F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ojjeh: Problemy z silnikiem Hondy osłabiają morale McLarena

"Nigdy wcześniej nie prezentowaliśmy tak niekonkurencyjnej formy w Formule 1".
Nataniel Piórkowski, 23 czerwca 2017, wyświetlenia: 1261<< | lista | T- | T+ | >>


Udziałowiec McLarena – Mansour Ojjeh, przyznaje, że przedłużające się problemy z niekonkurencyjnym silnikiem Hondy, mogą doprowadzić do poważnego osłabienia motywacji pracowników zespołu.

Ostatnie zwycięstwo McLaren odniósł w sezonie 2012, podczas Grand Prix Brazylii. W tym roku zespołowi nie udało się jak dotąd zdobyć ani jednego punktu i nic nie wskazuje na to, by fatalna seria miała zostać przełamana podczas wyścigu o Grand Prix Azerbejdżanu, do którego Fernando Alonso i Stoffel Vandoorne wyruszą z ostatnich pól startowych po wymianie komponentów silnika.

„Pracujemy tak ciężko, jak tylko się da, ale firmie trudno jest utrzymać tak fantastycznych ludzi i sprawić, aby wykazywali motywację. Gdy wygrywasz jest to dużo prostsze. Było tak w sezonie 1988, gdy wygraliśmy 15 z 16 rozegranych wyścigów” – powiedział Ojjeh. „Trudno jest wymóc odpowiednią motywację ludzi, gdy odnosisz regularne zwycięstwa, a utrzymanie ich zmotywowanymi w okresie kiepskiej dyspozycji jest naprawdę wielkim wyzwaniem. Odpowiedzialność za to spada na kadrę zarządzającą i na szczęście większość ludzi, którzy dla nas pracują, czuje dumę z bycia częścią McLarena”.

„To dla nas zupełnie nowe terytorium. Nigdy wcześniej nie prezentowaliśmy tak niekonkurencyjnej formy w Formule 1. Mieliśmy fatalny rok z Peugeotem, ale tym razem Honda zupełnie nie doceniła wyzwania”.

W pewnym stopniu Ojjeh obawia się, że przedłużająca się niska konkurencyjność McLarena może negatywnie wpłynąć na sprzedaż samochodów drogowych. „Jesteśmy jedynym uczestnikiem mistrzostw, którego można porównać do Ferrari – mamy samochody drogowe i bolid F1. To wcale nie oznacza, ze potrzebujemy sukcesów w F1, aby utrzymać dobry poziom projektu drogowego. Nie możemy być jednak kiepscy na jednej płaszczyźnie, a dobrzy na drugiej. Biznes związany z samochodami drogowymi radzi sobie fantastycznie. Niestety w F1 doświadczamy problemów z silnikiem i musimy się z nimi uporać. Wszystko prócz tego jest wspaniałe: mamy wspaniałych kierowców i wspaniały zespół”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
Tagi:
McLaren
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Wolek, 24.06.2017 09:02[!]
Zróbcie w końcu własny silnik, nie oglądajcie się na innych, stać was na to (jeśli chodzi o same umiejętności, finansowo - trzeba by było trochę dorzucić do interesu).
---, 24.06.2017 10:01[!]
@Wolek
To nie takie hop siup. Hondę też było na to stać, zarówno finansowo, jak i umiejętnościami, przecież Honda to nie FSO ... myślę, że gdyby McLaren zdecydował się na własny silnik, nie wypaliłoby to lepiej od Hondy.
Wolek, 25.06.2017 14:50[!]
Hop siup to nie jest, ale oni są już 3 lata z Hondą, a w F1 od 1966 roku. W dodatku sprawa silnika ciągnie się od czasów jeszcze jak mieli umowę z Mercedesem. McLaren potrafiłby, moim zdaniem, zbudować silnik na miarę jednostki Ferrari, bo mają do tego umiejętności, wiedzę, możliwości technologiczne a także, co najważniejsze, inną mentalność od Japończyków. Jeśli chodzi o supersamochody drogowe, Brytyjczycy z Woking są na 1 miejscu obecnie, bez dwóch zdań. Również jeśli chodzi o silniki. Jestem ciekaw, jak zaprezentowaliby się w Formule 1. I jestem ciekaw, czy McLaren zdecydowałby się na współpracę z innymi ekipami, gdyby silnik okazał się odpowiednio dobry.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca