F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Haas nie wie, czy powróci do używania T-winga w swoim bolidzie

W trakcie FP1 dodatkowe skrzydełko w bolidzie VF-17 wyginało się w zbyt dużym stopniu.
Nataniel Piórkowski, 24 marca 2017, wyświetlenia: 1025<< | lista | T- | T+ | >>


Haas F1 Team nie wie, czy przez resztę Grand Prix Australii będzie korzystał z T-winga, po tym, jak został zmuszony do usunięcia go ze swojego bolidu.

W trakcie pierwszej sesji treningowej fani mogli ujrzeć, jak umieszczone na "płetwie rekina" VF-17 dodatkowe skrzydełko zauważanie wygina się i kołysze w trakcie pokonywania szybszych sekcji toru.

T-wing został usunięty z obu bolidów przed startem popołudniowych zajęć, a szef zespołu – Gunther Steiner przyznaje, iż nie wie, czy rozwiązanie powróci do użytku w dalszej części weekendu.

„Jeździliśmy z naszym T-wingiem przez całe testy w Barcelonie i nigdy nie mieliśmy z nim problemów na dohamowaniach czy gdziekolwiek indziej. Przed FP2 musieliśmy go usunąć, bo zbyt bardzo się wyginał. Zobaczymy, co zrobimy przed trzecim treningiem” – powiedział.

„Analizując dane widzimy, że pomaga nam on w osiąganiu odpowiedniego docisku. Pracuje jak należy, więc chcemy mieć go z powrotem. Musimy jednak zobaczyć, czy w ogóle będziemy mogli ponownie go zainstalować. W bolidzie wyścigowym wszystko działa na limicie, każda najmniejsza rzecz to realna korzyść, więc chcemy dalej korzystać z naszego rozwiązania” – przekonywał Steiner.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas
27.04.2024  Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie
28.03.2024  Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024
19.03.2024  Steiner nie wyklucza powrotu do pracy w F1
14.03.2024  Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji
Tagi:
Haas
Steiner G.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca