|
|
|
|
|
|
Montagny nie rezygnuje z F1 |
Franck Montagny pozostaje optymistą co do swojej przyszłości w Formule 1. |
|
•Mariusz Karolak, 29 lipca 2006, zmieniony 03.08.2006 12:14, wyświetlenia: 1079 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Francuz Franck Montagny stwierdził przed kilkoma dniami, że nie zamierza tak łatwo rezygnować z dalszych starań o ściganie się w Formule 1. Urodzony 5 stycznia 1978 roku kierowca reprezentował nowy w tegorocznej stawce zespół Super Aguri w siedmiu wyścigach, od Grand Prix Europy do Grand Prix Francji. W żadnym z nich nie zdobył punktu, ukończył zaledwie cztery z nich i to na odległych pozycjach. Montagny już na początku tego sezonu był kierowcą rezerwowym angielsko-japońskiej stajni, a wcześniej przez trzy lata pełnił rolę kierowcy testowego w zespole Renault.
Szansę na debiut Francuz otrzymał po tym, jak FIA odebrała uprawnienia do startów Yujiemu Ide. Teraz on sam został zastąpiony przez kolejnego Japończyka, a jest nim debiutant Sakon Yamamoto. Wygląda więc na to, że jego dalsza przygoda z wyścigami F1 stoi teraz pod znakiem zapytania.
„Jest niezwykle ciężko zapewnić sobie teraz miejsce w kokpicie, ale nigdy nic nie wiadomo. Przykład Pedra de la Rosy jest tutaj najbardziej odpowiedni. On chyba już nie przypuszczał, że otrzyma nową szansę na prowadzenia auta w wyścigu F1. A wystarczy spojrzeć, gdzie się teraz znajduje. Jeśli jesteś w świecie F1, zawsze jest jakaś szansa. Jeśli ciebie w nim nie ma, nie ma również takiej szansy. Nie zamierzam opuszczać tego środowiska, nie chcę odchodzić z F1, więc nadal będę naciskał.
Magny-Cours to było dziwne uczucie, ponieważ to moja domowa Grand Prix. No i był to mój ostatni wyścig dla Super Aguri, przynajmniej na razie. To już koniec tej opowieści, ale jest to zarazem początek zupełnie nowej przygody. W każdym razie jestem bardzo szczęśliwy z tego występu. Wypadliśmy całkiem dobrze, nie byliśmy aż tak bardzo wolni w porównaniu do pozostałych zespołów. Przypuszczam, że to był mimo wszystko mój najlepszy wyścig.
Kiedy finiszujesz w wyścigu, to znaczy że wypadłeś w nim całkiem dobrze. Tak więc jeśli znasz swój samochód i znasz jego możliwości, to wiesz już prawie wszystko. Pragnę być kierowcą wyścigowym, zawsze nim byłem. Przez ostatnie lata byłem kierowcą do jazd testowych, ale wróciłem do ścigania się, pojawiłem się w F1. Jestem z tego bardzo dumny. Oczywiście, chciałbym być w lepszym zespole albo mieć lepszy samochód. Zawsze pragnie się więcej, wszyscy wiemy jak to jest w życiu. To całkiem normalne też dla kierowcy wyścigowego!
Do końca tego sezonu będę pełnił rolę kierowcy testowego Super Aguri. A później zobaczę co dalej. Teraz jeszcze nie wiem. Utrzymuję stały kontakt z kilkoma zespołami, tak więc zobaczę co przyniesie przyszłość”.
Źródło: SPEEDtv.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|