F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Willis: Tylne skrzydło Ferrari jest nadal elastyczne

Dyrektor techniczny Hondy twierdzi, że bolid Ferrari nadal nie jest całkowicie zgodny z przepisami.
deZZember, 27 kwietnia 2006, wyświetlenia: 1384<< | lista | T- | T+ | >>
Wiele już zostało powiedziane na temat tylnego skrzydła Ferrari. Dyrektor techniczny Hondy, Geoffrey Willis, jest zdania, że bolid Ferrari nadal nie jest całkowicie zgodny z przepisami.

Willis twierdzi, że jest całkowicie pewien, iż tylne skrzydło Ferrari jest zbyt elastyczne. W wywiadzie dla włoskiego magazynu Autosprint powiedział: „Napisałem list w tej sprawie do Charlie Whitinga z FIA, ponieważ prędkość Ferrari na końcu każdej prostej jest niewiarygodna”.

„Myślę, że mam wystarczające dowody zarejestrowane na wideo, aby pokazać, iż ich skrzydło jest zbyt elastyczne”, dodał dyrektor techniczny stajni z Brackley.

Z danych telemetrycznych wynika, iż Michael Schumacher osiągał większą o 7 km/h prędkość na końcu prostych w stosunku do większości pozostałych kierowców.

Źródło: F1Racing.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026
12.04.2024  Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso
11.04.2024  Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco
08.04.2024  Autosport: Aston oferuje Sainzowi posadę u boku Lance'a Strolla
21.03.2024  Aramco chce przejąć zespół Astona Martina?
Tagi:
Ferrari
Honda

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Leon, 27.04.2006 22:35[!]
....a popatrzcie na Renault. Jeszcze chyba wygrało za mało wyścigów , bo nie ma tak zdeklarowanych przeciwników jak Ferrari .Jeszcze trzeba zaczekać na parę sukców .Konkurencja musi poczuć się bezsilna , a kibice znużeni ciągłymi sukcesami . Wtedy wybuchnie " miłość inaczej "do Renault .
Wtedy będziemy czytać o podejrzeniach ,że sukcesy , Renówki zawdzięczją wiecznie trzęsącym się lustekrom w bolidach i w związku z tym Biattore musi odejśc .
slaweksz, 28.04.2006 07:50[!]
Ja jak patrze na Renault to wszystko jest w jak najlepszym porzadku. Nie martwia sie Ferrari i ich skrzydlem poniewaz wieca ze i tak sa od nich lepsi. Sekuluja ci ktorzy szukaja dziury w calym. Chociaz dla mnie to nie spekulacje tylko oczywista prawda. Za lamanie przepisow powinny byc kary. Zreszta co my o tym mozemy wiedziec nam pozostaja spekulacje a inz z Hondy maja dowody:)
Bart2005, 28.04.2006 08:57[!]
No jasne, że jest wszystko w porządku. Nawet gdyby Renówki miały turbo i siilnik o pojemności 4 litrów to też wszystko byłoby w porządku. Widzę, że jesteś takim człowiekiem, który kibicuje tym którzy wygrywają i na 100% byłeś fanem Ferrari w czasie ich sukcesów ale kiedy inny zespół doszedł na szczyt to trzeba było zmienić swoje preferencje i kibicować tym którzy są na szczycie. Zapewne jak Ferrari wróci na szczyt bądź inny zespół będzie święcił triumfy to znowu zmienisz swoje zapatrywania i Renault bedziesz mieszał z błotem. Wielu jest takich jak Ty ale nie wszyscy są tacy w swoich wypowiedziach. Ty zawsze musisz się wtrącić do rozmowy i wywołać spięcie. Dzień bez kłótni z fanami innych teamów (a raczej z fanami Ferrari) to dzień stracony...
slaweksz, 28.04.2006 16:01[!]
hehehe Bart SIMSON HEHE
MadKaras...psycho fan MS, 28.04.2006 16:12[!]
Dziwi mnie troche wasze podejscie do tematu...nie zabardzo mnie to skrzydlo zainteresowalo bo zdaje sie kiedy zostaly wezwane zespoly na konsultacje w sprawie skrzydla Ferrari okazalo sie ze podobnego elastyku uzuwa Toyota,Ferrar,i McLaren (świetojebliwy)..........i ktos jeszcze. FIA uregulowala przepisy i sprawa rozeszal sie po kosciach. Zreszta co nie jest zabronione to jest dozwolone.

Ja kibicuje MS i nie wazne gdzie bedzie jezdzil...w Reno zaczynal ale nie sadze zaby tam konczyl. Zwiazal sie Ferrari i tak zostanie. Kleski z lat 96,97,98,99, sa niczym w porownaniu z tym co wykrecil pozniej:))))
pozdro GO SCHUMI GO
zibon, 29.04.2006 08:21[!]
Przykro jest czytać posty kibiców Ferrari, którzy tak na prawdę są fanatykami. Czy zachowanie Schumiego w ciągu jego kariery to też zarzuty bez potwierdzenia?
MadKaras...psycho fan MS, 29.04.2006 16:44[!]
Schumacher to najbarwniejsza postac w tym sporcie. Duzo wlozyl zeby uzyskac taka slawe.Kiedys na konferencji prasowej po Gp Hiszpanii w roku 95 Damon Hill zarzucal Schumacherowi ostry styl jazdy, taki niekonwencjonalny i oczywiscie niebezpieczny(chyba wdg Hilla).Mowil: "Formula 1 to nie zabawa w gokarty...." na to Schumacher: "Powinienes sprobowac pojezdzic gokartami- to swietna zabawa:))))" Juz wtedy Schumi zmienil oblicze tego sportu w typowe meskie starcie. Jezeli jestes slaby, nie dosc wytrzymaly fizycznie jak i psychicznie (placz Hakkinena w kominiarke po GP Monzy 2000) Twoje miejsce jest za MS.
Zibon...jego zachowanie bylo slusznie karane przez sedziow, ktorzy widzieli w danym momencie jego blad z premedytacja. Raz dyskwalifikacja za ignora black flag i drugi to po uderzeniu Jacquesa Villneuvea( dyskalifikacja).
Reszta pukniec, otarc, zmuszania przeciwnikow do bledu, wyprzedzanie poboczem i takie tam to po prostu przyprawa tego sportu. Bez niego po tylu sezonach ten sport bedzie niesmaczny i nudny.
GO SCHUMI GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
McLuke, 29.04.2006 21:15[!]
Ferrari to zafajdani oszusci!! i to tutaj widac!! nie ma co gadac!!
adams, 30.04.2006 09:19[!]
Właśnie zibon masz racje.Oni tego nie widzą i to jest ta różnica
GTC, 01.05.2006 01:24[!]
Bull*** a nie dowody maja :))), "gula" im lata że są cieńcy i czepiają się ***ół, szkoda tylko Jensona bo marnuje się tam...
McLuke - licz się ze słowami!!! Przemyśl najpierw co piszesz, (gdyby bolidy ferrari nie spełniały warunków technicznych to napewno nie przeszłyby bez zastrzeżeń tylu badań), a jeśli myślenie nie jest twoją mocną stroną to walnij się lepiej klawiaturą w dynkę zanim coś głupiego napiszesz.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca