F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hulkenberg wskakuje na pierwsze miejsce. Russell dodaje kolejne kółka do dorobku Williamsa.
Nataniel Piórkowski, 21 lutego 2019, wyświetlenia: 22176<< | lista | T- | T+ | >>
../img/news/tory/catalunya_testy_mala.jpg

Testy grupowe w Montmelo I, dzień 4/4 - 21.02.2019, Catalunya - 4,655 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Nico HulkenbergRenault R.S.191:17,393--24111,720
2. Alexander AlbonToro Rosso Honda STR141:17,6370,2440,244136633,080
3. Daniel RicciardoRenault R.S.191:17,7850,3920,14834158,270
4. Valtteri BottasMercedes W101:17,8570,4640,07258269,990
5. Lewis HamiltonMercedes W101:17,9770,5840,12058269,990
6. Charles LeclercFerrari SF901:18,0460,6530,069138642,390
7. Lando NorrisMcLaren Renault MCL341:18,4311,0380,385132614,460
8. Antonio GiovinazziAlfa Romeo Ferrari C381:18,5111,1180,080154716,870
9. Romain GrosjeanHaas Ferrari VF-191:18,5631,1700,05264297,920
10. Kevin MagnussenHaas Ferrari VF-191:18,7201,3270,15766307,230
11. Pierre GaslyRed Bull Honda RB151:18,7801,3870,060146679,630
12. Lance StrollRacing Point Mercedes RP191:19,6642,2710,88472335,160
13. George RussellWilliams Mercedes FW421:20,9973,6041,3331779,135
14. Robert KubicaWilliams Mercedes FW421:21,5424,1490,54548223,440
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/4, 2/4, 3/4, 4/4
Kalendarz testów

Opony na jakich uzyskano najlepsze czasy: Hulkenberg, Albon, Ricciardo, Bottas (C5), Hamilton, Norris, Grosjean (C4), Stroll, Kubica (C2), pozostali (C3).



08:30 Witamy w relacji z czwartego dnia zimowych testów.

Na ten dzień czekali wszyscy fani Formuły 1 w Polsce. Robert Kubica rozpoczyna dzisiaj o poranku pracę nad rozwojem bolidu FW42. Wczoraj George Russell pokonał pierwsze okrążenia, przeprowadzając de facto shakedown nowej konstrukcji. Claire Williams zapowiedziała, że w czwartek jej zespół zaczyna realizację rzeczywistego programu testowego. W środę wieczorem na tor miały dotrzeć nowe części aerodynamiczne, które teraz zostaną poddane ocenie kierowców i inżynierów.

Inne zespoły także nie będą próżnować. Mercedes utrzymuje podział grafiku obowiązków między Lewisa Hamiltona i Valtteriego Bottasa – jeśli W10 utrzyma niezawodność z trzech poprzednich dni, możemy spodziewać się, że kierowcy Srebrnych Strzał ponownie przejadą razem grubo ponad 150 okrążeń, zbierając cenne dane na temat nowego bolidu.

Od kilku lat wysokie przebiegi w trakcie testów to prawdziwy znak firmowy stajni z Brackley.

Kolejną okazję do sprawdzenia konstrukcji SF90 otrzyma Charles Leclerc. Monakijczyk znajduje się w centrum zainteresowania mediów, ze względu na czekającą go wewnątrzzespołową rywalizację z Sebastianem Vettelem. Sam 21-latek zaznacza jednak na każdym kroku, że woli skupiać się na ciężkiej pracy. Pokazał to we wtorek, pokonując aż 157 kółek Circuit de Catlunya.

Gdy spojrzymy na dystans pokonany przez zespoły od poniedziałku, w tabeli wyróżniają się dwa zespoły: Haas i Racing Point. Oprócz Williamsa to właśnie one "nabiły" jak dotąd najmniej kilometrów. Szczególny niepokój może panować w ekipie z Kannapolis, która traci czas ze względu na liczne awarie i na pewno liczy na znacznie bardziej owocne zwieńczenie pierwszej tury zimowych przygotowań. Z drugiej strony warto przypomnieć stare prawidło: lepiej, że do awarii dochodzi podczas testów, niż w trakcie Grand Prix.

Nie pozostaje nam nic innego, jak zaprosić do wspólnego śledzenia czwartkowych zajęć.

10:00 Przepraszamy za problemy techniczne. Strona powinna działać już w porządku, ale jeśli pojawią się jakiekolwiek trudności, prosimy o wyrozumiałość.

Przejdźmy do akcji. Norris, Grosjean i Giovinazzi wyjechali na tor punktualnie o godzinie dziewiątej. Niedługo po nich na pierwszy przejazd wybrał się Kubica. Przejechał dwa okrążenia instalacyjne i powrócił do garażu. Według prognoz warunki atmosferyczne nie miały uprzykrzać dziś życia kierowcom. Poranek – typowo dla Barcelony o tej porze roku – okazał się jednak bardzo chłodny. Przed startem sesji temperatura wynosiła jedynie dwa stopnie Celsjusza.

W dalszej kolejności kółka wyjazdowe pokonali Stroll, Leclerc i Hamilton. Tym razem nikt nie musiał opóźniać wyjazdu. Po dwudziestu minutach wszyscy mieli już na koncie pierwsze pokonane kilometry. Norris zdążył już nawet po raz drugi wyjechać na tor. Jak się później okazało, na bardzo krótko. Po kilku chwilach Brytyjczyk wypadł z toru w piątym zakręcie, pomimo tego, że pokonywał go w naprawdę bardzo wolnym tempie. McLaren zagrzebał się w żwirowej pułapce. Potrzebna była interwencja lawety, a do tego konieczne było wywieszenie czerwonych flag. MCL34 powrócił do alei serwisowej krotko po 9:30. Wtedy też sesja została wznowiona.

Grosjean odnotował pierwszy dzisiaj czas okrążenia: 1:23,051s, który później poprawił na 1:29,851s. Zawodnik Haasa rozpoczynał realizację programu na oponach C3. Red Bull wykorzystywał poranek na testy aerodynamiczne. Do RB15 zamontowana była aparatura badająca przepływ powietrza za lewym tylnym kołem. Podobne kratownice z sensorami umieszczono na FW42 Kubicy. Znajdowały się za przednią osią, po obu stronach bolidu. Polak pokonał z nimi kolejne okrążenie instalacyjne. Ruszały zapowiadane wczoraj przez Claire Williams testy aero.

Kwadrans przed dziesiątą Leclerc uzyskał pierwszy tego dnia rezultat: 1:25,461s. Kolejne kółko przyniosło poprawę na 1:22,250s, a następne na 1:21,029. Reprezentant Ferrari podkręcał tempo i zbliżał się do Grosjeana. W pewnym momencie Monakijczyk najechał głębiej na tarki za dziewiątym zakrętem, gubiąc niewielką część z przedniego skrzydła – kamerę lub sensor. Przed końcem pierwszej godziny pomiarowe kółka przejechali dodatkowo Giovinazzi, Ricciardo oraz Stroll. Grosjean podniósł poprzeczkę na 1:20,070s. Warunki ulegały poprawie, rosła temperatura toru.

11:00 Robert Kubica dorzucił na swoje konto kolejne okrążenia. Polak wykonywał wolne przejazdy, utrzymując stałą prędkość w celu zebrania wiarygodnych danych na temat pracy aerodynamiki. Stąd też jego czasy okrążeń bardzo mocno odstawały od reszty kierowców.

Norris powrócił do jazdy po przygodzie z poprzedniej godziny i wykręcił swój pierwszy rezultat: 1:30,887s. Leclerc legitymował się wynikiem 1:20,055s, ale kilka minut po godzinie dziesiątej błysnął czasem 1:18,832s. Podczas gdy Norris zszedł na 1:23,874s, Hamilton awansował na pierwsze miejsce w tabeli po przejechaniu okrążenia w tempie 1:18,800s. Na czwarte miejsce wskoczył pracujący dzisiaj z Alfą Antonio Giovinazzi.

Progresu dokonał Ricciardo, który poprawił swój osobisty rekord na 1:19,048. W tym czasie na tor powrócił Kubica. Jego pierwszy czas: 1:55,741s. Sytuacja w klasyfikacji ulegała częstym zmianom, zespoły wykazywały coraz większą aktywność, a warunki poprawiały się dosłownie z minuty na minutę. Około 1:30 Leclerc przebił czas Hamiltona: najpierw wykręcił 1:18,613s, a później 1:18:475s. W Ferrari znajdowały się opony C2.

Około dwadzieścia minut przed godziną jedenastą Kubica ponownie wyjechał na tor. W trakcie kolejnego wolnego przejazdu poprawił swój najlepszy jak dotąd wynik, uzyskując 1:46,476s. W bolidzie nadal znajdowały się sensory, a Polak korzystał z ogumienia C4. Niedługo później pierwsze dzisiaj pomiarowe kółko zaliczył Albon: 1:21,541s. Stroll przesunął się na P5. Znajdujący się przed nim Ricciardo dokonał postępów, schodząc do poziomu 1:18,954s.

12:00 Kolejna godzina testów rozpoczęła się obrotem Strolla na torze, jednak nie było to nic poważnego i Kanadyjczyk powrócił do dalszych przygotowań. Na trasie pojawił się również Robert Kubica, który kontynuował ewaluację elementów aerodynamicznych dla Williamsa. Polak po kilku kółkach zjechał do mechaników. W międzyczasie ustanowił czas na poziomie 1:22, jednak ciężko to uznać za reprezentatywny wynik.

Za to na mocniejsze kółka zedcydowali się Hamilton i Ricciardo. Szczególnie w przypadku mistrza świata była to znacząca odmiana w stosunku do poprzednich dni. Anglik popisał się czasem 1:17,977. Nieco szybciej pojechał Ricciardo i w tabeli pojawił się wynik 1:17,913.

Nieco przed południem na torze ponownie pojawił się Kubica i tym razem pozwolono Polakowi na serię nieco szybszych okrążeń, z których najlepsze to 1:21,706. Kierowca Williamsa zaliczył małą przygodę obracając się w ostatniej sekcji toru, jak również mocno blokując koło podczas hamowania. Jednak należy pamiętać, że to ciągle testy i właśnie na nich szuka się limitów samochodu.

13:00 Po dwunastej Ricciardo pojechał jeszcze szybciej – wynik 1:17,785s uzyskany na oponach C5 był najlepszym, wykręconym jak dotąd w trakcie zimowych testów. Nie próżnował też Albon, na stopień miększej mieszance zaliczył szybkie kółko w tempie 1:18,146s, co dało mu awans na czwartą pozycję.

Czterdzieści minut przed przerwą obiadową osobisty rekord poprawił Grosjean. Leclerc wykręcił 1:18,046s, a nieco później zaliczył szeroki wyjazd poza tor w piątym zakręcie, nanosząc na asfalt sporo żwiru z pobocza. Wtedy jednak ponownie do głosu doszedł Albon. Tym razem już na ogumieniu C5 poprawił wynik Ricciardo, uzyskując 1:17,637s.

O 12:40 do pracy powrócił Kubica. Polak zaczął dokładać kolejne okrążenia do liczącego wtedy 41 kółek dorobku. Polak zszedł do poziomu 1:21,542s, uzyskując swój czas na oponach C3. Norris także uzyskał swój nowy najlepszy czas okrążenia: 1,19,543s. Ostatnie minuty nie były zbyt pracowite. Dziesięć minut przed końcem porannej części zajęć na torze przebywał jedynie duet Brytyjczyków: Hamilton i Norris. Gdy młody kierowca McLarena wrócił do alei serwisowej w celu wykonania próbnego startu, na finałowy przejazd przed obiadem wyruszył Leclerc, którego Ferrari wyposażono w oznaczone białym kolorem Pirelli C2.

Robert Kubica zakończył pracę z czasem 1:21,542s i 48 okrążeniami na koncie. Według harmonogramu Williamsa po przerwie za kierownicę FW42 powróci George Russell.
 
15:00 Zgodnie z zapowiedziami w kilku zespołach doszło do zmiany warty: Bottas zastąpił Hamiltona, Hulkenberg Ricciardo, Magnussen Grosjeana a Russell Kubicę.

Z wyjazdem na tor nie spieszyli się Bottas i Magnussen. Pierwsze pomiarowe kółko Duńczyk pokonał w tempie 1:19,837s. Bottas był nieco wolniejszy – uzyskał 1:20,399s. Russell spędził niemal całą pierwszą godzinę popołudniowej sesji w garażu, podobnie zresztą jak Hulkenberg. Poza garażem znajdował się także Giovinazzi, którzy pokonał 10-okrążeniowy stint na mieszance C3, notując dość wolne wyniki na poziomie 1m24-25s.

Po krótkiej przerwie Bottas podkręcił tempo. Na oponach C2 poprawił swój wynik najpierw na 1:18,380s, a następnie 1:18,356s. Postępów dokonał także Gasly – 1:19,202s. Francuz od samego rana korzystał z ogumienia C3. Bliżej piętnastej do pracy powrócił także Lando Norris. Brytyjczyk nie pozostał jednak dłużej na torze, zjechał do alei serwisowej i wykonał próbny start.

Tor stawał się coraz bardziej zatłoczony, ale widać było, że zespoły w coraz większym stopniu skupiają się na dłuższych przejazdach.

16:00 Bottas redukował stratę do lidera tabeli, ustanawiając swój nowy najlepszy czas: 1:18,130s. Gdy kierowca Mercedesa powrócił do alei serwisowej, na torze pozostał jedynie Lando Norris. Po kilku minutach na kolejne testowe stinty wyruszyli Leclerc i Magnussen. Reprezentant Haasa poprawił swój wynik na 1:19,079, a Monakijczyk jako pierwszy tego popołudnia przekroczył barierę stu okrążeń.

Gasly także podkręcał tempo – 1:18,780s. Bottas, który korzystał z opon C4, także nie powiedział ostatniego słowa i ustanowił rezultat 1:17,955s. Stroll poprawił osobisty rekord, ale w dalszym ciągu okupował jedenaste miejsce. Dopiero 100 minut po rozpoczęciu popołudniowych zajęć garaż Renault opuścił Hulkenberg. Pierwszy reprezentatywny czas Niemca wynosił 1:20,095s. Na około dziesięć minut przed godziną szesnastą Gasly i Giovinazzi dołączyli do Leclerca w klubie 100+.

Na torze wciąż nie zameldował się Russell. Garaż Williamsa był szczelnie zasłonięty parawanami. Przy okazji przerwy na lunch zespół postanowił wprowadzić pewne zmiany w bolidzie. Brytyjczyk wkrótce powinien opuścić aleję serwisową.

15:55 Russel pokonał okrążenie instalacyjne.




17:00 Po krótkiej wizycie u mechaników Russel powrócił do jazdy. Kolejny przejazd dał urzędującemu mistrzowi Formuły 2 czas 1:21,287s i powiększył czwartkowy dorobek Williamsa do 53 okrążeń. Kolejny przejazd był nieco szybszy – Brytyjczyk zszedł na nim poniżej bariery 1m21s.

Bottas testował kolejną z mieszanek przygotowanych na ten sezon przez Pirelli – najbardziej miękką C5. Fin ustanowił na niej rezultat 1:17,857s. Nowy osobisty rekord odnotował Hulkenberg: 1:18,248. Kilka minut później Niemiec plasował się już jednak na czele klasyfikacji. W jego Renault R.S.19 także znalazły się oznaczone czerwonym kolorem opony C5. Pomogły mu one wykręcić wynik 1:17,393s.

Był to czas o około 0,2s wolniejszy od najlepszego rezultatu Sebastiana Vettela z ubiegłorocznych testów. Nawet jeśli weźmiemy pod uwagę różnicę w warunkach atmosferycznych oraz przyczepności toru, czas Niemca wywoływał pozytywny nastrój u wszystkich sympatyków Renault. Wiele wskazywało też na to, że w przyszłym tygodniu najlepsze czasy będą stały na poziomie 1m16s.

Godzinę przed końcem pierwszej tury testów najbardziej pracowitym kierowcą był Antonio Giovinazzi, który popołudnie spędzał na dłuższych przejazdach. Do grona kierowców z ponad setką okrążeń dołączył Alex Albon. Kierowca Toro Rosso był jednym z czterech zawodników, którzy na dziesięć minut przed siedemnastą znajdowali się na torze z mocniej zatankowanymi bolidami. Oprócz niego program taki realizowali Gasly, Magnussen i wspomniany wcześniej Giovinazzi.

Kiedy Albon powrócił do boksów, garaż Renault opuścił na ogumieniu C3 lider klasyfikacji – Hulkenberg. Jeszcze na okrążeniu wyjazdowym Niemiec zjechał na pobocze i zatrzymał swój bolid na części toru, która dawniej była przedostatnim zakrętem. Po wyjściu z kokpitu uważnie przyglądał się swemu R.S.19.

18:00 Przerwa spowodowana zatrzymaniem się Hulkenberga potrwała do 17:10. Po pojawieniu się zielonych flag do pracy wyjechali Bottas i Magnussen. Nieco później na tor powrócił Charles Leclerc, który pokonywał kolejne okrążenia w towarzystwie Albona i Giovinazziego.

Norris poprawił swój osobisty rekord, natomiast nie wpłynęło to na jego pozycję w tabeli. Zawodnik McLarena nadal plasował się na siódmej pozycji, tracąc około 0,4s do Leclerca.

Nieco ponad dwadzieścia minut przed finiszem pierwszej tury testów, garaż Williamsa opuścił po dość długiej przerwie Grorge Russell. Tym razem FW42 wyposażony był w dużych rozmiarów aparaturę badającą przepływ powietrza za przednimi kołami. Z taką samą jeździł dziś rano Robert Kubica.

Krótko po tym, gdy Giovinazzi jako trzeci kierowca w trakcie tegorocznych testów przekroczył jednego dnia barierę 150 okrążeń, Włoch zatrzymał swój bolid na końcu alei serwisowej, powodując krótką przerwę w zajęciach. Zajęcia zostały wznowione na pięć minut przed planowanym końcem. Wielu kierowców – w tym Russell (już bez sensorów) – zdążyło przejechać ostatnie okrążenia. Sesja zakończyła się pod czerwonymi flagami, w związku z kolejnym zatrzymaniem się na torze Giovinazziego.

Dziękujemy, że byliście z nami nie tylko dzisiaj, ale także w ciągu całej pierwszej tury zimowych przygotowań. Przepraszamy jednocześnie za problemy techniczne, jakie mocno komplikowały Wam dzisiaj korzystanie z naszego portalu. Mamy nadzieję, że za tydzień wszystko będzie działało jak należy.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2024  Charles Leclerc kończy zimowe testy na czele tabeli
23.02.2024  Sainz najszybszy w porannej sesji ostatniego dnia testów
23.02.2024  Harmonogram zespołów na testy w Bahrajnie
22.02.2024  Sainz na czele tabeli drugiego dnia testów na torze Sakhir
22.02.2024  Poranna sesja drugiego dnia testów przerwana
Tagi:
Testy

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Mavic1982, 21.02.2019 13:29[!]
nie do konca sie zgodze toro rosso mialo silnik upakowany juz w zeszlym sezonie fakt widac narazie niezawodnosc u wszystkich ale nie jestem taki pewny czy RB jest szybsze o 1sek od TR

zobaczymy wiem ze to testy ale tez cos mowia

a u RB nie podoba mi sie hamstwo i ciagle narzekanie jak malych placzacych dziewczynek na Renault jacy to zawiedzeni sa a tu raptem honda ich zaspokoila TAAAK piekna honda wooow

horner zahowuje sie jak dziewczyna z liceum ktora na 2giej randce przesiadla sie z Jurka na Rocco Siffrediego ( nie chcialem tu obrazic zanego Pana Jurka ani jego hm,,,)

RB szybko zapomnialo z kim 4 mistrzow zdobylo niestety ale z renault

i ciesze sie ze Ricciardo kreci dobre czasy trzymam kciuki za niego i za renault
bolekse, 21.02.2019 13:29[!]
Kubica chyba wykręcił swój czas na twardszej mieszance - C2
Mavic1982, 21.02.2019 13:37[!]
tak c2 to bylo
Zomo, 21.02.2019 13:49[!]
Cytat derwisz :
Sytuacja mrożąca krew w zyłach.

Chyba zapomniales ze nie jestes juz na Onecie..
Cytat derwisz :
Robert jeździ takim wolnym tempem, ze staje sie zawalidrogą. Malo brakowalo by staranował go Hamilton.

Jechal z klatka do badania przeplywy powietrza, z tym sie zawsze jezdzi powoli. Poza tym Hamilton ma oczy i powinien widziec co sie przed nim dzieje.
Pozdrowienia dla adminow f1wm.pl - chyba frekfencja na stronie przerosla wasze oczekiwania :)
dejacek, 21.02.2019 14:04[!]
no cóż, pierwsze szybkie kółka, nie wiadomo czy wszystkie systemy sprawne. Miejmy nadzieję że w drugiej turze testów znajdą jakieś rezerwy żeby nawiązać walkę... Albo ostatecznie w Australii
Lukas, 21.02.2019 15:10[!]
@Zomo nie tylko oczekiwania, ale i możliwości serwera... Przepraszamy za to ale robimy co możemy, by to poprawić.
derwisz, 21.02.2019 19:17[!]
@Zomo W takim razie gratuluje bywalcowi Onetu. Ja nie wiem co się tam wyprawia bo ostatni raz zajrzałem na tamten portal kilkanaście lat temu.
Nie wiem czy masz prawo jazdy i czy jestes w stanie wyobrazić sobie jak niewiele brakowało by przy okazji tego incydentu doszło do tragedii. I nie imputuj mi, ze obwiniam o to zdarzenie Kubicę. Nigdzie czegoś takiego nie napisałem.
F1V0, 21.02.2019 20:03[!]
@Zomo
Cytat :
Chyba zapomniales ze nie jestes juz na Onecie.

Onet kilka miesięcy temu wyłączył komentowanie jakby co.

@derwisz
Nie dramatyzuj. Tragedię? To nie lata 60. W ostatnich 25 lat zginął jeden kierowca, a przy takiej prędkości miałoby się niby coś komuś stać?
pawlos, 21.02.2019 23:15[!]
Cytat F1V0 :
W ostatnich 25 lat zginął jeden kierowca

Niestety dwóch
Luq, 22.02.2019 10:11[!]
Niestety, ale trzech :( Kilku też miało dużo szczęścia.
F1V0, 22.02.2019 13:18[!]
@pawlos
Liczyłem nie od pełnych. Od wypadku Senny.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca