F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Red Bull: Zmniejszony docisk u Verstappena nie wystarczył

Christian Horner twierdzi, że jego ekipa traci 0,7 sekundy na prostych.
Łukasz Godula, 24 czerwca 2018, wyświetlenia: 1383<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Red Bull uważa, że ciągle traci siedem dziesiątych sekundy na prosty Paul Ricard, pomimo ryzyka związanego z dociskiem porównywalnym ze Spa, jakiego użyli w kwalifikacjach.

Biorąc pod uwagę straty jednostki napędowej Renault w porównaniu do Mercedesa i Ferrari, Red Bull zdecydował się zmniejszyć skrzydło Maxa Verstappena, by nie tracić tak dużo. Jednak pomimo faktu, że Verstappen zakwalifikował się w drugim rzędzie, tylko kilka dziesiątych za Sebastianem Vettelem – Horner przyznał, że zespół ciągle traci na prędkości maksymalnej.

„Jeździmy z dociskiem podobnym do Spa i niestety ciągle tracimy siedem dziesiątych na prostej” – przyznał szef Red Bulla w rozmowie z telewizją Sky Sports. „Obaj kierowcy wykonali świetną robotę. Czwarte i piąte miejsce daje nam szansę na walkę. Myślę, że Mercedes jest poza zasięgiem, te opony naprawdę im pasują na takiej nawierzchni, więc o ile nie zepsują sami czegoś to będą w bardzo dobrej formie. Jednak możemy mieć fajną walkę z Ferrari”.

Daniel Ricciardo nie miał szansy spróbować ustawień skrzydła Verstappena z powodu deszczu w trzecim treningu, więc został przy większym docisku i spodziewa się, że będzie go to spowalniało w stosunku do liderów w wyścigu.

„Podzieliliśmy w piątek samochody na różne poziomy docisku, więc Max miał niższy, a ja wyższy” – powiedział Australijczyk. „Oczywiście wczoraj jechaliśmy na podobnym poziomie i wyglądało na to, że niski docisk jest warty spróbowania, więc chciałem to zrobić w trzecim treningu, jednak nie udało się z powodu pogody. Tak więc czy powinniśmy zaczynać kwalifikacje z czymś czego nie znaliśmy? Zdecydowaliśmy, że pojedziemy z tym co poznaliśmy”.

„Byłem nieco wolny na prostych. Frustrująca sesja, nie mogłem wiele więcej zrobić w kwalifikacjach. Oczywiście będę pewny siebie przed wyścigiem, jednak na papierze zapowiada się, że będziemy wolni na prostych w porównaniu z rywalami, jednak jeśli popada, to może szczęście się do nas uśmiechnie”.

Ricciardo uważa, że bez deszczu w trzecim treningu, mógłby również pojechać z niższym dociskiem. „Max w pierwszym treningu nie pojechał za dobrze i miał kilka problemów, a miał więcej docisku wtedy, więc powiedzieli «ok, odejmijmy wszystko co możemy»” – tłumaczy Ricciardo. „Myślę, że po wczorajszym popołudniu stwierdzili, że to jedyna miarodajna sesja i zostali z tym co znali”.

„Podobnie było z nami, po trzecim treningu gdzie nie jeździliśmy wcale, stwierdziliśmy, że zostaniemy z tym co znamy. Podjęliśmy tę decyzję z inżynierem i myślę, że Max zrobił tak samo. Jeśli jeździlibyśmy w trzeciej sesji to prawdopodobnie również zmniejszył bym docisk”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
07.05.2024  Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny
06.05.2024  Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a
06.05.2024  LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu
01.05.2024  The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu
Tagi:
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 24.06.2018 10:54[!]
Niech Daniel ucieka z RB. Gdziekolwiek.
iceneon, 24.06.2018 11:15[!]
@sneer
Na horyzoncie tylko Renata, ale i tak wydaje się być ciekawszą opcją od RBR z Hondą.
marios76, 24.06.2018 12:23[!]
@iceneon Ma jeszcze McLarena za dwie dychy ;)
dulk, 24.06.2018 22:09[!]
co wy z tym przechodzeniem do drugiej ligi - na najblizsze dwa lata to sensu nie ma - renault ma tak samo kiepski silnik jak honda
juz lepiej jest zostac w RB, spiąć poślady i po prostu wygrywac z Maxem - jak z nim nie wygra to jak chce wygrac mistrza
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca