F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Manor trafi w ręce inwestora z Azji?

FIA rzekomo wyraziła zgodę na to, by ekipa wystawiła w sezonie 2017 zmodyfikowany model MRT05.
Mateusz Szymkiewicz, 13 stycznia 2017, wyświetlenia: 1827<< | lista | T- | T+ | >>


Według informacji do jakich dotarło Sky Sports, ekipa Manor może zostać uratowana przez inwestora z Azji.

Stajnia z Banbury trafiła w zeszłym tygodniu pod kontrolę administratora, który wyznaczył termin do 20 stycznia na znalezienie nowego inwestora gotowego uratować zespół. Ponadto jak się okazuje, na koncie spółki Just Racing Services odpowiedzialnej za zarządzanie Manorem są środki, które pozwolą na wypłatę wynagrodzeń dla pracowników tylko do końca tego miesiąca.

Jak ustaliło Sky Sports, Stephen Fitzpatrick powrócił do rozmów z jednym z azjatyckich konsorcjów, które rozważało zakup Manora w grudniu ubiegłego roku. Inwestor miał wówczas przerwać rozmowy przez niewystarczającą ilość czasu na przygotowanie nowego bolidu, który byłby gotów konkurować w sezonie 2017.

Kluczowa dla losów brytyjskiej ekipy może być jednak decyzja FIA, która rzekomo zezwoliła na wykorzystywanie w tym roku modelu MRT05 dostosowanego do najnowszych przepisów. Mimo to jeżeli zespół zdecyduje się na taki ruch, konieczna będzie zgoda ze strony wszystkich rywali. Jak również informuje Sky Sports, Manor mógłby opuścić pierwsze trzy wyścigi sezonu i dołączyć do stawki w Rosji, nie tracąc przy tym licencji na starty w Formule 1.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.11.2017  FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017
20.06.2017  Chińczycy zainteresowani utworzeniem zespołu Formuły 1?
06.04.2017  Tombazis: Manor miał potencjał, by powalczyć o mocne wyniki
10.03.2017  Ocon zasmucony upadkiem Manor Racing
01.03.2017  Manor wycofał zgłoszenie do startu w mistrzostwach F1
Tagi:
Manor

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 13.01.2017 17:40[!]
Zastanawia mnie jedno - Po co to wszystko ??! Przecież to się zupełnie mija z celem, będą ledwo zipać w sezonie o ile wogóle wystartują ....
Ambrozya, 13.01.2017 17:52[!]
Też mnie to zastanawia. Taka sztuka dla sztuki...
kwmb, 13.01.2017 17:58[!]
Jest połowa stycznia. Jeżeli sytuacja była tak zła, że nawet nie zrobili projektu bolidu, to już sam fakt, że jest inwestor to jest cud. Poza tym, można wtedy sobie pościągać kierowców z ogromnym budżetem, niech dają tyle kasy, ile mogą, a w 2018 zaczynamy na poważnie - to wciąż lepiej jak odpuszczenie całego sezonu.
Mahilda111, 13.01.2017 18:12[!]
@kwmb
Podobno nowy bolid został ukończony i oczekuje na proces produkcji, a potem na testy zderzeniowe. Inna kwestia jak przebiegał jego rozwój przy sytuacji finansowej Manora.
bartoszcze, 13.01.2017 18:20[!]
@kwmb
Mnie te rewelacje ciut śmierdzą, bo nie pasują zupełnie do innych.
rocque, 13.01.2017 19:49[!]
Za każdym razem jak czytam o " inwestorach z Azji ", to śmierdzi mi Ronem - on coś z Chińczykami kręcił.
piro, 13.01.2017 21:08[!]
Zaraz zaraz czy MRT05 to nie był już przypadkiem zmodyfikowany projekt z 2015 roku także dopuszczony do jazdy w zeszłym roku bo nie zrobili nowego?
Mahilda111, 13.01.2017 21:23[!]
@piro
MR03B to był bolid z 2014 roku wykorzystywany w sezonie 2015 ;) MRT05 to była całkowicie nowa konstrukcja.
Anderis, 13.01.2017 22:56[!]
@enstone - po to, że zespół może kiedyś wyjść na prostą za którymś tam kolejnym inwestorem, tak, jak Force India swego czasu. Utrzymanie zespołu w F1 to wartość sama w sobie w sytuacji, gdy nowych chętnych na wejście do F1 ze świecą szukać.
enstone, 13.01.2017 23:42[!]
@Anderis
Kiedyś ..... czyli może to być za 10 lat i już z 6-tym kolejnym inwestorem, który to postanowił wtopić pieniądze ....
Yurek, 14.01.2017 00:07[!]
@enstone - nie Twoje pieniądze, więc tak nie przeżywaj.
AleQ, 14.01.2017 01:26[!]
@enstone

Skończ, bo jak kochane grube ryby dostają łapówki od BE to jest OK...

Cytat :
(...) zespół może kiedyś wyjść na prostą za którymś tam kolejnym inwestorem, tak, jak Force India swego czasu.


Otóż to, a zabawa we wróżenie z fusów to nie ta strona. Są w lekko mówiąc fatalnej sytuacji, jednak poczekajmy, co dalej ;)
Olek89, 14.01.2017 07:21[!]
Cytat enstone :
Zastanawia mnie jedno - Po co to wszystko ??! Przecież to się zupełnie mija z celem, będą ledwo zipać w sezonie o ile wogóle wystartują ....

Zapominasz chyba o jednej podstawowej sprawie - zespół F1 to nie tylko to co widzimy w TV i zdobywanie punktów albo łapanie się do Q2, ale to również [a może wręcz przede wszystkim] po prostu zakład pracy dla kilkudziesięciu/kilkuset pracowników i jak w każdej innej branży pracodawca zanim podejmie decyzję o zamknięciu firmy i wyrzuceniu wszystkich na bruk, stara się wszystkimi możliwymi sposobami utrzymać firmę przy życiu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca