F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Honda nie zamierza podkradać pracowników konkurencji

Zdaniem Japończyków, przystosowanie nowych osób do ich sposobu pracy byłoby zbyt trudne.
Paweł Zając, 12 sierpnia 2015, wyświetlenia: 1240<< | lista | T- | T+ | >>

Szef Honda Motorsport, Yasuhisa Arai, stwierdził w rozmowie z magazynem Autosport, że z powodu różnic kulturowych jego firma nie zamierza podkradać pracowników konkurencji. Niedawno McLaren zasugerował, że ich partner silnikowy mógłby skorzystać na przejęciu pracowników z Ferrari lub Mercedesa, jednak Japończyk stwierdził, że do tego nie dojdzie.

„To świetny pomysł, ale myślę, że kontrakt z kimś z Ferrari lub Mercedesa byłby dość trudny do podpisania” – powiedział Arai. „Na przykład ciężko byłoby im z nami pracować, gdyż kultura jest zupełnie inna, podobnie jak sprzęt, symulator i wszystko inne. Na pewno mieliby bardzo dużą wiedzę, jednak nauczenie się sposobu, w jaki działamy, zajęło byt zbyt dużo czasu”.

Japończyk dodał również, że korzystanie z możliwości technologicznych McLarena również nie wchodzi w grę, pomimo sugestii, iż byłoby to pomocne. „Pomysł miałby współdzielić zasoby, jednak technologie pomiędzy silnikiem i podwoziem zbyt mocno się różnią. Przenoszenie inżynierów między tymi działami nie działa i tak samo nikt od nas raczej nie pójdzie pracować na stałe w McLarenie. Musimy po prostu się zrozumieć i wspólnie pracować, dyskutować nad problemami i szukać różnych rozwiązań takowych”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026
12.04.2024  Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso
11.04.2024  Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco
08.04.2024  Autosport: Aston oferuje Sainzowi posadę u boku Lance'a Strolla
21.03.2024  Aramco chce przejąć zespół Astona Martina?
Tagi:
Arai Y.
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
tcx, 12.08.2015 21:54[!]
Przydałoby się im trochę świeżego, twórczego spojrzenia.
Satch, 12.08.2015 22:37[!]
Miało być McLaren-Honda, a wychodzi, że jest McLaren.... i gdzieś daleko oderwana Honda. Ciężko nazywać McLarena zespołem fabrycznym Hondy, jeśli czyta się takie wypowiedzi jak ta.
"Pewne osoby z Mercedesa i Ferrari mają trochę większe pojęcie o obecnych jednostkach napędowych, ale my nawet nie spróbujemy ich zrekrutować, bo się na pewno nie dogadamy" - jak Honda chce cokolwiek osiągnąć w F1?
"Technologie pomiędzy silnikiem i podwoziem zbyt mocno się różnią. Przenoszenie inżynierów między tymi działami nie działa i tak samo nikt od nas raczej nie pójdzie pracować na stałe w McLarenie." - tylko że sukces można odnieść jedynie przy możliwości ścisłej współpracy części zespołu tworzących silnik i resztę bolidu(patrz Mercedes i Ferrari)
Ten nie wiadomo czym różniący się symulator z japońską duszą, nie do okiełznania przez inżynierów z Ferrari czy Merca - to dopiero bajeczka...
A na koniec "Musimy po prostu się zrozumieć i wspólnie pracować" - ciężko opisać jak absurdalnie brzmi całość wypowiedzi po tym stwierdzeniu - najpierw pitu-pitu o różnicach w kulturze pracy między europejskimi zespołami a Hondą (i niechęć do zwerbowania członków spoza Japonii do ekipy), a później wskazanie konieczności współpracy między Japończykami a Resztą Świata (McLarenem)
Phaedra, 13.08.2015 00:26[!]
Panowie, Japonia to kraj w którym kobieta ustępuje miejsca w autobusie mężczyźnie. Oprócz restauracji, kobiecie otwiera się drzwi i przepuszcza pierwszą, nie w Japonii. Emeryci spędzają mnóstwo czasu w salonach gier, czynnych 24h itp. Infantylizm podszyty feudalnym duchem z przeszłości. Zachodnia kultura tego nie ogarnia. W europie chorą komórkę, natychmiast zastąpiono by zdrowa zdolna do racjonalnych decyzji. W Japonii będą się głupawo do siebie uśmiechać a w obliczu katastrofy, wszyscy popełnia zbiorowe sepuku.
robekbielsko, 13.08.2015 09:03[!]
"...kultura jest zupełnie inna, podobnie jak sprzęt, symulator i wszystko inne..." np. wyniki - są zupełnie inne niż powinny...
piwo, 13.08.2015 09:57[!]
zla poityka. przyklad mercedesa czy ferrari prowadzi do innych wnioskow, ze tylko podkradniecie tych najlepszych inzynierow da w przyszlosci odpowiedni efekt.
moze honda liczy na swoja kadre ze jest najlepsza na swiecie. ale sie przeliczy. za dwa lata zmienia poityke albo sie wycofaja znow z f1.
rno2, 13.08.2015 10:01[!]
Spokojnie, w końcu ogarną temat. W końcu Japonia to kraj wielu pionierskich technologi.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca