F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.01.2020

Russell: W sezonie 2020 nie chcemy zdobywać szczęśliwych punktów

Wolff: Mercedes jest w stanie zastąpić Hamiltona

Williams: Przystąpimy do sezonu 2020 ze zdrowym budżetem

24.01.2020

Carey: Rozmowy o kontraktach od sezonu 2021 są na ostatnim etapie

Brown: Środowisko Red Bulla było zbyt trudne dla Sainza

Williams, Haas oraz Alfa potwierdzili daty prezentacji bolidów

Grand Prix Chin może zostać odwołane?

23.01.2020

Motorsport.com: Mercedes pozostanie w F1 po sezonie 2020

Turini: Vettel może pozostać w Ferrari na sezon 2021

Taffin: Silnik Renault jest w tej chwili lepszy od Mercedesa

Isola: Zespoły nie były negatywnie nastawione do opon na sezon 2020

22.01.2020

Racing Point zaprezentuje tegoroczny program 17 lutego

Miami zaprezentowało kolejną propozycję toru Formuły 1

Williams: Nissany może ścigać się w Formule 1 w sezonie 2021

Vasseur: Alfa będzie miała zupełnie nowy bolid w sezonie 2020

Russell gotowy rozważyć oferty startów od konkurencyjnych zespołów

21.01.2020

Kubica łączony z klienckim programem w serii DTM

Marko: Program Red Bulla nie został pozbawiony talentów

Ocon: Byłem bardzo blisko posady w Mercedesie na sezon 2020

Williams: Celujemy w rozpoczęcie testów od pierwszego dnia

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Dział silników odrzutowych pomógł rozwiązać problemy Hondy w F1

Japoński producent zmagał się w sezonie 2017 z wibracjami jednostki napędowej.
Mateusz Szymkiewicz, 9 stycznia 2020, wyświetlenia: 2287<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dział silników odrzutowych Hondy pomógł rozwiązać problemy z układem napędowym w Formule 1 – dowiadujemy się z dokumentu japońskiego nadawcy NHK.

Współpraca między zespołem odpowiedzialnym za program w Formule 1 a HondaJet rozpoczęła się przed sezonem 2018. W 2017 roku koncern z Tokio jako partner McLarena przygotował jednostkę o bardzo wysokim poziomie zawodności, co wynikało z wibracji pochodzących z wału łączącego się z MGU-H. W rezultacie Honda musiała m.in. ograniczyć moc całego pakietu.

Dział F1 zdecydował się wyeliminować problem wibracji przy pomocy specjalistycznej wiedzy inżynierów HondaJet, którzy projektują silniki do samolotów i muszą zagwarantować ich niezawodność. Zmiany przeprowadzone w architekturze silnika polegały na innej wielkości oraz kształcie wału napędowego i łożysk, by poprawić jego stabilność przy wysokich prędkościach obrotowych.

W rezultacie tuż przed rozpoczęciem partnerstwa z Toro Rosso w 2018 roku, japoński producent zdołał wyeliminować najpoważniejsze problemy ze swoim układem napędowym i stopniowo uwalniał jego potencjał. Pierwsze efekty można było dostrzec w drugiej rundzie sezonu w Bahrajnie, gdzie Pierre Gasly za kierownicą STR13 ruszał z piątego pola, a w wyścigu był czwarty. Honda uzyskała wówczas swój najlepszy wynik w erze hybrydowych silników V6.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.01.2020  Briatore: Verstappen musi nauczyć się trzymać język za zębami
31.12.2019  Honda: Coraz trudniej będzie nam osiągać duże postępy
16.12.2019  Honda rozmawia z Red Bullem o roli dla Yamamoto w sezonie 2020
09.12.2019  Villeneuve: Honda może skomplikować sezon Red Bulla
01.12.2019  Verstappen usatysfakcjonowany pokonaniem duetu Ferrari
Tagi:
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca