F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Raikkonen odpowiada na zarzuty braku motywacji

"Gdybym nie miał motywacji, nie byłoby mnie tutaj".
Łukasz Godula, 23 kwietnia 2014, wyświetlenia: 3433<< | lista | T- | T+ | >>
Kimi Raikkonen odpowiedział na sugestie mówiące, że wynikiem trudnego startu tego sezonu jest brak motywacji.

Fin powrócił w tym roku do Ferrari z Lotusa i ma jak na razie problem z dorównaniem Fernando Alonso. Raikkonen boryka się z kłopotami w obszarze prowadzenia się F14 T i zajmuje 12 miejsce w klasyfikacji kierowców z dorobkiem zaledwie 11 punktów, przy czym Alonso zdobył ich już 41.

Mistrz świata z 2007 roku ostatni wyścig w Chinach ukończył na ósmej lokacie, narzekając na brak przyczepności, podczas gdy Alonso zanotował najlepszy wynik ekipy w tym sezonie dzięki wizycie na podium. Raikkonen odparł sugestie reporterów, którzy twierdzili, iż brak motywacji może być wynikiem rozczarowującego początku tego sezonu.

„Nie wiem czemu zawsze sugerujecie brak motywacji, jeśli bym jej nie miał, to nie byłoby mnie tutaj” – powiedział Raikkonen. „To kompletne bzdury. Mieliśmy słabe wyścigi, jednak czasami tak bywa. Celem jest poprawa tego stanu rzeczy”.

„Mamy wiele pracy do wykonania. Nie mieliśmy ani jednego wyścigu, w którym bylibyśmy zadowoleni z wszystkiego. Jak na razie było ciężko, jednak gdy przejedziemy więcej kilometrów to uporamy się z problemami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
15.04.2023  Kwiat: Miałem propozycję zastąpienia Raikkonena w Ferrari
11.11.2022  Kimi Raikkonen - wyjątkowa biografia
19.09.2022  Brown: System punktów uniemożliwiłby debiuty Kimiego i Maksa
18.05.2022  Surer: Alfa Romeo złapała oddech po odejściu Raikkonena
Tagi:
Raikkonen K.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
paymey852, 24.04.2014 15:14[!]
Cytat :
Daję sobie rękę uciąć że między nim a Fernando nie ma aż takiej przepaści, jaką teraz oglądamy

Nie musisz niczego ucinać :) , wystarczy sprawdzić czasy 3 pierwszych GP, tempo mieli bardzo bardzo podobne. Jeden wyścig i niektórym nie przeszkadza pisanie o dominacji, ale internet z tego słynie ...
MPOWER, 24.04.2014 16:46[!]
Cytat rno2 :
Jak sam piszesz Kimi jest szybki kiedy ma bolid ustawiony pod siebie. Inaczej jeździ na poziomie jaki prezentuje teraz. Alonso nawet kiedy bolid prowadzi się tragicznie potrafi z niego wyciągnąć dużo więcej. A jak wiadomo bolid F1 to nie luksusowe autko z bajerami i udogodnieniami - w poszukiwaniu szybkości tworzy się surowe bolidy, które zawsze będą miały jakieś niedogodności. Ważne jest, żeby dostosować się do tych niedogodności. I na tym polu Alonso wygrywa.

A jakieś dowody na ten mit?
W 2004r, gdy Renault się skupił na Jarno Trulli, bo Włoch miał problem w sezonie poprzednim - Alonso przez pół sezonu odstawał od Włocha. Potem historię znamy.
W2005 i 2006 Renault było szybkie i pod Alonso.
W 2007 McL był pod Alonso (już pomijam, że później skupili się na Hamiltonie)
2008 i 2009 - Renault pod Alonso. Co potem nawet Kubica mówił, że bolid po Ferdku był co najmniej dziwny i Renault dość długo ustawiali go pod Polaka.
2010 - do dzisiaj. Ferrari pod Alonso. Jak już to ktoś napisał, Alonso zrobił z tego bolidu podsterowną krowę.
Więc....kiedy bolid był ciężki w prowadzeniu albo nie był pod Hiszpana? Nigdy.
To że Ferrari jest wolne to nie oznacza, że się cięzko prowadzi.
Przestańcie z tym mitem!
A wypowiedź Stelli - była po odejściu Raikkonena i gdy Alonso jeździł już w Ferrari. To jasne, że do końca prawdy nie powie, bo nie może o swoim zawodniku źle powiedzieć.

@macieiii
To są dwa bieguny. Wystarczy obejrzeć onbardy Raikkonena. Ferrari nadal jest bardzo podsterowne. Alonso i jego 5 lat w zespole zrobiło swoje. Jest obecnie szansa, bo w końcu Allison może przy tym bolidzie dłubać.
http://www.f1talk...y-ferrari-w-chinach/

A do tego - Alosno ma agresywną technikę jazdy a Raikkonen - nazwijmy to "delikatną"
paymey852, 24.04.2014 17:25[!]
Cytat :
Co potem nawet Kubica mówił, że bolid po Ferdku był co najmniej dziwny i Renault dość długo ustawiali go pod Polaka.

Kubica był zaproszony na testy i "podsterowna krowa" nie przeszkadzała w zaimponowaniu zespołowi bardzo szybką jazdą.

Nie wiem kiedy jeszcze Kubica miał okazje prowadzić bolid Ferdka.
To co najbardziej różni kierowców to rozkład masy/balansu i hamulce.
Przy obecnych oponach jeśli jest jakiś kierowca co powie że chce nadsterowny tył to niech kończy karierę.
MPOWER, 24.04.2014 17:56[!]
Cytat paymey852 :
Kubica był zaproszony na testy i "podsterowna krowa" nie przeszkadzała w zaimponowaniu zespołowi bardzo szybką jazdą.

I co w związku z tym? Raz, że to testy. Dwa, Kimi nie ma braków tempa do Alonso, choć mu bolid nie odpowiada. Problem z jest z dystansem wyścigu, gdzie po prostu po kilku kółkach opony tracą okno temperaturowe i Kimi traci na tempie.
paymey852, 24.04.2014 18:27[!]
No jak co ?
Ty masz jakąś teorie że Alonso sprawia że bolidy zamieniają się w krowy czy jak?

Kubica wsiadł do bolidu Alonso i był tak samo szybki. Nie musiał czuć się komfortowo a jedynie zaadoptować do bolidu.


Co do Kimiego to nie wiem czemu nie potrafił utrzymać tempa przyczyn może być wiele nawet taka że z ustawieniami było wszystko OK ale styl jak to powiedział Kimi nie pozwolił mu na wydobycie potencjału.
MPOWER, 24.04.2014 18:54[!]
Cytat paymey852 :
No jak co ?
Ty masz jakąś teorie że Alonso sprawia że bolidy zamieniają się w krowy czy jak?

Przecież napisałem, że ktoś to napisał nie ja. A ja zgadzam się z tą opinią.
Teorię? A czy kiedyś Alonso miał inny bolid jak podsterowny?
Hiszpan w takim bolidzie się czuje jak ryba w wodzie.
A krowa to metafora.
Cytat paymey852 :
Kubica wsiadł do bolidu Alonso i był tak samo szybki. Nie musiał czuć się komfortowo a jedynie zaadoptować do bolidu.

Jesteś pewny, że tak samo szybki? A może szybszy :D?
Napisałem - testy to co innego niż wyścig. Kimi jak założył nowe kapcie jechał bardzo dobrym tempem. Dopiero po kilku okrążeniach spadała mu temperatura opon i tracił tempo.
A druga sprawa - wlazłem na minę sam przez siebie. Mogłem nie wspominać o Kubicy.

Cytat paymey852 :
Co do Kimiego to nie wiem czemu nie potrafił utrzymać tempa przyczyn może być wiele nawet taka że z ustawieniami było wszystko OK ale styl jak to powiedział Kimi nie pozwolił mu na wydobycie potencjału.

Przecież napisałem wyraźnie. Przez inny styl jazdy. Nie ma tak agresywnego jak Alonso, więc ma problem z dogrzaniem opon. Alonso agresywniej hamuje, agresywniej pokonuje zakręty.
Bliższy do jazdy Alonso jest Kubica niż Raikkonen.

I odnosiłem się do tego zdania - mitu powielanego przez wszystkich
Cytat :
Alonso nawet kiedy bolid prowadzi się tragicznie potrafi z niego wyciągnąć dużo więcej.

W którym sezonie Alonso miał tragicznie prowadzący się bolid? W którym sezonie nie był oczkiem w głowie i nie było robione wszystko pod niego?
Bolid miał może nie najszybszy ze wszystkich ale to był tylko wolny bolid. A nie bolid, który się tragicznie prowadzi.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca