F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Rywale mają pełne prawo do kwestionowania naszych rozwiązań

Austriak przekonuje, że sukces Mercedesa nie ma źródła w jednym genialnym systemie.
Nataniel Piórkowski, 8 kwietnia 2017, wyświetlenia: 2077<< | lista | T- | T+ | >>


Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff przekonuje, że Ferrari i Red Bull mają pełne prawo do kwestionowania przygotowanych przez jego zespół rozwiązań technicznych.

Przed startem sezonu główni rywale stajni z Brackley zwracali się do Międzynarodowej Federacji Samochodowej z prośbą o wyjaśnienie przepisów dotyczących innowacyjnych systemów zawieszenia i potencjalnego spalania oleju jako paliwa. Chociaż FIA wprowadziła konkretne ograniczenia w tych obszarach, Mercedes uzyskał najlepszy czas w kwalifikacjach do wyścigu o Grand Prix Australii i pozostaje jednym z pretendentów do walki o tegoroczne tytuły mistrzowskie.

„Myślę, że trzeba tak robić. To część Formuły 1” – powiedział Wolff przed startem weekendu w Szanghaju. „Z jednej strony chodzi o optymalizowanie swojego własnego potencjału bez zwracania szczególnej uwagi na rywali, bo doprowadza to do niepotrzebnego rozproszenia. Z drugiej strony, jeśli wydaje ci się, że ktoś dysponuje przewagą w obszarze, w którym ty niekoniecznie jesteś konkurencyjny, jednym z narzędzi jakie masz do dyspozycji jest doprowadzenie do stanu, w którym dane rozwiązanie zostaje uznane za nielegalne. W Formule 1 jest tak od zawsze. Ta praktyka jest całkowicie akceptowalna”.

Chociaż Mercedes postąpił zgodnie z instrukcjami organu zarządzającego i przed startem sezonu usunął ze swego bolidu zaawansowaną koncepcję zawieszenia, Wolff podkreśla, że posunięcie to nie miało większego wpływu na osiągi W08. Austriak dodał, że jeśli rywale sądzą, iż sekret szybkości Mercedesa tkwi wyłącznie w jednym elemencie bolidu, będą bardzo rozczarowani.

„Zdaje się, że krąży wokół nas wiele dyrektyw technicznych, a ludzie często zdają się nie rozumieć, że w bolidzie nie ma jednego rozwiązania, które jest w stanie stworzyć wielką różnicę. Dyskusja dotycząca zawieszenia była związana z wyjaśnieniem tego, co jest dopuszczalne, a co nie. Dobrze jest móc otrzymać taką klaryfikację. Nie jest to jednak kwestia, która negatywnie wpływa na nasze tempo”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
Przepisy
Ferrari
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
falconf1, 08.04.2017 09:17[!]
Cytat :
a ludzie często zdają się nie rozumieć, że w bolidzie nie ma jednego rozwiązania, które jest w stanie stworzyć wielką różnicę.

No tak, a aktywne zawieszenie w Williamsie, a podwójny dyfuzor w Brownie, a dmuchany wydech w Red Bullu, to różnicy nie robiło?
RY2N, 08.04.2017 11:16[!]
kolejną stałą praktyką w F1 jest ciągłe zacieranie śladów i maskowanie się poprzez m.in. podkreślanie, że nie ma się jednego genialnego rozwiązania a sukces jest wyłącznie efektem niezwykle wytężonej pracy całego zespołu i dążeniem do perfekcji w każdym elemencie bolidu.
jozef, 08.04.2017 21:06[!]
Ja podejrzewam, że na kwalifikacje stosują mocno schłodzone paliwo i tak oszukują przepływomierz, a sam wyścig trwa zbyt długo i paliwo w końcu nagrzewa się i z przewagi nici a i tak trzeba oszczędzać paliwo. Oj tam oj tam taka moja teoria.
FM WMR, 08.04.2017 22:52[!]
@jozef fajna teoria,a może Mercedes wymyślił lżejsze paliwo od innych i dlatego ma więcej mocy ,bo ma więcej paliwa?O ile dobrze pamiętam to limit 100kg/h miał być zwiększony o 5kg,czyli jakies7litrów.Może dlatego Ferrari zbliżyło się do nich tak bliskobo w końcu odzyskali pełną moc silnika.???
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca