrari również ma taką możliwość”.

„Renault tak samo, jednakże nie jestem pewny kogo wybrali do wspólnego rozwoju. Tak więc nie jesteśmy unikalni pod tym względem, ale zdecydowanie jest to przewaga w porównaniu do innych klientów”.

Lowe dodaje, że mocna forma w przedsezonowych testach może oznaczać mniej niż kiedykolwiek wcześniej. Brytyjczyk przewiduje spory rozwój w 2014 roku, co oznacza, że układ w stawce będzie się zmieniał z miesiąca na miesiąc.

„Jeszcze bardziej niż wcześniej, nie ma miejsca na samozadowolenie” – powiedział Lowe. „Jeśli dobrze wypadniemy w Jerez, nie będzie to wiele znaczyło. Jeśli będziemy dobrze wyglądali w Bahrajnie trzy tygodnie później, to również nic nie znaczy”.

„Nawet jeśli dobrze spiszemy się w Australii, nie znaczy to wiele, ponieważ będzie to bardzo dynamiczny sezon jeśli chodzi o progres. "Jeśli ktoś będzie miał duże problemy, powinien być w stanie powrócić do walki, tak samo odwrotnie. To sytuacja, w której musisz naciskać i walczyć do samego końca”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
05.05.2024  Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem
04.05.2024  Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024
03.05.2024  Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem
01.05.2024  Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami
Tagi:
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
peter01, 27.01.2014 17:17[!]
Nic nowego nam tutaj Paddy nie powiedział.
ManiakF1, 27.01.2014 19:37[!]
Ależ się zapowiada ten sezon. Będzie wiele zmian układu sił tak jak w 2009.
Cytat :
„Renault tak samo, jednakże nie jestem pewny kogo wybrali do wspólnego rozwoju.

Zapewne wybrali Red Bulla jako swojego głównego partnera. Przecież sukcesy w ostatnich latach mówią same za siebie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca