|
|
|
|
|
|
Grand Prix Monako - wyścig - Williams |
Podwójne rozczarowanie. |
|
•deZZember, 28 maja 2006, zmieniony 28.05.2006 21:50, wyświetlenia: 976 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Mark Webber (nie ukończył):
„Jestem bardzo rozczarowany. Czułem, że zasługiwaliśmy dzisiaj na dobry wynik, ale plany pokrzyżowała nam niezawodność. Nie ma czegoś takiego jak przycisk, którym można cofnąć czas, więc cała nasza ciężka praca, którą wykonaliśmy przez ostatnich kilka dni, jest teraz niewidoczna. Byliśmy szybcy, na drugi pit-stop zamierzałem zjechać sporo później niż Alonso, a Juan Pablo nie był właściwie dla mnie zagrożeniem, więc podium było w zasięgu ręki. Poza samym startem, kiedy opóźniłem hamowanie na Sainte Devote i straciłem miejsce na rzecz Kimiego, który był na świeżych oponach, była to godzina jazdy w tempie kwalifikacji i gdybym tylko zdołał ukończyć wyścig, to osiągnęlibyśmy wspaniały wynik”.
Nico Rosberg (nie ukończył):
„Zespół wykonał wspaniałą pracę by poprawić nasze starty i dzisiaj rzeczywiście wystartowałem dobrze, zyskując dwie pozycje. Niestety to nie wystarczyło, ponieważ utknąłem w tłoku będąc na 6 pozycji za Barrichello, który był znacznie wolniejszy ode mnie. Od tamtej pory wyścig był już dla mnie rozstrzygnięty, ponieważ jechałem na dwa pit-stopy podczas gdy inni wokół mnie na jeden. Współczuję naszemu zespołowi, ponieważ mięliśmy jedne z najsilniejszych bolidów w stawce, a osiągi Marka to udowodniły. Na pewno zdobylibyśmy dzisiaj podium. Szkoda, że wyjedziemy stąd bez żadnego punktu. Po tym jak zjechał safety car, poczułem że coś się dzieje z przepustnicą: zacięła się i przez to wjechałem w barierę”.
Sam Michael, dyrektor techniczny:
„Wielka szkoda, że obaj kierowcy musieli przerwać wyścig z powodu awarii wydechu, którego nieszczelność pozwoliła gorącym gazom spalinowym zapalić elementy instalacji elektrycznej. Do tego czasu Mark radził sobie bardzo dobrze i był na drodze do zdobycia drugiego miejsca. Bolid był bardzo konkurencyjny i miał dużo paliwa. Tempo samochodu z kwalifikacji było wyraźnie dobre, szczególnie, gdy porównasz czasy czołówki z pierwszej części wyścigu, więc naprawdę szkoda, że nie zdobyliśmy tu punktów. Wynik Nico był już na początku zaniżony przez słabe kwalifikacje, przez które utknął w tłoku zaraz na początku. Teraz musimy przyjrzeć się bardziej problemom z wydechem, które nam się dzisiaj przytrafiły i je wyeliminować”.
Chris Jilbert, główny inżynier Cosworth:
„Całkowicie rozczarowujący koniec dobrego i obiecującego początku, którym była wyjątkowa pozycja w kwalifikacjach Marka. Niestety oba samochody musiały się wycofać z wyścigu z powodu awarii wydechu. Musimy oba silniki poddać gruntownej inspekcji, gdy wrócimy do Northampton by oszacować rozmiary zniszczeń dokonanych przez pożar”.
Źródło: WilliamsF1.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|