F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Montezemolo, Ecclestone i Todt omówią możliwości poprawy widowiska F1

Okazją do spotkania będzie weekend Grand Prix na torze Sakhir.
Nataniel Piórkowski, 4 kwietnia 2014, wyświetlenia: 1203<< | lista | T- | T+ | >>
Luca di Montezemolo oraz Bernie Ecclestone planują spotkać się w ten weekend z prezesem FIA – Jeanem Todtem, by omówić potencjalne zmiany, jakie mogłyby poprawić widowisko F1.

Nie jest tajemnicą, iż prezes Ferrari jest głęboko nieusatysfakcjonowany nowymi przepisami. Dziennikarze magazynu Autosport ustalili, że Włoch poleciał w środę do Londynu, by wraz z Ecclestonem omówić bieżącą sytuację sportu i zastanowić się nad poprawą spektaklu.

Źródła potwierdzają, że zarówno Montezemolo jak i szef FOM zgodzili się co do tego, że pierwsze dwa wyścigi sezonu nie zapewniły dramatycznego widowiska: obydwa zostały wygrane w dominującym stylu przez kierowców jednego zespołu, a na torze nie dochodziło do częstych manewrów wyprzedzania. Na niskim poziomie stała także różnorodność zastosowanych strategii.

Włoch miał powiedzieć, że show związane z Formułą 1 ogranicza się obecnie do ekonomicznej jazdy, a kierowcy nie mogą prezentować maksimum potencjału, ponieważ są ograniczani restrykcyjnymi limitami przepływu i zużycia paliwa. Prezes Ferrari i Ecclestone poprosili szefa FIA o spotkanie się w Bahrajnie w celu omówienia bieżącej sytuacji sportu i możliwych zmian.

Cała trójka zdaje sobie sprawę, że Formuła 1 musi dalej kroczyć drogą hybrydowych technologii, jednak sugeruje, że zmiany w przepisach sportowych, na przykład dotyczące limitu przepływu paliwa lub sposobów korzystania z nowych jednostek napędowych, mogą przynieść pozytywny skutek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2024  Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
27.04.2024  Lista startowa na sezon 2025
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
Tagi:
F1 ogólnie
Ecclestone B.
di Montezemolo L.
Todt J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ICEman, 04.04.2014 16:29[!]
Naciski na zmiany zaczynaj być tak duże że chyba zniosą ten śmieszny limit przepływu paliwa
Falarek, 04.04.2014 16:40[!]
Eko F1 okazałą się g...wnem i bardzo dobrze całe to eko badziewie powinno się wyrzucić na śmietnik
paymey852, 04.04.2014 16:50[!]
Śmiesznie to dopiero by było jak Max Chilton zdobywa P1 z 1500 konikami a podczas wyścigu robi tylko 20 okrążeń.
Limit jest bezdyskusyjnie konieczny inna sprawa na jakim poziomie.
hejter, 04.04.2014 17:20[!]
Limity muszą być, to jasne, jedynie co by było można zrobić to delikatnie zwiększyć do np. 120l/h. Jeśli chodzi o prędkość osobiście chciałbym np. zobaczyć wydajniejsze dyfuzory, przez co bolidy byłyby znacznie szybsze przede wszystkim w zakrętach, a to przecież właśnie na zakrętach obecne bolidy tak dużo tracą.
Enpasant, 05.04.2014 06:50[!]
Od kilku lat, także na tym forum, wyrażam swoje niezadowolenie z kierunku w jakim poszła F1. Ten sezon jest kolejny, w którym za pomocą rozproszonych i nadmiernie namnożonych przepisów, reguł i zasad, zabija się sam sens rywalizacji kierowców. Ten sport coraz mniej staje się sportem kierowców, coraz mniej jest sportem wyścigowym. Kiedyś paru facetów powiedziało: Panowie, wsiądźmy, każdy w najszybszy samochód jaki ma do dyspozycji, spotkajmy się na torze i zobaczymy kto wygra. Dzisiaj, kikudziesięciu inżynierów, kilkudziesięciu prawników, kilkudziesięciu księgowych mówi: Ludzie, spotkajmy się na torze i wyciągnijmy z tych facetów w bolidach jak najwięcej kasy. F1 z roku na rok, przestaje być sportem.
Nie zapomnę twarzy Buttona w zatrzymanym w ulewne wyścigu GP Malezji w 2009 roku. Siedział w bolidzie i czekał na informacje. Miał bardzo niepewną minę, nie wiedział czy się cieszyć ze zwycięstwa czy nie. Bo nie było decyzji sędziów. Dzisiaj o zwycięstwie lub porażce nie decyduje wyścig, ale ekonomia, ekologia i regulamin techniczny. Symbolem współczesnej F1 jest twarz Buttona z GP Malezji...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca