F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grand Prix Monako - wyścig - McLaren

Przegrzanie tarczy cieplnej eliminuje Raikkonena z wyścigu.
deZZember, 28 maja 2006, zmieniony 29.05.2006 11:47, wyświetlenia: 1360<< | lista | T- | T+ | >>
Juan Pablo Montoya (druga pozycja):
„Jestem zadowolony z dzisiejszych rezultatów, jako że jest to nagroda dla każdego w McLarenie i Mercedesie, kto pracował ciężko przez ostatnich parę tygodni nad poprawą naszej konkurencyjności. Jak to bywa w Monako, zmagałem się z tłokiem na torze i straciłem za dużo czasu do Fernando, by być wstanie nawiązać z nim walkę, gdy miałem przed sobą wolną drogę. Samochód sprawował się dobrze. Myślę, że wygralibyśmy dzisiaj, gdyby sprawy potoczyły się inaczej. Jednakże Monako jest nieprzewidywalnym wyścigiem, gdzie musisz się znaleźć we właściwym miejscu we właściwym czasie. Teraz chcemy ciężko pracować, by kontynuować nasz postęp. Myślami jestem już przy Grand Prix Wielkiej Brytanii”.

Kimi Raikkonen (nie ukończył):
„Dzisiaj sprawy nie potoczyły się po mojej myśli. Nasza strategia najprawdopodobniej zakładała, że obejmę prowadzenie po drugiej serii pit-stopów, ale niestety wszystko zostało zaprzepaszczone przez wyjazd na tor samochodu bezpieczeństwa. Potem wybuchł mały ogień spowodowany przez tarczę cieplną, który zniszczył instalację elektryczną i to był dla mnie koniec wyścigu. Odpadnięcie z wyścigu to zawsze wielkie rozczarowanie dla mnie i McLarena, ale to jest szczególnie trudne, gdy ma się duże szansę na wygranie wyścigu. Jednakże zrobiliśmy postęp i bolid był dzisiaj naprawdę konkurencyjny. Naszym obecnym celem jest dobry występ na Silverstone”.

Ron Dennis, szef zespołu:
„Dobry rezultat Juana Pablo, którego próba objęcia prowadzenia została zakłócona przez tłok pomiędzy nim a Fernando, jaki stworzył się po wyjeździe na tor samochodu bezpieczeństwa. Po pierwszej serii pit-stopów było dla nas jasne, że Kimi ma więcej paliwa od Fernando na siedem okrążeń. Kimi oszczędzał opony i silnik, ale pojawienie się samochodu bezpieczeństwa spowodowało stratę tej przewagi. Podczas pobytu w boksach temperatura wydechu w bolidzie Kimiego znacznie wzrosła i nie była w stanie się zmniejszyć po powrocie na tor za samochodem bezpieczeństwa. Nadmierne ciepło zapaliło instalację elektryczną i było po wyścigu. Przynajmniej byliśmy bardzo konkurencyjni. Teraz naszym celem jest utrzymanie dobrego tempa na Silverstone”.

Norbert Haug, szef Mercedes Motorsport:
„Zaprezentowaliśmy dobrą prędkość podczas całego weekendu wyścigowego i poprawną strategię, by mieć dużą szansę na wygraną. Żal mi Kimiego, który musiał wycofać się po pożarze spowodowanym przez tarczę cieplną. Brawa dla Juana Pablo, który przejechał dobry wyścig, kończąc go na drugiej pozycji. Ten weekend pokazał nam, że dokonaliśmy kroku naprzód i chcemy kontynuować ten trend. Myślimy teraz o następnym wyścigu na Silverstone”.

Źródło: McLaren.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
Tagi:
McLaren
Raikkonen K.
Montoya J.P.
Dennis R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
psychocowboy, 28.05.2006 21:51[!]
Biedny Kimi! Gdyby nie problem z bolidem to by wygrał. W ciągu weekendu dwa razy to samo się zdarzyło. Wydaje mi się dziwne, że to zlekcewarzyli. Mimo że jestem kibice McLarena, to musze zwrócić uwage na ich amatorstwo w tej sprawie. :(
Kuba86, 28.05.2006 22:01[!]
Szkoda Kimiego brawa dla Juana, Kimiemu sie zagotowal samochod bo jechal caly czas za alonso wiec sie przegrzal ten element wszystko przez zbyt male chlodzenie, wyscig ogolnie byl fany duzo sie dzialo ale jak zwykle gdy odpada ktos z maca robi sie smutno, brawa za postawe Kimiego podczas pozaru samochodu i wycieczke na jacht hehehe:/. Czekamy na nastpne GP !!!
robi, 28.05.2006 22:03[!]
Postęp było widać, tylko ta niezawodność.....szkoda gadać.
steve-o, 28.05.2006 22:37[!]
cóż za zgodność w McLarenie... wszyscy już myślą o Silverstone. ten wyścig to był chwilowy przebłysk formy.
kuba_new, 28.05.2006 22:55[!]
no coz znowu du...a
a tak fajnie zarlo i zdechlo
Beton, 28.05.2006 23:53[!]
A ja mysle że postepu McLarena nie widać:( Monaco to specyficzny tor , tam mozna wygrać dysponując o wiele słabszym samochodem od rywali :) (przykład Senna w ten sposub wygrał mając słaby samochód) spowodu bardzo trudnego manewru wyprzedzania na tym torze, dlatego tak ważne jest wywalczenie jak najlepszej pozycji startowej. Postęp możemy sprawdzić (jesli taki będzie) dopiero na Silversone tam będzie widać prawdziwe oblicze McLarena.
m.j.m, 29.05.2006 03:03[!]
Myślę, że dzisiaj czara goryczy u Kimiego się przelała.Po tym, co go dzisiaj spotkało jestem pewien, że opuści McLarena.Przecierz on nawet nie udał się do swojego boksu tak miał wszystkiego dosyć.Pewnie nie chciał słuchać kolejnych tłumaczeń odnośnie bolidu.Mam nadzieję, że zobaczymy go w Ferrari obok Michaela i że razem stworzą niezwyciężony tim marzeń !!!
wdepczy, 29.05.2006 10:18[!]
Co to jest ta tarcza cieplna? Czy ktoś może to wyjaśnić albo dać namiar na jakieś sensowny artykuł w sieci?

Pozdrawiam Wszystkich

Wojtek
deZZember, 29.05.2006 13:18[!]
@wdepczy: jest to taka jakby bariera stanowiąca przeszkodę dla ciepła, absorbując, odbijając albo rozpraszając je. W tym wypadku chroniła instalację elektryczną od gorąca silnika/wydechu. No i przy postoju w boksach, gdzie nie ma chłodzenia, za bardzo się rozgrzała, potem Kimi jechał wolno za samochodem bezpieczeństwa, więc chłodzenie było też znikmome.
Leon, 30.05.2006 21:30[!]
Nie urok to sraczka czyli McLaren.
Till, 04.06.2006 14:23[!]
Szkoda raikkonena naprawdę
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca