F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Zespoły dokonają korekty w modelu określania optymalnych ustawień?

Nowe bolidy okazały się bardzo wrażliwe na modyfikacje wprowadzane przez inżynierów.
Nataniel Piórkowski, 5 kwietnia 2017, wyświetlenia: 1332<< | lista | T- | T+ | >>


Zespoły F1 mogą zostać zmuszone do wprowadzenia zmian w sposobie poszukiwania optymalnych ustawień bolidu, po tym jak okazało się, iż tegoroczne konstrukcje są bardzo wrażliwe na modyfikacje.

W trakcie zimowych testów stało się jasne, że względnie niewielkie zmiany wprowadzane w obszarze ustawień lub ogumienia mogą wywierać znaczący wpływ na prowadzenie bolidu. Z tego powodu w trakcie Grand Prix Australii wszystkie czołowe zespoły: Ferrari, Mercedes i Red Bull, miewały okresy, w których prezentowały mało konkurencyjne tempo, zmagając się z pracą opon i zachowaniem samochodu.

Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff, uważa, że problemy z ultramiękką mieszanką, przez które Lewis Hamilton przegrał walkę o zwycięstwo w Grand Prix Australii z Sebastianem Vettelem z Ferrari, miały związek z charakterystyką ustawień bolidu.

„Sądzę, że nowe opony mają dużo węższy zakres operacyjny. Jeśli chcesz, by pracowały jak należy, musisz cały czas utrzymywać je w tym przedziale. Jeśli znajdujesz się poniżej lub powyżej optymalnego zakresu, to tracisz osiągi. To różnica w porównaniu do poprzednich lat. Wszyscy potrzebujemy nowej kalibracji, by zrozumieć zachowanie ogumienia” – wyjaśniał Austriak.

Z kolei Christian Horner z Red Bulla przekonywał, że jego zespół musi poszerzyć zakres operacyjny. „Musimy poszerzyć okno operacyjne. Obecnie jest ono dość wąskie, ale przynajmniej nasz bolid reaguje na zmianę. Musimy lepiej zrozumieć ten proces i budować na nim nasz potencjał”.

Brytyjczyk jest przekonany, że wraz z kolejnymi wyścigami stajnia z Milton Keynes będzie wywierała coraz większą presję na Ferrari i Mercedesie. „Uważam, że dysponujemy dobrą bazą, mamy nakreślony dobry kierunek. Przepisy są bardzo niedojrzałe, więc do zmian będzie dochodziło w całkiem szybkim tempie. Naprawdę uważam, że w tym roku znajdziemy się w konkurencyjnej formie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
27.04.2024  Lista startowa na sezon 2025
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
12.04.2024  Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025
Tagi:
F1 ogólnie
Mercedes
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ICEman, 05.04.2017 12:37[!]
Setupy trzeba robić, przydał by się Robert Kubica w Mercedesie
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca