F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.09.2019

Paul Ricard nie zorganizuje wyścigów F2 i F3 w sezonie 2020

Rywale zastanawiają się nad źródłem przewagi Ferrari na prostych

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Rosji

Vettel: Ferrari nie jest zaskoczone wysoką formą Leclerca

Hulkenberg zaprzecza, że podpisał już umowę z Haasem

Tost nie spodziewa się powrotu Albona do Toro Rosso

16.09.2019

Binotto wyklucza duet Leclerc-Verstappen w Ferrari

Panthera potwierdza zainteresowanie miejscem w F1

Todt zapowiada przepis o maksymalnej długości czasu okrążenia

Haas zaprezentował malowanie na pozostałe wyścigi sezonu

Audi potwierdza rozmowy z menedżerami Kubicy ws. DTM

14.09.2019

Juri Vips w rozmowie z "Wyprzedź Mnie!"

McLaren nie będzie za wszelką cenę walczył o czwarte miejsce

Albon: Nie stawiam sobie żadnych celów na końcówkę sezonu

Zespoły zainteresowane wyścigiem kwalifikacyjnym

13.09.2019

Perez: Przed końcem sezonu chcemy być czwartą siłą stawki

Grupa Strategiczna przeciwna powrotowi tankowania

Sainz: Gdyby nie DRS liczba wyprzedzeń byłaby bliska zeru

Williams będzie korzystał z silników Mercedesa do sezonu 2025

Pascal Wehrlein kontaktował się z Haasem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ferrari szykuje serię poprawek do bolidu na kolejne cztery wyścigi

Zmiany w SF90 mają objąć skrzydło, podłogę, dyfuzor oraz sekcje boczne.
Mateusz Szymkiewicz, 10 czerwca 2019, wyświetlenia: 1394<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

La Gazzetta dello Sport informuje, że zespół Ferrari zaplanował serię poprawek do bolidu SF90 na kolejne cztery wyścigi.

Stajnia z Maranello mimo zdobycia pole position w Kanadzie oraz pierwszego miejsca na mecie wyścigu, ma wyraźne problemy z tegorocznym modelem. Bolid zespołu charakteryzuje się słabymi właściwościami w wolnych zakrętach, które są domeną Mercedesa.

„Było to dla nas ważne, by odzyskać najlepsze tempo” – powiedział Mattia Binotto, szef Ferrari. „Jako zespół pokazaliśmy, że nasz bolid może być konkurencyjny i wrócimy do Maranello bardziej zmotywowani niż wcześniej”.

Według La Gazzetta dello Sport, tegoroczny bolid przejdzie wielkie zmiany na przestrzeni kolejnych czterech wyścigów. We Francji zespół ma dysponować nowym przednim skrzydłem, do Austrii przywiezie inną podłogę, do Wielkiej Brytanii poprawiony dyfuzor, a do Niemiec nowe sekcje boczne.

Binotto zapytany o szykowane zmiany na wyścigi w Europie, odpowiedział: „To nie będzie bolid w wersji B lub kompletnie nowy model. Mimo to przywieziemy serię udoskonaleń, które mają pomóc nam w lepszym zarządzaniu oponami. Mamy pewne pomysły i musimy się pospieszyć”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.09.2019  Rywale zastanawiają się nad źródłem przewagi Ferrari na prostych
17.09.2019  Vettel: Ferrari nie jest zaskoczone wysoką formą Leclerca
16.09.2019  Binotto wyklucza duet Leclerc-Verstappen w Ferrari
12.09.2019  Lehto: Leclerc jest teraz nowym numerem jeden w Ferrari
08.09.2019  LGdS: Ferrari zamierza przedstawić Leclercowi nową umowę
Tagi:
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca