F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Haas będzie używał w trakcie GP Hiszpanii hamulców Brembo

Zespół nadal pracuje nad poprawą chłodzenia tarcz produkcji Carbone Industrie.
Nataniel Piórkowski, 8 maja 2017, wyświetlenia: 1499<< | lista | T- | T+ | >>


Haas przyznaje, że w trakcie Grand Prix Hiszpanii będzie w dalszym ciągu korzystał z hamulców Brembo, kontynuując prace nad zwiększeniem efektywności chłodzenia tarcz.

Po udanych testach w Bahrajnie amerykańska ekipa sprawdzała hamulce produkcji Carbone Industrie (CI) podczas treningów przed GP Rosji. Ze względu na kłopoty z odpowiednim chłodzeniem hamulców, kierowcy teamu z Karoliny Północnej musieli jednak powrócić do stosowania produktów Brembo.

Haas zapowiadał, że po GP Rosji przeprowadzi w tunelu aerodynamicznym testy ukierunkowane na rozwiązanie problemów z chłodzeniem tarcz. Teraz szef stajni – Gunther Steiner, zdradził jednak, iż podczas weekendu w Barcelonie jego zespół pozostanie przy hamulcach Brembo.

„Ustalenie tego, w jaki sposób możemy uporać się z problemem zajmie trochę czasu, ale dojdziemy do tego. Nie tak łatwo uporać się z tego typu trudnościami. Trzeba zrozumieć, że mamy do czynienia z bardzo skomplikowanym układem hamulcowym” – powiedział Steiner.

„Po testach w Bahrajnie i treningach w Soczi wiemy jak spisują się hamulce CI, ale w Barcelonie będziemy ścigać się z Brembo. Romain był całkiem zadowolony z ostatniej specyfikacji hamulców Brembo. Kevinowi podobała się praca CI, ze względu na lepszy zacisk, ale to wyłącznie kwestia odczuć kierowcy. Teraz musimy zapewnić, że CI mogą pracować jak należy. Przed wyciągnięciem ostatecznych wniosków chcemy dokładnie zbadać sytuację. Będę zadowolony, gdy w końcu uda nam się zamknąć tę kwestię”.

„Ludzie mówią, że wyeliminowanie problemów z hamulcami nie może być aż tak trudne, ale naprawdę tak jest. Stosujemy w tym obszarze bardzo skomplikowane technologie. Gdy zmieniasz dostawcę, doświadczasz problemów, których wcześniej w ogóle się nie spodziewałeś. Wychodzą one na światło dzienne dopiero podczas badań na torze. W trakcie sezonu mamy ograniczone możliwości testowe – musimy więc przeprowadzać próby podczas piątkowych treningów. Na zrobienie czegoś trzeba zawsze czekać dwa tygodnie – nie można wyjechać na tor i od razu wprowadzić modyfikacji. To ogranicza możliwości. Dlatego trwa to tak długo. Nie chodzi o to, że się nie staramy. Nasi pracownicy są bardzo kompetentni i potrafią sobie z tym poradzić, ale to wymaga czasu” – wyjaśniał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.04.2024  Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie
28.03.2024  Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024
19.03.2024  Steiner nie wyklucza powrotu do pracy w F1
14.03.2024  Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji
11.03.2024  Haas: Bearman zasługuje na fotel w F1
Tagi:
Haas
Steiner G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
melex, 08.05.2017 20:12[!]
Dziwi mnie, że tylko Haas i to Grosjean ma w tym sezonie nieustanne problemy z hamulcami.
---, 08.05.2017 21:40[!]
@melex
Nie no, Haas miał te problemy także w tamtym sezonie, czyli praktycznie nie mogą się "dogadać" z tymi hamulcami od początku istnienia zespołu, odkąd stworzyli swój pierwszy bolid. A nie tylko Grosjean ma te problemy, Guttierrez i Magnussen wprawdzie rzadziej, ale też je zgłaszali.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca