F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Mercedes obawiał się o finisz Rosberga

Ekipa z Brackley mówi o dużym szczęściu przy kontakcie z Bottasem.
Łukasz Godula, 22 kwietnia 2014, wyświetlenia: 2846<< | lista | T- | T+ | >>
Mercedes uważa, że Nico Rosberg miał szczęście dojeżdżając do mety podczas GP Chin po tym, jak doszło do kontaktu pomiędzy Niemcem, a Valtterim Bottasem w pierwszym zakręcie.

Dyrektor wykonawczy Mercedesa, Paddy Lowe powiedział, iż zespół obawiał się, że incydent zakończy wyścig lidera klasyfikacji generalnej. „Mieliśmy szczęście przy tym kontakcie, to mogło zniszczyć bolid Nico” – powiedział. „W pewnym momencie dublet wydawał się bardzo trudny do osiągnięcia, jednak małymi krokami do niego doszliśmy dzięki połączeniu świetnej jazdy kierowcy oraz dobrej strategii”.

Lowe dodał, iż awaria telemetrii w bolidzie Rosberga nie odegrała znaczącej roli w słabym starcie Rosberga, podczas gdy dyrektor niewykonawczy Mercedesa, Niki Lauda jest przekonany, że musiało to mieć wpływ.

„To nie był świetny start jednak nie miało to związku z utratą telemetrii” – powiedział Lowe, „Radziliśmy sobie poprzez inne systemy, jak radio. To trochę dziwne, jednak nie mieliśmy problemów z bolidem. Myślę, że byłoby znacznie ciężej, gdyby takie występowały”.

Lauda tymczasem dodał: „Telemetria w bolidzie Nico zepsuła się w drodze na start, co było dla niego problemem, ponieważ nie znał punktów łapania sprzęgła i jego słaby start jest przez to zrozumiały. Nie mieliśmy przekazu telemetrii, więc musieliśmy go pytać o poziom paliwa gdy jechał na prostej startowej, przez co w końcu powiedział «przestańcie w końcu wypytywać mnie o wszystko», jednak niemniej jednak jest to coś czemu musimy się przyjrzeć”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
Tagi:
Rosberg N.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gie, 22.04.2014 12:58[!]
Jak to jest że nie znali poziomu paliwa a na grafice w tv było widać ile kg spalił?
adept, 22.04.2014 13:26[!]
@Gie też się nad tym zastanawiałem. Może FIA ma jakiś inny kanał z danymi z bolidu? Ale że nie wpadli na to, żeby sobie w TV sprawdzać zamiast wypytywać ?-) Tym bardziej, że to co Rosberg mówił zgadzało się z tym co pokazywano w TV.
Kajt, 22.04.2014 13:46[!]
W TV poziom paliwa nie jest pokazywany przez cały czas, więc szybszym sposobem było po prostu pytanie Nico.
marcinek188, 22.04.2014 13:48[!]
no tak, ale skąd TV wiedziało a merce nie ?
Może chcieli zagrać pod publiczkę i wyjaśnić dlaczego Lewis tak dominuje nad biednym Rosbergiem ale coś nie wyszło :( hm.. hmm... :D
krzysiu111, 22.04.2014 14:37[!]
FOM musi mieć dostęp do takich danych (nie tyllko spalanie ale i % wciśnięcia przepustnicy/hamulca, aktualny bieg, DRS, w tamtym roku KERS) na innym transmiterze, lecz zespół nie może mieć dostępu do tych danych z tego źródła bo wtedy by mogli odczytać info o innych bolidach. Tak mi się wydaje. Mogli też nie ufać danym pokazywanym w TV.
Lukas, 22.04.2014 15:33[!]
Dokładnie tak jak napisał krzysiu111. Mamy w bolidzie 2 wiązki, jedna leci do zespołu, a druga do FOM/FIA w celu kontrolowania obecnego stanu zużycia oraz między innymi dla tych grafik. U Rosberga umarło połączenie z ekipą, stąd "ślepy" wyścig dla inżynierów.
Kamikadze2000, 22.04.2014 16:36[!]
Pytania są często z odtworzenia... ;)
RY2N, 22.04.2014 17:27[!]
Cytat krzysiu111 :
Mogli też nie ufać danym pokazywanym w TV.

To może być trop w wyjaśnieniu zagadki gigantycznej przewagi Merca nad resztą.
Czyżby dane przekazywane do FIA nie były jednak takie idealnie dokładne?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca