F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Mirecki zadowolony po rundzie w Assen

Polak zakończył oba wyścigi FR 2.0 NEC na 17 miejscu.
Inf. prasowa, 3 sierpnia 2015, wyświetlenia: 2928<< | lista | T- | T+ | >>

W miniony weekend Bartek Mirecki brał udział w piątej rundzie Formuły Renault 2.0 NEC, na holenderskim torze TT Cirucit Assen. Polak dwukrotnie uplasował się na 17. miejscu, jednak cały zespół jest zadowolony z postępów i zmniejszającej się straty do czołówki.

Z każdym wyścigiem w bolidzie jednomiejscowym zawodnik z Częstochowy Mirecki nabiera pewności, szybkości i doświadczenia za kierownicą bolidu. Jak dotychczas najlepszym wynikiem było 14. miejsce na torze Red Bull Ring. W Holandii mimo rezultatów o trzy oczka niżej, reprezentant BM Racing Team zaprezentował się z lepszej strony.

Najbardziej widoczne było to w kwalifikacjach, gdzie Mirecki wywalczył siedemnaste miejsce ze stratą nieco ponad dwóch sekund do zdobywcy pole position Louisa Deletreza, co jest jego najlepszym wynikiem w tym sezonie. W sobotę pogoda sprzyjała zawodnikom i pierwszy wyścig rozegrany został na suchym torze. Polak już na pierwszym okrążeniu wyprzedził trzech konkurentów, a w dalszej fazie wyścigu częstochowianin skutecznie odpierał ataki rywali jednocześnie redukując stratę do zawodników przed nim.

Po pierwszym wyścigu Bartłomiej Mirecki komentował: „Wyścig pełen emocji! Po starcie zostałem na swojej pozycji, ale już po kilku zakrętach przeskoczyłem o dwa oczka wyżej. Nawiązałem walkę z Chavesem, jednak popełniłem drobny błąd przy ataku, który nie pozwolił mi awansować. Dalsza część wyścigu, to gonitwa zawodników jadących przede mną. Na trzech ostatnich okrążeniach toczyła się zacięta walka pomiędzy mną, Zaruba, Fredricssonem i Defourny'em. Nasze pozycje co chwilę rotowały, ale wyszedłem zwycięską ręką. Wyścig ukończyłem na 17. miejscu z czego jestem bardzo zadowolony! Jutro wniesiemy korekty w ustawieniach bolidu, dzięki którym powinienem przyspieszyć. 17 krąży wokół mnie na tych zawodach”.

W niedzielę Bartek ruszał z 17. pola i już po zgaszeniu świateł awansował o dwie pozycje. 15. miejsce udawało mu się utrzymać przez trzy okrążenia, jednak później ustawienia bolidu sprawiły, że Eastwood i Vanthoor zdołali się przedrzeć.

Komentarz Bartłomieja Mireckiego po drugim wyścigu: Dobry i szybki wyścig. „Po starcie awansowałem o dwa miejsca na 15. pozycję, ale niestety po 2 okrążeniach straciłem ją. Ten setup bolidu był bardzo korzystny na początkowy atak, co wykorzystałem, jednak w dalszej części wyścigu wpływał na niestabilne prowadzenie, przez co traciłem cenne setne sekundy. Ostatnie 3 okrążenia walczyłem z Baptstą o 17. miejsce i z walki tej wyszedłem zwycięsko. Kolejne cenne punkty do klasyfkacji i doświadczenie zdobyte, a co najważniejsze odnieśliśmy progres! Weekend był naprawdę niesamowity. Wiele się działo na torze, ciekawe serie towarzyszące i bardzo dużo dodatkowych atrakcji dla kibiców. Tak powinny wyglądać wszystkie rundy. Czas wrócić do Polski, ponieważ już w najbliższy weekend odbędzie krajowa runda Kia Lotos Race w Poznaniu, gdzie oczywiście nie zabraknie mojego zespołu BM Racing Team. Do bolidu wracam dopiero w połowie września. Mimo, ze mam miesięczną przerwę, nie zamierzam odpoczywać. Na pewno spędzę wiele godzin na symulatorze, będę pracować nad kondycją i jeśli będzie taka możliwość, postaram się zaliczyć testy w bolidzie na torze”.

Następna runda Formuły Renault 2.0 NEC odbędzie się dopiero w weekend 19-20 września na torze Nürburgring.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2019  W Series ogłosiło listę zawodniczek na pierwszy sezon
03.09.2016  GP3: Dennis odniósł swoją pierwszą wygraną w GP3
07.06.2016  Kuba Giermaziak nie wystąpi w 24-godzinnym wyścigu Le Mans
22.05.2016  Kris Meeke triumfatorem Rajdu Portugalii
16.05.2016  Załoga Giermaziaka ósma podczas rundy ELMS na Imoli
Tagi:
Mirecki B.
FR 2.0
Polacy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca