|
|
|
|
|
|
Williams oczekuje dobrego występu na Spa |
Na belgijskim torze bolid FW36 powinien pokazać swoje mocne strony. |
|
•jpslotus72, 21 sierpnia 2014, wyświetlenia: 644 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Rob Smedley uważa, że tor Spa powinien odpowiadać bolidowi FW36. Na dobry wynik liczą również obaj kierowcy Williamsa wypowiadając się w podobnym tonie. .
„Cele w ramach zespołu są jasne, chcemy zająć jak najwyższą pozycję w klasyfikacji konstruktorów” – powiedział Rob Smedley, szef ds. osiągów. „Spa jest torem, który powinien nam odpowiadać. Liczy się tu opór i osiągi silnika – i powinniśmy na tym skorzystać”.
„Środkowy sektor jest tym, nad czym będziemy musieli popracować w czasie tego weekendu. W kwalifikacjach będzie nam potrzebna dobra praca opon. Na Spa zawsze jest szansa na deszcz, więc będziemy musieli być ostrożni”.
Na wykorzystanie atutów swojego samochodu liczy kierowca Williamsa, Valtteri Bottas. „Aby być konkurencyjnym na Spa, trzeba dysponować samochodem z wydajną aerodynamiką, dlatego spodziewamy się, że będziemy mocni i liczymy na dobry rezultat. Przerwa była długa, więc naprawdę cieszę się z tego, że znowu wsiądę do bolidu”.
W podobnym tonie wypowiada się drugi z kierowców brytyjskiego zespołu, Felipe Massa. „Długie proste powinny sprzyjać naszemu bolidowi, a my chcielibyśmy się w drugiej połowie sezonu doczekać pewnych sukcesów. Mam za sobą naprawdę dobre wakacje, ale jestem przygotowany na powrót do ścigania. Cieszymy się ze świetnych torów i mam nadzieję, że będziemy nadal rozwijać samochód tak, jak robiliśmy to w pierwszej połowie sezonu.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|