F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.10.2019

Seidl: Musimy zmienić pewne koncepty bolidu przed sezonem 2020

Tost: Chcę zatrzymać Gasly'ego i Kwiata w Toro Rosso

PKN Orlen rozważa zostanie sponsorem tytularnym Haasa

16.10.2019

Propozycja wyścigów kwalifikacyjnych nie ma jednomyślnego poparcia

Światowa Rada FIA przyjęła wniosek o zmianę nazwy Toro Rosso

Fińska sztafeta pokoleń

Horner: Albon wykonał niesamowitą robotę podczas GP Japonii

R. Schumacher: Renault mogło mieć dużą przewagę z systemu balansu

Helmut Marko odbył "bardzo ważne" spotkanie z Hondą

McLaren rozmawia z F1 w sprawie nikłej ekspozycji na transmisjach

F1 osiągnęła porozumienie ws. miejsca organizacji GP w Miami

15.10.2019

Marko: Albon zaczyna jeździć coraz lepiej

Hamilton: Mercedes ma najlepszy skład kierowców w Formule 1

Binotto: Ferrari ma długą listę pytań wobec nowych przepisów

Marko: Honda nie jest gotowa zadeklarować pozostanie w F1

Steiner: Magnussen nie powinien publicznie krytykować zespołu

14.10.2019

Seidl nie widzi szans na walkę z Mercedesem już w sezonie 2021

Todt: Tylko trzy zespoły odczują wprowadzenie limitów budżetowych

13.10.2019

Williams: Nie chcieliśmy ryzykować uszkodzenia nowego skrzydła

FIA przyjęła protest złożony przez Racing Point

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Honda nie ma w planach reaktywacji fabrycznego zespołu

Koncern chce skupiać się wyłącznie na rozwinięciu najlepszej jednostki napędowej.
Nataniel Piórkowski, 7 pa?dziernika 2019, wyświetlenia: 1046<< | lista | T- | T+ | >>

Honda nie jest obecnie zainteresowana reaktywacją fabrycznego zespołu Formuły 1.

Japoński producent jest obecny w serii Grand Prix wyłącznie jako dostawca jednostek napędowych. Koncern współpracuje obecnie z dwoma stajniami: Red Bullem i Toro Rosso.

Honda nie ma jednak w planach powrotu do prowadzenia fabrycznej ekipy – nawet pomimo wprowadzenia limitów budżetowych od 2021 roku.

Odpowiadając na pytanie portalu Race Fans, dyrektor zarządzający Hondy – Masashi Yamamoto, powiedział: „Nie, nie w tej chwili. Wiemy, że w Formule 1 bardzo ważna jest ciągłość. Za nami pięć lat rozwoju jednostki napędowej. W pewnym sensie dobrnęliśmy do dobrego stanu rzeczy. Gdybyśmy zaczęli teraz pracować nad bolidem, mielibyśmy na głowie kolejny problem. Nie chcemy tego”.

Yamamoto zdaje sobie jednak sprawę z tego, że jako dostawca silników Honda ma ograniczony wpływ na kształtowanie przyszłości Formuły 1.

„Bycie dostawcą silników nie daje wielkich korzyści. Wiecie, że nasza nazwa to Honda Motor. Zaczynaliśmy właśnie od silników. Sądzimy, że jesteśmy specjalistami w zakresie jednostek napędowych. Chcemy zapewniać w tym zakresie możliwie jak najbardziej zaawansowaną technologię. Taki jest nasz cel”.

„Oczywiście pod względem prac nad przepisami jest to trochę ograniczające. Bierzemy jednak udział w spotkaniach producentów silników i mamy tam szansę porozmawiać na temat regulacji. Dodatkowo jeśli chodzi o przepisy sportowe i techniczne, możemy omówić te kwestie z Red Bullem i Toro Rosso”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.10.2019  Helmut Marko odbył "bardzo ważne" spotkanie z Hondą
15.10.2019  Marko: Honda nie jest gotowa zadeklarować pozostanie w F1
11.10.2019  LGdS: Honda przeznaczy 140 milionów na rozwój silnika na sezon 2020
10.10.2019  Gasly: Yamamoto przepraszał mnie za start w treningu w Japonii
08.10.2019  Marko: Honda osiągnie poziom Mercedesa i Ferrari w 2020 roku
Tagi:
Honda
Yamamoto M.
F1 ogólnie
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca