F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Zespoły F1 chcą ograniczenia testów w sezonie 2019

Zimą miałaby zostać zorganizowana tylko jedna pięciodniowa tura zajęć.
Nataniel Piórkowski, 29 czerwca 2018, wyświetlenia: 1591<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zespoły Formuły 1 zwrócą się do FIA z wnioskiem o ograniczenie dni testowych w sezonie 2019.

W ubiegłych latach przed startem mistrzostw organizowano dwie czterodniowe tury testów. Następnie w trakcie sezonu odbywały się dwie dwudniowe sesje, przy czym połowę z nich zespoły musiały przeznaczać na współpracę z początkującymi kierowcami. Taki format obowiązuje także w tym sezonie.

Pośród zespołów panuje jednak porozumienie co do tego, że przy kalendarzu liczącym 21 wyścigów nawet tak ograniczone testy stanowią duże obciążenie dla personelu pracującego na torze. Pada także argument, że wysokie przebiegi notowane przez kierowców podczas ośmiu dni zimowych zajęć doprowadzają do zbyt dużych obciążeń zasobów w okresie, gdy zespoły nie mają do dyspozycji zbyt wielu nowych części.

Menedżerowie teamów odbyli ostatnio nieformalne spotkanie, podczas którego dyskutowali na temat propozycji ograniczenia zimowych testów do jednej pięciodniowej tury. W trakcie sezonu miałaby zostać zorganizowana tylko jedna tura zajęć – prawdopodobnie odbyłaby się ona w Hiszpanii, a udział w niej braliby wyłącznie młodzi kierowcy, co pozwoliłoby spełnić wymagania narzucane przepisami. Zmiany nie miałyby wpływu na format testów opon, jakie odbywają się po zakończeniu sezonu w Abu Zabi.

Zespoły nie przeprowadziły jeszcze jeszcze oficjalnych rozmów z FIA. Prawdopodobnie dojdzie do tego podczas nadchodzącego posiedzenia grupy roboczej do spraw sportowych, której posiedzenie zaplanowano na środę przed Grand Prix Niemiec.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy
Przepisy
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
maciejas512, 29.06.2018 15:26[!]
Proponuje brak testów. W GP Australii mielibyśmy ciekawe sytuacje :D To byłby prawdziwy test na to, czy samochód jest bezawaryjny :P
Masio, 29.06.2018 16:33[!]
To wszystko zmierza w złym kierunku...
WooQash, 29.06.2018 16:33[!]
To zespoły chcą czy nie chcą w końcu? Jedni narzekają na mało testów, bo nie mogą sprawdzać, a inni że nie chcą testów? O co tutaj chodzi do ciężkiej cholery?

Testy powinny być organizowane. Zespół nie chce brać udziału - to nie bierze i tyle. Nie wierzę w to, że nie byłoby kilku zespołów, które nie chciałyby z tego korzystać? Ferrari, Mercedes, Red Bull? Ich stać, a jeśli innych nie to won.
pluto, 29.06.2018 17:40[!]
moja propozycja to 3-dni zimowych i 3-4 w trakcie sezonu np. po Gp Hiszpanii,Wegry,Japonia oraz ew. na torze którego nie ma w kalendarzu np.Jerez,Magny-cours
Olek89, 29.06.2018 21:49[!]
Cytat WooQash :
To zespoły chcą czy nie chcą w końcu? Jedni narzekają na mało testów, bo nie mogą sprawdzać, a inni że nie chcą testów? O co tutaj chodzi do ciężkiej cholery?
To tak samo jak z ciągłością decyzji FIA w sprawie poziomu docisku aero:
- mały docisk = wolne bolidy
- zrobimy większy docisk żeby bolidy były szybkie
- zmniejszymy docisk, żeby dało się wyprzedzać
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca