F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Stefanović: Nie udało nam się pozyskać dostawcy silników

Serb nie zaprzecza jednak plotkom o rozmowach na temat przejęcia Marussi.
Nataniel Piórkowski, 28 marca 2014, wyświetlenia: 1669<< | lista | T- | T+ | >>
Zoran Stefanović przyznał, że wycofał kandydaturę swego zespołu z walki o miejsce w stawce Formuły 1 od 2015 roku z powodu fiaska poszukiwań potencjalnego dostawcy silników.

Serbska oferta – która po raz pierwszy pojawiła się w 2010 roku w kontekście ewentualnego przejęcia rozwiązanej ekipy Toyoty – była jedną z trzech, jakie w początkowej fazie konkursu miały wpłynąć do FIA. Chociaż organ zarządzający opóźnił wydanie decyzji, Stefanović zdradził, że obecnie jego projekt znajduje się poza grą.

„Naszym zdaniem każdy powinien grać w grę na tym samym polu, ale nie byliśmy w stanie dopiąć kontraktu na dostawy silników z jednym z obecnych producentów, nawet pomimo tego, że długo z nimi o tym rozmawialiśmy. Od czasu, gdy stało się jasne, że nie osiągniemy porozumienia związanego z jednostkami napędowymi, nasze zgłoszenie straciło moc, przez co zostaliśmy zmuszeni do wycofania się z procesu wyboru na jego półmetku. Nie było równego traktowania, ale wciąż mamy przyszłość w Formule 1” – zapewniał w rozmowie z włoskim Omnicorse.

Plotki głoszą, jakoby serbski biznesmen bardzo poważnie rozważał inwestycje w team Marussi. Pytany o komentarz w tej sprawie, Stefanović odrzekł: „Na przestrzeni ostatnich kilku lat kontaktowałem się z paroma zespołami. To żadna tajemnica. Nie uważam, że na tym etapie trwających negocjacji, właściwym byłoby zagłębianie się w ich szczegóły”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.07.2017  Zoran Stefanović chce dołączyć do stawki F1 z własnym zespołem w 2019 roku
24.03.2014  Zoran Stefanovic przejmie Marussię?
19.09.2010  Stefanović wycofał zgłoszenie nie czekając na decyzję FIA
18.05.2010  Alguersuari w STR także w przyszłym roku?
24.04.2010  Stefanović chce zbudować tor w Serbii
Tagi:
Stefan
Marussia

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ROOK, 28.03.2014 15:30[!]
.     Jak sprawdzicie, to w każdym podejściu Stefanovića do F1 jego zdaniem było „tuż, tuż” i zawsze tylko jakiś drobny szczegół przeszkadzał w dopięciu kolejnego wspaniałego planu.

.     Nie wykluczam, iż nie dogadał się z żadnym producentem silników, bo po prostu nie udało mu się przekonać żadnego z nich, że to producent ma jemu płacić za wykorzystane jednostki, a nie on producentowi… ;)



.     A na poważnie, to nie jesteśmy w stanie tego rozstrzygnąć – facet jest fanem F1 (lub fanem promocji własnej osoby poprzez F1), ale dysponuje ograniczonym budżetem i może dość realistycznie próbuje zredukować koszty? W przeciwieństwie do Bransona czy Fernandesa, którzy mogli sobie pozwolić na zachciankę i zapłacić wszystkie koszty?
marios76, 29.03.2014 01:19[!]
@ROOK Myślę, że to co napisałeś w nawiasie, jest stuprocentową prawdą :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca