F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

WRC porzuciło plany rewolucji technicznej

Samochody na sezon 2017 będą ewolucjami tych, jakie biorą teraz udział w mistrzostwach.
Nataniel Piórkowski, 11 grudnia 2014, wyświetlenia: 2415<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor FIA do spraw rajdów – Jarmo Mahonen poinformował, że plany dotyczące nowej generacji samochodów WRC nie będą zakładały wprowadzania żadnych rewolucyjnych zmian.

Organ zarządzający mistrzostwami świata analizował wprowadzenie dużych zmian do przepisów WRC na sezon 2017, jednak ostatecznie zadecydował, iż nowe auta będą w większym stopniu ewolucjami tych, jakie obecnie oglądamy na trasach odcinków specjalnych.

Mahonen zaprzeczył, że w 2017 roku w WRC pojawi się technologia hybrydowa, dementując spekulacje o tym, jakoby jej ewentualne wprowadzenie miało stanowić zachętę dla Toyoty do podjęcia decyzji o powrocie do sportu. „Nie widzę możliwości do wprowadzenia samochodów hybrydowych. Nie jest prawdą, jakoby Toyota wymagała samochodu hybrydowego. Różni producenci stawiają sobie różne cele, ale obecnie wszyscy znajdujemy się w takiej samej sytuacji” – zapewniał Fin.

„Jest za wcześnie by wprowadzać do rajdów samochody hybrydowe. Przedyskutowaliśmy wprowadzenie różnych silników, skupiając się na kontrolowaniu przepływu paliwa i tego typu rzeczach, ale na tym etapie wiązałoby się to ze zbyt dużymi kosztami i problemami. Będziemy oglądali konwencjonalne samochody; ewolucje tych, jakie mamy w tej chwili” – tłumaczył.

„Chciałbym rewolucji. Zawsze zaczynam nasze spotkania od stwierdzenia, że chciałbym zobaczyć samochód o mocy sześciuset koni, ale później temat cichnie… To nie będzie rewolucja” – zaznaczył.

Chociaż prezes Komisji WRC – Carlos Barbosa zasugerował w czerwcu, że kwestia zmian przepisów na sezon 2017 powinna wyjaśnić się przed końcem tegorocznych mistrzostw, Mahonen otwarcie przyznał, że scenariusz ten nie byłby możliwy do realizacji. „Nie jest tajemnicą, że mamy pewne opóźnienia, ale jeszcze w tym miesiącu powinniśmy ustalić stanowisko w sprawie najważniejszych założeń i podjąć jakieś decyzje podczas marcowego posiedzenia Światowej Rady Sportu Motorowego”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.09.2021  Latvala namawia Raikkonena na powrót do WRC
18.01.2021  Bottas otwarty na udział w Arktycznym Rajdzie Finlandii
20.07.2019  Valtteri Bottas przetestował Toyotę Yaris WRC
29.05.2018  Raikkonen dementuje plotki o powrocie do startów w WRC
26.05.2018  Raikkonen powróci do startów w WRC?
Tagi:
WRC

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dan193t, 11.12.2014 21:42[!]
Niech tylko zmienią rozmiar budy. Swietna decyzja o nie pójściu w stronę F1 i eko-dziadostwa. Są silniki 1.6t, więc downsizing jak się patrzy już jest.
enstone, 11.12.2014 22:58[!]
No i bardzo dobrze, że nie będzie żadnych aut hybrydowych, nawet jeśli miało by się to odbić kosztem Toyoty. Jedyne pytanie pozostaje czy samochody od sezonu 2017 będą większe tak jak to wcześniej sugerowano czyli z segmentu B na C lub nawet D (ale to mało prawdopodobne). Ten Yaris WRC wygląda komicznie...... dobrze, że nie zdecydowali się testować Aygo...

http://cfs9.tisto...FjaC8xLzE3OS5qcGc%3D
FuX08, 12.12.2014 16:04[!]
To jest Aygo....
nygga, 12.12.2014 22:08[!]
szkoda, że nie będzie rewolucji.... wystartowałbym swoim melexem :-)
Challenger, 19.12.2014 21:13[!]
Uzdrowienie WRC jest możliwe tylko poprzez trzymanie się segmentu kompaktów tam gdzie producenci mają najwięcej modeli.
Należy również tak przemodelować kalendarz żeby było jak najmniej latania po świecie w te i z powrotem tworząc puchary kontynentalne. Puchary kontynentalne składające się z kilku rajdów na które zespoły mogą się przemieścić 2 najwyżej 3 tirami. W całym kalendarzu będzie wtedy 4-5 pucharów i ok 20 rajdów.
Transmisje internetowe i telewizyjne muszą być dostępne prawie od razu z dużą ilością elementów interaktywnych. Nie może być tak że rajd można obejrzeć dopiero tydzień albo 2 po jego odbyciu się To musi być ten sam weekend.
Sam rajd należy tak przemodelować żeby był jak najbardziej dostępny dla kibiców. Może należy zwiększyć jego atrakcyjność poprzez dodanie większej ilości startów równoległych na torze zamkniętym, lub też start i meta OSu powinna być zlokalizowana na jakimś torze np do Rallycrossu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca