|
|
|
|
|
|
Grand Prix Monako - wyścig - McLaren |
Przegrzanie tarczy cieplnej eliminuje Raikkonena z wyścigu. |
|
•deZZember, 28 maja 2006, zmieniony 29.05.2006 11:47, wyświetlenia: 1360 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Juan Pablo Montoya (druga pozycja):
„Jestem zadowolony z dzisiejszych rezultatów, jako że jest to nagroda dla każdego w McLarenie i Mercedesie, kto pracował ciężko przez ostatnich parę tygodni nad poprawą naszej konkurencyjności. Jak to bywa w Monako, zmagałem się z tłokiem na torze i straciłem za dużo czasu do Fernando, by być wstanie nawiązać z nim walkę, gdy miałem przed sobą wolną drogę. Samochód sprawował się dobrze. Myślę, że wygralibyśmy dzisiaj, gdyby sprawy potoczyły się inaczej. Jednakże Monako jest nieprzewidywalnym wyścigiem, gdzie musisz się znaleźć we właściwym miejscu we właściwym czasie. Teraz chcemy ciężko pracować, by kontynuować nasz postęp. Myślami jestem już przy Grand Prix Wielkiej Brytanii”.
Kimi Raikkonen (nie ukończył):
„Dzisiaj sprawy nie potoczyły się po mojej myśli. Nasza strategia najprawdopodobniej zakładała, że obejmę prowadzenie po drugiej serii pit-stopów, ale niestety wszystko zostało zaprzepaszczone przez wyjazd na tor samochodu bezpieczeństwa. Potem wybuchł mały ogień spowodowany przez tarczę cieplną, który zniszczył instalację elektryczną i to był dla mnie koniec wyścigu. Odpadnięcie z wyścigu to zawsze wielkie rozczarowanie dla mnie i McLarena, ale to jest szczególnie trudne, gdy ma się duże szansę na wygranie wyścigu. Jednakże zrobiliśmy postęp i bolid był dzisiaj naprawdę konkurencyjny. Naszym obecnym celem jest dobry występ na Silverstone”.
Ron Dennis, szef zespołu:
„Dobry rezultat Juana Pablo, którego próba objęcia prowadzenia została zakłócona przez tłok pomiędzy nim a Fernando, jaki stworzył się po wyjeździe na tor samochodu bezpieczeństwa. Po pierwszej serii pit-stopów było dla nas jasne, że Kimi ma więcej paliwa od Fernando na siedem okrążeń. Kimi oszczędzał opony i silnik, ale pojawienie się samochodu bezpieczeństwa spowodowało stratę tej przewagi. Podczas pobytu w boksach temperatura wydechu w bolidzie Kimiego znacznie wzrosła i nie była w stanie się zmniejszyć po powrocie na tor za samochodem bezpieczeństwa. Nadmierne ciepło zapaliło instalację elektryczną i było po wyścigu. Przynajmniej byliśmy bardzo konkurencyjni. Teraz naszym celem jest utrzymanie dobrego tempa na Silverstone”.
Norbert Haug, szef Mercedes Motorsport:
„Zaprezentowaliśmy dobrą prędkość podczas całego weekendu wyścigowego i poprawną strategię, by mieć dużą szansę na wygraną. Żal mi Kimiego, który musiał wycofać się po pożarze spowodowanym przez tarczę cieplną. Brawa dla Juana Pablo, który przejechał dobry wyścig, kończąc go na drugiej pozycji. Ten weekend pokazał nam, że dokonaliśmy kroku naprzód i chcemy kontynuować ten trend. Myślimy teraz o następnym wyścigu na Silverstone”.
Źródło: McLaren.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|