F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari: F1 potrzebuje rewolucji

Włosi popierają pomysł 1000-konnych silników.
Paweł Zając, 25 stycznia 2015, wyświetlenia: 2481<< | lista | T- | T+ | >>
Maurizio Arrivabene, nowy szef zespołu Ferrari, uważa, że zmiany planowane na sezon 2017 muszą być rewolucyjne, jeśli F1 nie chce tracić kolejnych fanów.

Niedawno pojawił się propozycje zwiększenia mocy silników do ponad 1000-koni mechanicznych, aby uczynić bolidy trudniejszymi w prowadzeniu. Pomysł poparł m.in. Niki Lauda, a teraz Ferrari dodało, że również ich zdaniem zmiany powinny być bardzo duże.

„Podzielamy opinię Nikiego, że Formuła 1 musi być bardziej spektakularna i wierzę, iż ryzyko utraty fanów, o którym mówił, jest czymś, co już się dzieje” – stwierdził Arrivabene.

Szefowie techniczni F1 mają spotkać się w tym tygodniu, aby kontynuować dyskusję na temat możliwości podniesienia mocy przed sezonem 2017. Szefowie ekip mają natomiast dyskutować sprawę na początku przyszłego miesiąca. Zdaniem Arrivabene, potrzebna jest szeroka rewizja sportu, aby F1 odzyskała popularności.

„W sezonie 2017 chciałbym zobaczyć auta, które podbiją serca widzów, do których będzie można bardziej się zbliżyć i które będą bardziej pociągające. Może nawet takie, których dźwięk będzie przyprawiał o gęsią skórkę, jak kapela metalowa. To właśnie lubiłem w czasach, kiedy Niki się ścigał, a ja byłem rozentuzjazmowanym fanem na najtańszej trybunie. Myślę, że w tym przypadku nie wystarczy nam zwyczajna ewolucja. Potrzeba nam znaczących i radykalnych zmian. Mam na myśli więcej mocy, większe prędkości, a przy tym redukcje kosztów tych komponentów, które nie interesują zbytnio fanów”.

Nowy szef Ferrari zasugerował również, że F1 powinna zbliżyć się do fanów. „Bycie bliżej ludzi musi być związane z rozmawianiem z nimi. Może moglibyśmy czwartkowe konferencje i prezentacje ekip podczas weekendu grand prix przeprowadzać poza torem, w publicznym miejscu. Dzięki temu miasta, które organizują F1 mogłyby zapewnić miejsce, gdzie można by pokazać auta oraz kierowców w trakcie odpowiednio zorganizowanej imprezy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
Tagi:
Arrivabene M.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Carolius, 25.01.2015 18:27[!]
Ma facet rację ale co na to reszta? Większa moc, głośniejsze silniki i mniej zamknięta dyscyplina to klucz do zwiększenia zainteresowania.
slipstream, 25.01.2015 18:56[!]
Hmm, konferencja prasowa gdzieś w centrum Barcelony, Budapesztu, Mediolanu... No jest w sumie potencjał wyjść do ludzi choćby i z czymś takim, póki jeszcze nie wszystkie tory są na zupełnych odludziach.
Shaitan, 25.01.2015 18:56[!]
Zróbmy kolejną rewolucję, może tym razem wypali. Ferrari najchętniej by od rewolucji od rewolucji.
Karol24, 25.01.2015 19:32[!]
Co do marketingu ma 100% racji. F1 pod tym względem nie istnieje.
Ale co do rewolucji technicznej, to jest ona potrezbn,a bo to jedyna szansa dla Ferrari. Tylko, że ostatniej nie wykorzystali...
MartiniRacing, 25.01.2015 19:38[!]
Dobrym pomysłem byłoby to jakby gdy zostanie pomachana biało czarna szachownica można by było wypuścic bolidy po za tor i zrobić dekoracje podium w danym mieście.
LH44fan, 25.01.2015 20:03[!]
Ferrari nie będzie chciało rewolucji dopiero gdy sami będą dominować. Cóż, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
macieiii, 25.01.2015 21:28[!]
dokładnie, redbull też obstawał że coś trzeba zmienić z silnikami. Rok temu nie mówili tego.
Tak samo Caterham chciałby zmian z rozdziale pieniędzy itp.
Ferrari będzie pewnie lesze w tym roku, ale do Mercedesa jak RedBull nie podskoczy to praktycznie karty są rozdane. Nikomu to nie pasuje poza tym którzy mają monopol.
SirKamil, 25.01.2015 21:36[!]
Jeśli komuś brakuje hałasu, proponuje podkręcił telewizor. Jeśli brakuje go organizatorom, proponuje zwiększyć udział hałasu silników w bitrate- przecież przed telewizorem silnik hałasuje dokładnie tak samo od czasów V10 przez V8 do V6- zawsze jest TŁUMIONY mniej lub bardziej do jednego poziomu. Jeśli brakuje im hałasu na żywo, trzeba odgórnie zmodyfikować układ wydechowy i ew. regulacje o maksymalnym przepływie 100 kg/h przy 10500 obr/min, tj. podnieść poziom obrotów.

Żądza zwiększenia mocy jest nonsensem. Ostatnie co gnębi współczesną F1, to niedobory energii z zespołu napędowego. Przyszłoroczny PU Mercedesa będzie rzucał na skrzynie niewiele mniej niż 900 KM.
Nie o brak mocy tutaj chodzi. Samochody F1 już nigdy nie będą prowadzić się źle, dziko i nieprzewidywalnie. Całą resztę musi zrobić marketing, którego F1 kompletnie nie ma. Ma za to po pachy czarnego pijaru własnej produkcji.
Kubecks, 25.01.2015 21:38[!]
Wystarczy utworzyć kanał na Youtube...
badyl, 25.01.2015 22:01[!]
Punkt szczytowy zainteresowania został osiągnięty i przekroczony, nic nie powstrzyma spadku zainteresowania F1, żaden PR, czary marketingowców, czy kanały na youtubie. Pojawiła się cała masa alternatyw na wypełnienie wolnego czasu i one odbierają ludzi, rzecz nie do powstrzymania.
kabans, 26.01.2015 00:59[!]
znowu nic konkretngo, trzeba im zabrać prawo głosu. Gadają jak Donald Tusk
SirKamil, 26.01.2015 01:11[!]
O uwagę ludzi wolnym czasie należy konkurować, jak robią to wszystkie inne opcje w całej masie alternatyw.
Kamikadze2000, 26.01.2015 08:21[!]
Obecna F1 bez wątpienia jest słaba... zwłaszcza jak się stworzy porównanie historyczne. Można rzec, że to już zupełnie coś innego. Nie zmienia to jednak faktu, iż Ferrari chce zmian, bo obecnie są w czarnej... ;)
rno2, 26.01.2015 12:34[!]
@Kamikadze2000 Za kilkanaście/kilkadziesiąt lat też się będzie mówić o ostatnim sezonie jako świetnym, tak jak teraz miło się wspomina sezony sprzed kilkudziesięciu lat (a wspomina się zazwyczaj za pomocą filmików z yt z samymi efektownymi ujęciami)...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca