F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Honda obawia się o nową specyfikację silnika

W dalszym ciągu nie wiadomo co było przyczyną awarii podczas drugiego dnia testów.
Łukasz Godula, 3 marca 2017, wyświetlenia: 3398<< | lista | T- | T+ | >>


Honda przyznaje, że obawia się o specyfikację silnika, która ma pojawić się podczas GP Australii, po tym jak wyniknął w niej nieoczekiwany problem mechaniczny podczas pierwszych testów przedsezonowych.

Japoński producent zaliczył trudny tydzień w Barcelonie, odnotowując problem ze zbiornikiem oleju podczas pierwszego dnia, jednak później co bardziej poważne doszło do awarii drugiego dnia testów.

Co więcej, nowy silnik nie wygląda na taki, który przyniósł z nową specyfikacją dodatkowe osiągi, na które liczono. Pojawiły się również sugestie, że w obawie o niezawodność musiał zostać użyty w sposób, który dawał mniej mocy niż ten z 2016 roku. Szef działu silników F1 Hondy, Yosuke Hesegawa uważa, że zmiana projektu zbiornika oleju nie jest dużym problemem, jednak fakt, że nie wie co spowodowało awarię drugiego dnia powoduje obawy.

W wypowiedzi dla hiszpańskiej telewizji Movistar, Hesegawa powiedział: „W pierwszym dniu mieliśmy problem z systemem olejowym, ze zbiornikiem. Normalnie zbiornik jest w stanie utrzymać pewien poziom oleju, jednak w tym roku mieliśmy z tym problem, dlatego musimy zmodyfikować system olejowy W drugim dniu mieliśmy awarię mechaniczna i ciągle nie wiemy co ją spowodowało. To moim zdaniem jest ważniejsze i poważniejsze. Musimy znaleźć źródło tej awarii”.

Gdy zapytano Japończyka czy te problemy mogą pokrzyżować start sezonu Hondy, Hesegawa odpowiedział: „Zbiornik oleju zdecydowanie nie. Awaria mechaniczna, nie wiem, nie jestem jeszcze pewny co do tego, jednak oczywiście mamy o to obawy”.

Honda planuje wykorzystać specyfikację silnika na Melbourne podczas drugich testów w Barcelonie, jednak plan może zostać zakłócony po otrzymaniu wyników sprawdzenia wadliwego silnika. Jednostka została wymontowana z bolidu we wtorek i od razu przewieziona do Japonii, by dokonać analizy. Na razie nie pojawiła się odpowiedź co do przyczyn kłopotów.

Jeśli problemem okaże się nowy projekt silnika, będzie to miało wpływ na to, co Honda przywiezie na pierwsze wyścigi. Zapytany czy nowy silnik, który zostanie użyty w przyszłym tygodniu poleci do Melbourne, Hesegawa powiedział: „Tak. Mamy takie plany, jednak wraz z ludźmi z Sakury omawiamy usterkę, która miała miejsce w tym tygodniu”.

Wysokie nadzieje, jakie były wiązane z dorównaniem Mercedesowi wraz z nowym silnikiem spowodowały spory zawód w McLarenie, zwłaszcza u Fernando Alonso. Publicznie obie strony zachowują poważną twarz, ale uważa się, że relacje pomiędzy Hondą i McLarenem za kulisami są napięte.

Hesegawa wspomniał nawet o konieczności „kłótni” pomiędzy McLarenem i Hondą w takich sytuacjach. „Podczas testów w takiej fazie musimy uporać się z wieloma problemami” – wyjaśnia. „Tak więc czasmi musimy się pokłócić albo stoczyć konstruktywną dyskusję, jednak wydaje mi się, że wykonujemy dobrą robotę i mamy dobre relacje”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026
12.04.2024  Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso
11.04.2024  Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco
08.04.2024  Autosport: Aston oferuje Sainzowi posadę u boku Lance'a Strolla
21.03.2024  Aramco chce przejąć zespół Astona Martina?
Tagi:
McLaren
Hasegawa Y.
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Ambrozya, 03.03.2017 12:11[!]
Będzie zacięta i widowiskowa walka z Sauberem :)
ICEman, 03.03.2017 14:23[!]
Ale wstyd
sneer, 03.03.2017 15:12[!]
Oni wszyscy w Hondzie powinni seppuku popełnić już dawno....
RY2N, 03.03.2017 15:32[!]
@Ambrozya
tylko nie wiadomo czy zwycięska...
Sasilton, 03.03.2017 17:13[!]
Japończycy ostatnimi czasy zawodzą pod względem technologicznym.
Albo czegoś nie potrafią, a jak już dorównają, to za 2 razy większą cenę.

Widać to w prawie każdej dziedzinie. Najgorzej wypadają przy softwarze.
slipstream, 03.03.2017 17:27[!]
Czy idiom "jak Honda w F1" można już oficjalnie stosować jako synonim padaki, indolencji technologicznej, ciągłej awaryjności i właściwie wszystkiego co najgorsze. Oczywiście ów idiom zawiera w sobie także 2 ostatnie lat jako ekipa fabryczna...

Szkoda tylko że tak bardzo cierpi na tym legenda lat 90...
bartoszcze, 03.03.2017 18:09[!]
@slipstream
Patrząc na ich wyniki nie kupię hondy, tak jak po sezonie 2014 nie kupiłem ferrari ;)
---, 03.03.2017 18:17[!]
@bartoszcze
A po 2004 kupiłeś? ;)
mich909090, 03.03.2017 18:54[!]
@bartoszcze
Może Mercedes ;) Sprzedaż w Mercedesów od 2014 w Polsce poszła znacząco w górę . Procentowo największy wzrost to modele AMG. W 2013 roku sprzedano 100 ,a w 2016 1100 modeli !
bartoszcze, 03.03.2017 19:23[!]
@---
Nie, ale po 2015 nie kupiłem renault!
slipstream, 03.03.2017 20:40[!]
Nawet nie śmiałem grzebać w niczyich słupkach sprzedaży. Ot, chciał człowiek stworzyć nową Licentia poetica w życiu codziennym niezwiązanym z motoryzacją nawet, a tu tak brutalnie go do rzeczywistości sprowadzają. Już chciałem komuś w pracy przygadać że jest jak Honda w F1 bo od długiego czasu nie może zrobić dobrze tego co do niego należy, ale te słupki sprzedaży już zbiły mnie z poetyckiego nieboskłonu romantycznej poezji do pozytywistycznej pracy u podstaw.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca