F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Mercedes nie sprawdzi w czwartek najszybszych mieszanek ogumienia

Dojdzie do tego dopiero podczas drugiej tury testów w Barcelonie.
Nataniel Piórkowski, 25 lutego 2016, wyświetlenia: 1131<< | lista | T- | T+ | >>


Mercedes nie ma w planach testować żadnej z najbardziej miękkich mieszanek podczas ostatniego dnia pierwszej tury zimowych testów w Barcelonie.

Zarówno Lewis Hamilton jak i Nico Rosberg będą musieli poczekać z odkryciem pełnego potencjału konstrukcji W07 do kolejnej tury jazd, jaka ruszy na początku przyszłego tygodnia.

Zupełnie inną taktykę obrało pod tym względem Ferrari, które już we wtorek sprawdziło z Sebastianem Vettelem pracę ultramiękkiej mieszanki, przeznaczonej na tory uliczne.

Zapytany o to, czy jest zaskoczony decyzją Ferrari, Hamilton odrzekł: „Nie jestem i nawet nie wiem, że tak było. Przybyliśmy tutaj z konkretnym celem i się go trzymamy. Każdy z pozostałych zespołów ma swój własny plan. Byłem bardzo zadowolony z planów, jakie nasz zespół realizował w ciągu kilku ostatnich lat. Zapewniły nam wspaniałe wyniki, więc będziemy się tego trzymać”.

Trzykrotny mistrz świata przyznał jednak, że nie może doczekać się dnia, w którym w jeog bolidzie znajdą się najszybsze mieszanki ogumienia. „Nie mogę się już doczekać dnia, w którym będziemy mogli użyć supermiękkich i ultramiękkich opon, w którym zaczniemy odkrywać tempo, widzieć jak wszystko się układa. Wolę właśnie taki rodzaj testów, kiedy poznaje się samochód, wprowadza zmiany w ustawieniach. Jazda wkoło toru jest mniej ekscytująca”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem
01.05.2024  Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
Tagi:
Mercedes
Hamilton L.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 25.02.2016 09:31[!]
To tylko pokazuje jak niemiarodajne są wyniki testów. We wtorek Ferrari jeździło na ultra softach, a Mercedes na softach, a mimo to już padały stwierdzenia, że Mercedes dostał zadyszki.
Bolid mogą jeździć na oparach, albo z pełnym bakiem. Nikt nie wie jak jest naprawdę.
Do tego zapewne czołówka nie chce się ujawniać ze swoim prawdziwym tempem. Jaramy się czasem 1:22,9 Vettela na ultrasoftach, a na kolejnych testach Mercedes zrobi 1:20:0 i będzie pozamiatane.
bartoszcze, 25.02.2016 09:46[!]
@rno2
Są miarodajne o tyle, że pokazują ile można ogólnie wyciskać z tych samochodów. Rzeczywiste porównanie tempa wszystkich zespołów można tylko oceniać po czasach w porównaniu do długości stintów, a i tak nie wiadomo czy akurat nie jeździli z jakąś konfiguracją, która zostanie odrzucona.
rno2, 25.02.2016 10:00[!]
Porównywanie ilości okrążeń w danym stincie też może być niemiarodajne. Mercedes może zrobić strin 15 kółek, ale w baku mieć 90kg paliwa, a Ferrari może robić stint 15 kółek z 30kg paliwa na pokładzie.
To okrążenie Vettela na ultrasoftach też może nie byuło robione na oparach i na maksimum możliwości...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca