F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Steiner przeciwny wprowadzeniu Halo od sezonu 2017

Szef Haasa opowiada się za opóźnieniem debiutu systemu do 2018 roku.
Nataniel Piórkowski, 14 lipca 2016, wyświetlenia: 1253<< | lista | T- | T+ | >>


Szef Haasa – Guenther Steiner uważa, że Międzynarodowa Federacja Samochodowa powinna odsunąć w czasie wprowadzenie do użytku systemu ochrony kokpitu.

Kierujący pracami Red Bulla Christian Horner zaznaczył już, że podczas posiedzenia Grupy Strategicznej zagłosuje przeciwko wprowadzeniu Halo od sezonu 2017, nawet mimo tego, iż FIA nadal może wymóc taki obowiązek powołując się na względy bezpieczeństwa.

Podobną opinię jak Horner wyraził także Steiner, przyznając, że w obecnej sytuacji najlepszą opcją byłoby opóźnienie wprowadzenia systemu ochrony kokpitu do sezonu 2018.

„Wszyscy chcemy, aby sport był bezpieczny. Ta kwestia nie podlega żadnej dyskusji. Z drugiej strony powinniśmy mieć na uwadze, że kierowcy sami chcą brać udział w tych zmaganiach, będąc świadomymi niebezpieczeństw, z jakimi mogą mieć do czynienia”.

„Bolidy są obecnie naprawdę bezpiecznymi konstrukcjami. Nie zaliczam się to grona tych, którzy uważają, że są wystarczająco bezpieczne, ale to kierowca decyduje czy chce jechać bezpiecznie, czy nie, mając na uwadze pragnienie bycia najszybszym na torze. Możemy zainstalować w bolidach Halo, a kierowca pomyśli: «Jestem teraz bezpieczny, mogę robić co tylko mi się podoba». Jeśli chodzi o moją opinię, to jest ona gdzieś pośrodku” – analizował szef stajni z Kannapolis.

„Niemożliwe jest uczynienie bolidów w stu procentach bezpiecznymi, a tak naprawdę nikt nie lubi Halo. Ponadto ryzyko zawsze jest częścią sportu. Wiele osób stara się zakomunikować, że Halo nie jest jeszcze do końca dopracowane. To także ważna kwestia. Sebastian Vettel powiedział, że pole widzenia nie było odpowiednie, że nie podobała mu się widoczność. Jeśli możemy opóźnić wprowadzenie tego systemu o rok, to jestem za tym, aby do tego doszło” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas
15.04.2024  Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB
28.03.2024  Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024
19.03.2024  Steiner nie wyklucza powrotu do pracy w F1
26.02.2024  Plooij: Steiner oczekiwał udziałów w zespole Haasa
Tagi:
Steiner G.
Przepisy
FIA
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ekwador15, 15.07.2016 10:33[!]
Nikt tego nie chce ale na siłe bedą wprowadzać. A co z bolidami GP2 GP3? Tam też Halo będzie? W Indy Car też będzie? Bo wypadki z innych serii są przytaczane przy dyskusji o bezpieczeństwie. A Halo chroni tylko przed urwanymi kołami, wypadek Massy z 2009 roku na Węgrzech powtórzyłby się także w zamontowanym Halo. Co zrobiono po wypadku Massy, wzmocniono kaski i to jest słuszna droga. Może warto nadal popracować nad kaskami aby były jeszcze lepsze?
enstone, 15.07.2016 13:22[!]
Wprowadzić zamknięte kokpity na wzór prototypów LMP1/LMP2 i koniec dywagacji - ochronią przed kołem czy odłamkami.
Zobaczcie z jaką "trudnością.?" Vettel włazi do bolidu na zdjęciu w tytule, jak to "halo" się połamie i wbije w ciało zawodnika to będzie dobrze.? ......
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca