F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Mercedes jest coraz bliżej osiągnięcia poziomu 1000 koni mechanicznych

Ekipa w większym stopniu koncentruje się na pracy silnika w warunkach wyścigowych.
Nataniel Piórkowski, 25 lutego 2017, wyświetlenia: 2158<< | lista | T- | T+ | >>


Mercedes przyznaje, że pomimo wysiłków ukierunkowanych na poprawę niezawodności silnika zbliża się do osiągnięcia mocy na poziomie 1000 koni mechanicznych.

W trakcie prezentacji bolidu W08 dyrektor fabryki Mercedes-Benz High Performance Powertrains w Brixworth – Andy Cowell, zaznaczył, że priorytetem prac jego ekipy jest nie sama moc jednostki napędowej, ale zapewnienie spójności konkurencyjnych osiągów na przestrzeni wyścigowego dystansu.

„Z każdą kolejną poprawką zbliżamy się do kamienia milowego, poziomu 1000 koni mechanicznych generowanych przez hybrydowy silnik V6 turbo. Wiemy jednak, że w walce o zwycięstwa nie pomagają wyścigi na hamowni. Gdyby tak było, nasz zespół napędowy byłby zupełnie inaczej skonstruowany i nie obchodziłaby nas jego wielkość, masa czy odprowadzanie ciepła” – powiedział Brytyjczyk.

„Optymalizujemy każdy system w taki sposób, by zagwarantować, że najszybszy bolid w stawce odniesie zwycięstwo w wyścigu. Nie myślimy wyłącznie kwalifikacjach – chodzi o zwycięstwa w wyścigach, o każde 25 punktów. To właśnie realizacji tego celu poświęcamy mnóstwo czasu nie tylko w naszym miejscu pracy, ale też poza nim. Tylko to interesuje ludzi w Brackley i Brixworth” – kontynuował Cowell.

„W ubiegłym roku wydarzyło się kilka bolesnych incydentów. Przeprowadziliśmy kilka analiz, które zaowocowały paroma znaczącymi zmianami w Brixworth. Mam tu na myśli model, w oparciu o który prowadzimy nasze badania, zasady towarzyszące zatwierdzaniu wprowadzania kolejnych poprawek, tworzenie analiz czy potwierdzanie, że zastosowanie danych rozwiązań jest uzasadnione. Wprowadziliśmy także zmiany dotyczące współpracy z naszymi dostawcami i tego, w jaki sposób sami produkujemy części składowe i jak składamy z nich jednostkę” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
Tagi:
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piwo, 25.02.2017 12:37[!]
a tymczasem szef renault twierdzi ze:
http://www.f1wm.p...p/news_id-39819.html
michal132, 25.02.2017 16:53[!]
@piwo

a widzisz gdzieś zaprzeczenie temu co twierdzi szef Renault ?
piwo, 25.02.2017 17:44[!]
900 koni to nie blisko 1000. Raczej daleko od tej liczby. I pokazuje że renault będzie dalej merca niż myśli.
michal132, 25.02.2017 18:18[!]
@piwo

a skąd wiesz ile oznacza blisko 1000 ?
---, 25.02.2017 18:21[!]
@michal132
Bo ukończył co najmniej trzy lata szkoły podstawowej.
Sasilton, 25.02.2017 18:22[!]
Reno obstawiało 900-950KM maks, a już teraz Mercedes ma pewnie więcej.
piwo, 25.02.2017 18:30[!]
ja to czytam tak. renault uwaza ze on i inni beda miec cos kolo 900-950, czytaj honda 900, renault 920, ferrari 930 i merc szczytowe 950.
Abiteboul: „Sądzę, że szczytowe osiągi jednostek napędowych będą wahać się pomiędzy mocą 900 i 950 koni mechanicznych. Zespoły liczące na moc rzędu tysiąca koni mechanicznych mogą być nieco zbyt wielkimi optymistami. Nie sądzę nawet, aby poziom ten udało się osiągnąć Mercedesowi”.
a merc pisze:
Andy Cowell: „Z każdą kolejną poprawką zbliżamy się do kamienia milowego, poziomu 1000 koni mechanicznych generowanych przez hybrydowy silnik V6 turbo."
wiec mysle ze oznacza to poziom obecnie kolo 970-980KM.
wiec w rzeczywistosci moze byc tak ze renault bedzie miec 930KM i beda mysleli ze dokonali przelomu a merc bedzie dysponowal 980KM na poczatku roku i pozamiata.
michal132, 25.02.2017 18:36[!]
poczekajmy do wyjazdu na tor ;)
SirKamil, 25.02.2017 19:56[!]
Określenie mocy co do procenta na podstawie tych wypowiedzi to za mało. Proponuję nakreślić wykresy rozwijania parametru na podstawie przecinków i długości zdań w nich zawartych.

PS. Ja ....le
enstone, 25.02.2017 22:35[!]
Marko i cały RBR pewnie mają już wielkiego gula z tego powodu :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca