F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Boullier: Tor w Szanghaju jeszcze bardziej obnaży słabości pakietu MCL32

McLaren spodziewa się wymagającego wyścigowego weekendu.
Nataniel Piórkowski, 3 kwietnia 2017, wyświetlenia: 2870<< | lista | T- | T+ | >>


Eric Boullier z McLarena dał do zrozumienia, że tor w Chinach może okazać się dla jego zespołu znacznie większym wyzwaniem niż uliczny obiekt Albert Park w Melbourne.

Chociaż Australii Fernando Alonso przez długi czas był w stanie walczyć o punkty, stajnia z Woking nie spodziewa się, by w Szanghaju zbliżyła się do podobnego poziomu. Głównym zmartwieniem McLarena pozostaje moc jednostki napędowej Hondy oraz praca systemów hybrydowych.

Dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier, powiedział: „Z kilku powodów tor w Szanghaju znany jest z nieprzewidywalnych weekendów: jest wymagający dla bolidów, opon i jednostek napędowych, a prognozy pogody często bywają niepewne. Mogę jednak przewidywać, że nie będziemy mieli tak dużo szczęścia jeśli chodzi o nasze tempo w porównaniu do rywali, jak miało to miejsce w Australii”.

„Charakterystyka toru w Szanghaju bardzo różni się od obiektu w Melbourne. Prawdopodobnie jego długie, szybkie proste obnażą słabości naszego pakietu w jeszcze większym stopniu, niż zrobił to Albert Park. Na pewno będziemy podchodzić do wyścigu z bojowym nastawieniem. Najważniejszą kwestią będzie zapewnienie niezawodności obu bolidów przed skoncentrowaniem uwagi na osiągach”.

Stoffel Vandoorne potwierdził, że McLaren przywiezie do Szanghaju kilka udoskonaleń. „Przekroczenie linii mety jako ostatni z bolidów nie jest tym, czego byśmy chcieli. Chiny z całą pewnością będą dla nas równie trudnym weekendem, ale wiem, że mamy przygotowanych na ten weekend kilka nowych części i jak zawsze będziemy naciskać na wydobycie pełnego potencjału naszego pakietu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
Tagi:
McLaren
Boullier E.
Vandoorne S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
yama46, 03.04.2017 16:26[!]
Cytat :
Przekroczenie linii mety jako ostatni samochód nie jest tym, czego byśmy chcieli

Stoffel może być o to spokojny. Przy tych prostych w Szanghaju nie ma opcji, by dotarli do tej linii.
Pytanie tylko, jak bardzo są w stanie zmienić konstrukcję silnika w trakcie sezonu i czy starczy im na to silników
RY2N, 03.04.2017 16:53[!]
@krzychol2000
ależ akurat McLaren ma dowolna ilość silników do dyspozycji bo ewentualna kara za wymianę praktycznie nic nie zmienia w ich sytuacji.
bartoszcze, 03.04.2017 19:43[!]
@krzychol2000
W Melbourne silnik Hondy miał awarię?
FM WMR, 03.04.2017 19:52[!]
@up,nie ma sensu sobie dogryzać.Wszyscy wiedzą, że McL to jedna wielka awaria,oby do czasu.Na bardziej skręconych obrotach powinni ukończyć zmagania na 10 miejscu w generalce bez awarii silników.;)
bartoszcze, 03.04.2017 21:03[!]
@krzychol2000
Oczywiście, że może.
O ile jednak na testach w ciągu 8 dni użyli pięciu jednostek w jednym bolidzie i jeździli umiarkowanie (w sumie 1900 km), o tyle w Australii w ciągu trzech dni używali w sumie dwóch jednostek w dwóch bolidach i przejechali całkiem dużo okrążeń (po 600 km każdy). Nawet jeśli te jednostki były skręcone, to ich wytrzymałość zdecydowanie się poprawiła...
RY2N, 03.04.2017 22:59[!]
Nie mówcie o dojeżdżaniu bez awarii na 10 miejscu bo to wogóle nie powinien być ich cel.
Dużo lepiej jest agresywnie eksperymentować w tym roku i co wyścig wkładać nowy mocno zmidyfikowany silnik i dojeżdżać na 20 tym miejscu albo wcale.
Jednym słowem poświęcić ten rok aby w przyszłym miec bazę do rozwoju, inaczej będą gonić własny ogon jak w poprzednich latach. Trzeba wziąc przykłąd z Ferrari - jak już spuścili powietrze z balona w ub, roku to bez rozgłosu zajęli się pracą nad tegorocznym bolidem. Odpuścili drugie miejsce w generalce po to, aby móc w tym roku walczyć. McLaren musi działać podobnie. Odpuścić tegoroczne cele i potraktować ten rok jak bardzo długie testy. Tylko czy korporacyjna natura Hondy im na to pozwoli? Boję się że nie...
marcelo92, 03.04.2017 23:08[!]
McLaren znalazł sobie dobre tłumaczenie na swoje wyniki. Oczywiście silnik Hondy jest słaby, ale reszta bolidu nie wygląda, żeby była zrobiona dobrze.
FM WMR, 03.04.2017 23:12[!]
@RY2N 10 w generalce,a 10 w wyścigu to różnica.:)
marios76, 04.04.2017 07:34[!]
@FM WMR 10 miejsce w generalce zespołów, mają niemal pewne ;p
rno2, 04.04.2017 07:57[!]
@marcelo92
Na podstawie czego wyciągasz takie wnioski?
FM WMR, 04.04.2017 08:43[!]
@marios76 przy tej ilości zespołów zwłaszcza,ale już kiedyś tracili miejsce w tabeli mistrzostw.
Szadi, 04.04.2017 09:13[!]
Oj tam, nie będzie tak źle :D
marios76, 06.04.2017 08:53[!]
@FM WMR Masz na myśli dyskwalifikacji czy wypadanie poza dziesiątkę, lub nie zdobycie żadnego punktu?
FM WMR, 06.04.2017 12:24[!]
@marios76 chodziło mi o sezon 2007 Spygate.Nigdy niewiadomo do czego się posuną w obliczu takiej klęski,więc niby 10 pewne ale sam rozumiesz.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca