F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.08.2020

Salo: Raikkonen zakończy karierę po sezonie 2020

11.08.2020

Wolff: Verstappen stanowi dla nas realne zagrożenie

FIA przyjrzy się przepisom odnośnie komunikacji radiowej

Hulkenberg zainteresowany posadą w Alfie na sezon 2021

Nissany wystartuje z Williamsem w treningu do GP Hiszpanii

Szafnauer bagatelizuje termin dostawy wlotów chłodzenia hamulców

Wolff: Pewne zespoły wszczynają małą rewolucję

Szafnauer: Sędziowie nie powinni porównywać naszego projektu do kalki

Abiteboul: Wymagalibyśmy od sędziów większej konsekwentności

10.08.2020

Magnussen liczy na 'nowy samochód' po Silverstone

Marko: Albon otrzyma więcej czasu w Red Bullu

Lehto: Szwarcman jest lepszym kierowcą od Micka Schumachera

Heidfeld: Sezon 2021 może być świeżym startem dla Vettela

Szafnauer: Perez na 99 procent wystąpi w GP Hiszpanii

09.08.2020

Vettel: Strategia Ferrari nie miała sensu

Leclerc: Czuję się tak, jak gdybym odniósł zwycięstwo

Hulkenberg: Dodatkowy pit stop był wynikiem silnych wibracji

Bottas: Mercedes 'przysnął', gdy Verstappen zaczął uciekać

Racing Point z kolejną reprymendą od sędziów

Verstappen: Nie spodziewałem się zwycięstwa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Dział silników odrzutowych pomógł rozwiązać problemy Hondy w F1

Japoński producent zmagał się w sezonie 2017 z wibracjami jednostki napędowej.
Mateusz Szymkiewicz, 9 stycznia 2020, wyświetlenia: 2383<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dział silników odrzutowych Hondy pomógł rozwiązać problemy z układem napędowym w Formule 1 – dowiadujemy się z dokumentu japońskiego nadawcy NHK.

Współpraca między zespołem odpowiedzialnym za program w Formule 1 a HondaJet rozpoczęła się przed sezonem 2018. W 2017 roku koncern z Tokio jako partner McLarena przygotował jednostkę o bardzo wysokim poziomie zawodności, co wynikało z wibracji pochodzących z wału łączącego się z MGU-H. W rezultacie Honda musiała m.in. ograniczyć moc całego pakietu.

Dział F1 zdecydował się wyeliminować problem wibracji przy pomocy specjalistycznej wiedzy inżynierów HondaJet, którzy projektują silniki do samolotów i muszą zagwarantować ich niezawodność. Zmiany przeprowadzone w architekturze silnika polegały na innej wielkości oraz kształcie wału napędowego i łożysk, by poprawić jego stabilność przy wysokich prędkościach obrotowych.

W rezultacie tuż przed rozpoczęciem partnerstwa z Toro Rosso w 2018 roku, japoński producent zdołał wyeliminować najpoważniejsze problemy ze swoim układem napędowym i stopniowo uwalniał jego potencjał. Pierwsze efekty można było dostrzec w drugiej rundzie sezonu w Bahrajnie, gdzie Pierre Gasly za kierownicą STR13 ruszał z piątego pola, a w wyścigu był czwarty. Honda uzyskała wówczas swój najlepszy wynik w erze hybrydowych silników V6.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.08.2020  Ferrari wymieniło silniki w bolidach Vettela i Leclerca
28.07.2020  Honda odbędzie spotkanie z Red Bullem przed wyścigami na Silverstone
19.07.2020  Gasly otrzyma przed wyścigiem nową jednostkę napędwą
16.07.2020  Verstappen: Jesteśmy zbyt wolni na prostych
02.07.2020  Verstappen: Honda chce walczyć o tegoroczny tytuł
Tagi:
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca