CZTERY OSIEMNASTKI !
Wolałem klasyczny wygląd 13-calówek ale nie jest źle. Swoją drogą, czy ekipy będą miały dowolność w wyglądzie felg, czy jest to jakoś ograniczone?
Bo takie czerwone Ferrari na srebrnych, pięcioramiennych felgach...
piwo, 20.07.2018 10:02 | | |
zaraz sie zacznie ze tarcze trzeba zwiekszyc bo wygladaja smnesznie przy takich felgach. brak kocy grzewczych mi sie mega podoba. oddzieli dzieci typu strol sirotkin od kierowcow wyscigowych, bo roznice na kolku wyjazdowym beda kilkunastu sekund. zmniejszeni szerokosci opon z przodu nie zabardzo rozumiem. czyzby chciano zmniejszyc liczbe wyprzedzan bo tam najbardziej potrzebna jest przyczepnosc przedniej osi? czy moze auto ma byc mniej nadsterowne by pomoc lajzokierowcom?
Nowe opony plus nowy silnik, oj będzie się działo za parę latek... Ciekawe kto będzie dominował w przyszłej dekadzie?
@piwo niższy profil powinien zrekompensować utratę przyczepności z przodu na węższych oponach, czy w pełni to się okaże. Natomiast "niższy tył" będzie preferował kierowców, którzy umieją się posługiwać pedałem gazu.
RY2N, 20.07.2018 10:31 | | |
wygląd na pewno lepszy, ale trzeba będzie mocno przeprojektować wytrzymałość zawieszenia na tarkach (takie opony dużo mniej tłumią wstrząsy)
shaq, 20.07.2018 10:55 | | |
Który to już raz słyszę o planowanym zakazie kocy grzewczych i który raz znowu usłyszę, że zakazu nie będzie ze względu na bezpieczeństwo. Ehh...
Niech zgadne ... kolejna amerykańska firma wejdzie do F1 bo przecież trzeba stawiać na swoich xD
Te węższe opony z przodu to przygotowanie gruntu na inne cwane zmiany, czy część zaplanowanej i jawnej rewolucji?
Robimy zakłady. Wejdzie Firestone? czy wróci Michelin? A może jednak Hankook? :P Szczerze jakoś nie pasują mi te 18 do bolidów F1 ale kto tam wie. Może to jakoś zgranie wyjdzie.
Od ilu lat już są dyskusje o zakazie koców grzewczych? Bo jakoś tak już troche długo to trwa.
Michelin bankowo będzie zainteresowany 18stkami. Nie miałbym nic przeciwko różnym dostawcom opon.
@Pavlos Le Paul Haha, też nad tym się zastanawiam. Zaraz Grosjean będzie krzyczał, że to będzie niebezpieczne :P Na szczęście go już nie powinno wtedy być w F1 :D
Mimo wszystko mam sporą nadzieję na pozostanie koców grzewczych.
Usunięcie ich zwiększy wagę pit-stopów. Kierowcy przez dłuższy czas po wyjeździe będą wolniejsi od tych z rozgrzanymi oponami.
@piwo ja nie za bardzo rozumiem Twojego roku rozumowania.;)
Natomiast zdaje sobie sprawę że Amerykanom zależy na wyglądzie A nie właściwościach jezdnych...
Inna rzecz że przednie opony powiększone do 305mm wyglądają źle. Popatrzcie na bolidy z lat 70-80. To jest mój synonim bolidu F1.
Witamy Michelin
Bezsensowna decyzja. Zrobia miejsce na wieksze tarcze/ skuteczniejsze hamulce i odbiara przyczepnosc zwezajac opony. Najlepiej przy tak niskim profilu ustalic jeszcze minimalne cisnienie i mamy jazde jak po kocich lbach... Na tym rozwiazaniu skorzysta chyba tylko ktorys z producentow ogumienia.
Z wyglądy bardzo mi się nie podobają.
Okropnie wyglądają, chcą do reszty zniszczyć to czym byla prawdziwa F1
|