F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hasegawa: Honda może być połowicznie zadowolona z ostatnich postępów

Z kolei Eric Boullier przyznaje, że celem McLarena pozostaje walka o zwycięstwa w wyścigach.
Nataniel Piórkowski, 2 stycznia 2017, wyświetlenia: 1379<< | lista | T- | T+ | >>


Szef programu Hondy w Formule 1 – Yusuke Hasegawa, przyznał, że jego koncern może być tylko połowicznie zadowolony z postępów dokonanych w trakcie sezonu 2016.

Chociaż osiągi jednostki napędowej Hondy były w ostatnim roku o wiele lepsze niż podczas katastrofalnego sezonu 2016, McLaren wciąż nie miał szans, by nawiązać rywalizację z zespołami ze ścisłej czołówki.

Chociaż Hasegawa dał do zrozumienia, że dokonany progres jest zachęcającą oznaką przed sezonem 2017, to przyznał, że Honda nie może być zadowolona z obecnego poziomu osiągów.

„Jesteśmy połowicznie zadowoleni. Nie jesteśmy usatysfakcjonowani naszą obecną sytuacją. Oczywiście nasz personel czuje się zachęcony dokonanym progresem, wykonaliśmy bardzo dobrą pracę, ale nie możemy być zadowoleni z naszej obecnej sytuacji” – przekonywał Japoński inżynier.

Podobną opinię wyraża dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier. „Można powiedzieć, że z dziewiątego miejsca w stawce przesunęliśmy się na szóste. Jeśli chodzi o osiągi to chcemy zmniejszać stratę i w krótkoterminowej – nie długoterminowej – perspektywie walczyć o zwycięstwa. Dostrzegamy pewne postępy, wiemy co robimy i gdzie musimy się znaleźć, aby móc walczyć o zwycięstwa. Widać, że idziemy naprzód. Oczywiście, jak przyznał to Hasegawa-san, nie jesteśmy zadowoleni. Nie jesteśmy usatysfakcjonowani tym, gdzie znajdujemy się na chwilę obecną. Wiemy, że dokonujemy postępów, niwelujemy stratę, nawet z wyścigu na wyścig możemy dostrzegać pewne różnice. Ogólnie trend z kilku ostatnich lat pokazuje, że redukujemy stratę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026
12.04.2024  Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso
11.04.2024  Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco
08.04.2024  Autosport: Aston oferuje Sainzowi posadę u boku Lance'a Strolla
21.03.2024  Aramco chce przejąć zespół Astona Martina?
Tagi:
Honda
Boullier E.
Hasegawa Y.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
nygga, 02.01.2017 22:26[!]
połowiczne to Honda ma osiągi w stosunku do reszty
za to 2-krotnie wolniejszy postęp
marios76, 06.01.2017 08:41[!]
@nygga Doganiaja Renault, Ferrari i Mercedesa... wiec postęp mają szybszy; ale strata, startowa tak to określe, była po prostu zbyt duża.
Jeżeli Alonso twierdził, że to jest silnik z GP2, to nie dlatego, że McLaren nie jechał... :(
Teraz są mocniejsi, może będą jeszcze bardziej? Chyba w 2004tym BAR miał podobno najmocniejszy silnik, a mistrzostw nie wygrali. Poprzednie dwa trzy lata z bolidem wyglądały podobnie: Red Bull świetny bolid i też nie poszło... Ferrari ma od paru ładnych lat dobry silnik i dobry bolid i... są wysoko w stawce, ale to też nie to;) Przewaga Mercedesa wynika niestety z bardzo dobrego silnika i bardzo dobrego pakietu.
Takie specyficzne porownanie: wystawie oceny za pakiety i zobaczymy.
Mercedes bolid 5+ silnik 5 = 10
Ferrari bolid 4+ silnik 4 = 8
Red Bull bolid 5+ silnik 3 = 8
Force India i Williams bolidy 2+ silnik 5= 7
McLaren bolid 4+ silnik 2= 6
Toro Rosso i Haas bolid 3 +silnik3= 6
Pozostałe zespoły, albo spapraly robotę (Renault) albo choćby zapewniły sobie silnik na 4 czy 5 to nie dysponują odpowiednimi zasobami i robią... bolidy z GP2 ;)
Takie szkolne oceny za pakiety, a ocenione mozliwosci niemal zgadzają się z punktacja. Oczywiście jeszcze czynniki takie jak kierowcy, strategia, awarie... nie chodziło o wzór, ale raczej proste zademonstrowanie możliwości oceny pakietów:)
Unikalne wstawiania + i - w ocenach ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca