F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

FIA nie zamierza łagodzić ograniczeń w komunikacji radiowej

Po GP Austrii potrzebę taką sygnalizowali przedstawiciele Mercedesa i Force India.
Nataniel Piórkowski, 8 lipca 2016, wyświetlenia: 690<< | lista | T- | T+ | >>


FIA dała jasno do zrozumienia, że pomimo sugestii wyrażanych przez niektóre zespoły, nie zamierza łagodzić restrykcji dotyczących komunikacji radiowej pomiędzy kierowcą a inżynierami.

Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff oraz wiceszef Force India – Bob Fernley, przyznawali po wyścigu w Austrii, iż organ zarządzający powinien przyjrzeć się przepisom ograniczającym komunikację radiową, szczególnie w kryzysowych sytuacjach, jak na przykład możliwa awaria hamulców.

Dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier, zdradził jednak, że dyrektor wyścigów z ramienia FIA – Charlie Whiting nie zamierza wprowadzać łagodzić przepisów czy nawet rozpoczynać debaty na ten temat. „Doszło do dyskusji pomiędzy zespołami i FIA, dotyczących złagodzenia ograniczeń bądź uzyskania wyjaśnień. Federacja jasno podkreśliła jednak, że nie zmieni swego podejścia do tej sprawy”.

Po wyścigu na Red Bull Ringu, Fernley ujawnił, że jego zespół nie mógł ostrzec swych kierowców przed szybko zużywającymi się hamulcami. „Musimy przyjrzeć się kwestii komunikacji radiowej, ponieważ nie nie mogliśmy powiedzieć swoim kierowcom, że hamulce w ich bolidach znajdowały się w krytycznym stanie. Trochę mnie to martwi. Nieco głupie wydaje się instalowanie w bolidach systemu halo, przy jednoczesnym zakazie informowania kierowców, że hamulce w ich samochodach zaraz się skończą”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.05.2024  Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe
06.05.2024  Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem
06.05.2024  Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania
06.05.2024  Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami
04.05.2024  Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami
Tagi:
FIA
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Masio, 09.07.2016 10:38[!]
FIA to stan umysłu...
bartoszcze, 09.07.2016 11:42[!]
FIA robi dokładnie odwrotnie - zapowiada, że posypią się kary za naruszanie.
I słusznie - jeśli kierowca nie czuje, że coś jest nie tak z bolidem, to niech jedzie. A jak zespół się boi o samochód, to niech ściągnie kierowcę do boksów i po sprawie.
tcx, 10.07.2016 03:05[!]
@bartoszcze dokładnie, niech ściągną do pit lane.
Znowu by były komunikaty oszczędzaj paliwo, hamulce masz przegrzane, turbo problem... żeby Twój słabszy teammate Ciebie wyprzedził, ale tego Ci już nie powiemy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca