|
|
|
|
|
|
Hulkenberg naciska na poprawę przyczepności tylnej osi |
Niemiec twierdzi, że zespół musi poprawić ten aspekt bolidu. |
|
•Łukasz Godula, 28 maja 2014, wyświetlenia: 1550 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Nico Hulkenberg twierdzi, że Force India ciągle musi popracować nad poprawą przyczepności tylnej osi w tegorocznym bolidzie, pomimo ostatniego piątego miejsce w GP Monako.
Brak przyczepności na tylnej osi był bolączką VJM07 od początku sezonu i Niemiec, który przed weekendem przewidywał, iż super-miękka mieszanka Pirelli będzie pasowała do ich bolidu, naciska zespół, by poprawił się w tym obszarze.
„To była słabość bolidu od pierwszego dnia, staramy się to poprawić, jednak chodzi tutaj głównie o docisk” – powiedział Hulkenberg. „Myślę, że w kwestii prędkości i osiągów nie finiszowalibyśmy normalnie na piątej pozycji, zwłaszcza z McLarenem za nami. Byli znacznie szybsi, jednak wykonaliśmy dobrą robotę”.
„Bolidy przed nami odpadły z walki. Jeśli umieścimy je tam ponownie to będziemy ponownie tam gdzie się zakwalifikowaliśmy. Tak więc ogólnie rzecz biorąc wykorzystaliśmy okazję, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni. Jednak musimy się rozwijać i poprawić osiągi, ponieważ nie jesteśmy wystarczająco szybcy”.
Hulkenberg uważa, że wydajność Force India jest głównym powodem, dla którego zespół może regularnie walczyć z większymi ekipami jak McLaren czy Lotus.
„Force India nigdy nie było zespołem fabrycznym i nigdy nie miało dużego budżetu” – powiedział. „Zawsze musieli dbać o wydawane pieniądze i są bardzo wydajni na tym polu. W fabryce powstają już kolejne części, co jest bardzo ważne i później musimy je zrozumieć, by jak najlepiej wykorzystać w dalszej fazie sezonu”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|