F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.04.2024

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Hiszpan uważa, że pełna integracja z bolidem poprawiła wygląd pałąka ochronnego.
Nataniel Piórkowski, 21 lutego 2018, wyświetlenia: 1480<< | lista | T- | T+ | >>

Zdaniem Carlosa Sainza z Renault kierowcy będą potrzebować tylko dwudziestu okrążeń, aby w pełni przyzwyczaić się do systemu Halo.

Na mocy obowiązujących przepisów Halo stało się od tego roku obowiązkowym systemem ochrony kokpitu. Rozwiązanie to budzi mieszane odczucia w środowisku sportu – z jednej strony pojawiają się głosy o potrzebie zwiększenia bezpieczeństwa kierowcy, a z drugiej o rujnowaniu estetyki bolidów.

Podczas prezentacji bolidu R.S.18 Sainz podkreślał, że Halo nie będzie negatywnie wpływało na pole widzenia zawodnika zasiadającego w kokpicie. W ubiegłym tygodniu dyrektor techniczny Williamsa – Paddy Lowe stwierdził z kolei, że po dwóch wyścigach wszyscy zapomną o kontrowersyjnym pałąku ochronnym.

„Myślę że Halo może być skutecznym rozwiązaniem” – potwierdził Sainz. „Jeśli chodzi o kierowców, to oczywiście będziemy musieli się do niego przyzwyczaić. Sądzę jednak, że wystarczy nam do tego przejechanie dwudziestu okrążeń podczas testów. Inżynierowie sprawdzą, jak pałąk ochronny wpływa na aerodynamikę. Widziałem dane z tunelu aerodynamicznego, ale musimy sprawdzić zachowanie systemu na torze. Nie wydaje mi się, że po pełnej integracji z bolidem Halo wygląda aż tak źle. Wszyscy się do niego przyzwyczaimy. Z reguły dzieje się to bardzo szybko”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
18.04.2024  Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte
18.04.2024  Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
Tagi:
Sainz C.
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pavlos Le Paul, 21.02.2018 11:22[!]
Kierowcom 20 okrążeń.
Mi raczej wieczność.
Pauree, 21.02.2018 11:32[!]
Nie będzie potrzebował aż tyle czasu, bo albo z tego rozwiązania zrezygnują całkowicie, albo na rzecz czegoś innego :)
Aeromis, 21.02.2018 12:08[!]
Bardzo jestem ciekaw czy to nie odmieni jakiegoś kierowcy na minus. Teoretycznie - przecież każdy z nas zna wycieraczki samochodowe i nikt jakoś nie mdleje na ich widok ;) , jednak przy precyzji rzędu około dwóch dziesiątych sekundy przy ponad 300km/h to wszystko nabiera o wiele większego znaczenia.
teambuktu, 21.02.2018 16:36[!]
@Aeromis ale halo sie nie rusza ;) . A tak serio to wątpię żeby źle wplywalo na jazdę skoro będzie elementem stałym i dla każdego takim samym.
Maciek znafca, 21.02.2018 23:07[!]
Ale Sainz jest młody i jeździ tylko 3 sezony wiec będzie łatwiej mu się przyzwyczaić do tego pałąka niż np. Raikkonenowi.
dxx91, 22.02.2018 06:34[!]
A ja się zastanawiam co wszystkim tak to przeszkadza? Niektórzy muszą, po prostu muszą znaleźć powód do narzekania - jak nie HALO, to T-Wing, jak nie T-Wing to płetwy rekina, jak nie płetwy, to brzydki nos, jak nie brzydki nos, to jeszcze coś innego...
rno2, 22.02.2018 07:48[!]
@Maciek znafca
O, to widzę, że sezon się jeszcze nie zaczął, a już mamy usprawiedliwienie dla żałosnych wyników Raikkonena :-)
Maciek znafca, 23.02.2018 16:44[!]
up Jakich zalosnych wynikow skoro 'sezon jeszcze sie nie zaczal'' Tyle absurdu w jednym komentarzu...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca