a tak się zapierali, że nic to nie zmienia..
Mimo wszystko szkoda Manora, kibicowałem im zwłaszcza w ostatnim sezonie. Gdyby podział nagród był inny może by przetrwali.
Powiem tak, dziękuję bardzo za taki zespół, który z tyłu ciuła i ciągle narzeka na brak kasy. Wg. mnie to ładowanie pieniędzy w błoto od ładnych kilku lat. Od rok 2010 i zmiany w Regulaminie pozwoliły dołączyć trzem zespołom z jakim skutkiem? HRT odpadło już po 3-ch latach, Caterham czy tam Lotus jak zwał tak zwał, odpadło 2 sezony później, a twór Manora, Marussi czy Virgina, który przeszedł więcej niż nie jedna Pani na dworcu jeżeli chodzi o właściciela nadal próbuje bytować choć tak na prawdę nie wiadomo po co, bo na końcu i tak okazuje się, że będą najgorsi, bo nie ma wcale rozwijanego bolidu lub minimalistycznie, co i tak nie daje żadnych rezultatów aby być regularnie w TOP10. Na prawdę nie wiem po co ładować w to jakikolwiek hajs i żebrać jeszcze od innych, dla mnie ta historia powinna się zakończyć jeżeli nie ma się odpowiedniego zaplecza oraz stabilnego właściciela. Widać chociażby to po HAAS'ie, który dołączył do F1 i już w pierwszym wyścigu pokazał na co stać ten zespół. Potem trochę było gorzej, ale wystartował dużo lepiej niż 3-ka maruderów od 2010. Dlaczego? Bo koleś siedzi w motorsporcie nie od dzisiaj i wie co z czym się je, a nie jest jakimś multimiliarderem czy innym żulem, który ma chwilową manię na F1.
@WooQash To co piszesz jest racjonalne, ale nie ma się nijak do sportu motorowego na jakimkolwiek poziomie. Niestety motorsport dla 95% ludzi z nim związanych (kierowcy, mechanicy, właściciele) oznacza straty finansowe. Tam nie ma żadnego zysku. Jest tylko ładowanie pieniędzy swoich, nieswoich, z kredytu. Studnia bez dna. Tylko 5% wychodzi na 0 lub zarabia.
Każdego zespołu szkoda, ale zastanawia mnie czy urządzą selekcję na 11 miejsce w stawce po nich
@Protonek
Nie ma szans w tak krótkim czasie.
Poza tym nikt nie powiedział, że za 2,5 miesiąca nie będzie ich w Australii - to było działanie wyprzedzające, a teraz jeśli jest ktoś chętny żeby wyłożyć trochę kasy tak jak zrobił to 2 lata temu Fitzpatrick, to wszystko jest otwarte. Problem w tym, że tę kasę trzeba mieć szybko.
Ciekawy jestem czy mozliwe jest aby w tym wypadku Sauber otrzymał silniki Mercedesa?
Cytat WooQash : Powiem tak, dziękuję bardzo za taki zespół, który z tyłu ciuła i ciągle narzeka na brak kasy
Miałem napisać ostro, ale wykażę się kulturą.
Są, były i będą zespoły, których cechą charakterystyczną jest brak pieniędzy. Nie wszyscy mogą łożyć tyle, co Toyota albo Ferrari (najlepsze przykłady marnotrawienia pieniędzy) i nawet taki Giancarlo Minardi nie dał rady wiecznie trzymać swojego zespołu.
Cytat WooQash : Widać chociażby to po HAAS'ie, który dołączył do F1 i już w pierwszym wyścigu pokazał na co stać ten zespół.
Wiesz, jaki budżet ma Haas i dlaczego w 2016 zdobył te 29 punktów, czy po prostu tak sobie piszesz?
Cytat JuJu_Hound : Ciekawy jestem czy mozliwe jest aby w tym wypadku Sauber otrzymał silniki Mercedesa?
Na pewno byłoby to logiczne na niecałe 3 miesiące przed startem sezonu. A McLaren przejdzie na Cosworth DFV.
Manor (Virgin) i inni dołączyli, bo były inne warunki. Mosley tak to ustawił, że było to realne, także finansowo. Ale "wielcy" uwalili pomysły Maxa i stąd nie wyszło.
Ależ Nasr musi pluć sobie w brodę. W nagrodę za 10 miejsce Sauber go wywalił, a załatwił w ten sposób jedyny zespół, gdzie mógł jeszcze jeździć.
|