F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grand Prix Monako - wyścig - Williams

Podwójne rozczarowanie.
deZZember, 28 maja 2006, zmieniony 28.05.2006 21:50, wyświetlenia: 976<< | lista | T- | T+ | >>
Mark Webber (nie ukończył):
„Jestem bardzo rozczarowany. Czułem, że zasługiwaliśmy dzisiaj na dobry wynik, ale plany pokrzyżowała nam niezawodność. Nie ma czegoś takiego jak przycisk, którym można cofnąć czas, więc cała nasza ciężka praca, którą wykonaliśmy przez ostatnich kilka dni, jest teraz niewidoczna. Byliśmy szybcy, na drugi pit-stop zamierzałem zjechać sporo później niż Alonso, a Juan Pablo nie był właściwie dla mnie zagrożeniem, więc podium było w zasięgu ręki. Poza samym startem, kiedy opóźniłem hamowanie na Sainte Devote i straciłem miejsce na rzecz Kimiego, który był na świeżych oponach, była to godzina jazdy w tempie kwalifikacji i gdybym tylko zdołał ukończyć wyścig, to osiągnęlibyśmy wspaniały wynik”.

Nico Rosberg (nie ukończył):
„Zespół wykonał wspaniałą pracę by poprawić nasze starty i dzisiaj rzeczywiście wystartowałem dobrze, zyskując dwie pozycje. Niestety to nie wystarczyło, ponieważ utknąłem w tłoku będąc na 6 pozycji za Barrichello, który był znacznie wolniejszy ode mnie. Od tamtej pory wyścig był już dla mnie rozstrzygnięty, ponieważ jechałem na dwa pit-stopy podczas gdy inni wokół mnie na jeden. Współczuję naszemu zespołowi, ponieważ mięliśmy jedne z najsilniejszych bolidów w stawce, a osiągi Marka to udowodniły. Na pewno zdobylibyśmy dzisiaj podium. Szkoda, że wyjedziemy stąd bez żadnego punktu. Po tym jak zjechał safety car, poczułem że coś się dzieje z przepustnicą: zacięła się i przez to wjechałem w barierę”.

Sam Michael, dyrektor techniczny:
„Wielka szkoda, że obaj kierowcy musieli przerwać wyścig z powodu awarii wydechu, którego nieszczelność pozwoliła gorącym gazom spalinowym zapalić elementy instalacji elektrycznej. Do tego czasu Mark radził sobie bardzo dobrze i był na drodze do zdobycia drugiego miejsca. Bolid był bardzo konkurencyjny i miał dużo paliwa. Tempo samochodu z kwalifikacji było wyraźnie dobre, szczególnie, gdy porównasz czasy czołówki z pierwszej części wyścigu, więc naprawdę szkoda, że nie zdobyliśmy tu punktów. Wynik Nico był już na początku zaniżony przez słabe kwalifikacje, przez które utknął w tłoku zaraz na początku. Teraz musimy przyjrzeć się bardziej problemom z wydechem, które nam się dzisiaj przytrafiły i je wyeliminować”.

Chris Jilbert, główny inżynier Cosworth:
„Całkowicie rozczarowujący koniec dobrego i obiecującego początku, którym była wyjątkowa pozycja w kwalifikacjach Marka. Niestety oba samochody musiały się wycofać z wyścigu z powodu awarii wydechu. Musimy oba silniki poddać gruntownej inspekcji, gdy wrócimy do Northampton by oszacować rozmiary zniszczeń dokonanych przez pożar”.

Źródło: WilliamsF1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami
03.05.2024  RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em
02.05.2024  Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024
27.04.2024  Vowles: Williams może być mocny w Monako
25.04.2024  Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa
Tagi:
Williams
Webber M.
Rosberg N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rodzyn93, 28.05.2006 20:16[!]
oj, wielki pech wiliamsa. :(. Webber utrzymywał sie na 3 pozycji, ale niestety...
Till, 28.05.2006 20:36[!]
Webber był dziś naprawdę dobry miał zaskakujace jak na williamsa w tym sezonie szybkie tempo....lecz co z tego jak Williamsgo i tak niewytrzymał:(
Falarek, 28.05.2006 22:05[!]
Szkoda mi Webbera chyba nawet bardziej niż Raikkonena.
Mariusz, 28.05.2006 22:40[!]
Webber jechał fenomenalnie. Nie ustąpił na starcie i dopiero po kolejnych atakach uznał wyższość Raikkonena. Ale dalej trzymał się już cały czas na trzeciej pozycji i pewnie zaliczyłby podium. Najbardziej pechowy zawodnik w tym wyścigu. Pokazał jednak, że Williams ma dobre auta, a on sam spory potencjał. Szkoda...
robert.palilo, 30.05.2006 21:43[!]
Jak wloką się w ogonie to dojeżdżają do mety. Jak jest szansa na punkty, a nawet podium ( Monaco lub Malezja) to silniki nie wytrzymują. Już taki urok Coswortha.
oligator, 01.06.2006 16:15[!]
Webber jednak nie zachowal sie zawodowo. Rzucajac kierownica auta pozostawionym na biegu uniemozliwil latwe usuniecie go (poza tym mogl od razu zjechac do boksow jak auto zaczelo tracic na mocy, bo sam mowi ze na piscine juz nie czul auta).

tak wiec przez te 2 fakty wjechal safety car.

przez ten safety car sie spalila eletronika raikkonnena. oczywiscie to wina maka ze znow problem z niezawodnoscia powiecie.

no tak ale nawet gdyby Kimiemu sie bolid nie zapalil i tak safety car byl dla niego katastrofa : mial 2 okrazenia paliwa wiecej od alonso i by sie do niego bardzo zblizyl albo nawet by byl tuz przed nim.

podliczylbym webber'a tak :

prowadzeni bolidu 10/10
zachowanie poza nim ... duzo mniej...
chociaz rozumiem frustracje...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca