F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2020

Russell: Odczucia z FW43 są lepsze niż z zeszłorocznego modelu

Ocon zachwycony po pierwszych testach Renault R.S.20

Racing Point potwierdza obecność elementów Mercedesa W10 w RP20

Bottas najszybszy podczas porannej części pierwszego dnia testów

Marko: Verstappen ma klauzulę osiągów w nowym kontrakcie

Budkowski: Renault ma za sobą burzliwą zimę

Hulkenberg zapowiada przerwę od wyścigów w 2020 roku

Turrini: Ferrari jest gotowe negocjować z Vettelem nowy kontrakt

Seidl: McLaren nie ma powodów do zmiany kierowców

Renault w pełni zaprezentowało bolid R.S.20

Racing Point RP20 wyjechało na tor wyścigowy

Alfa Romeo oficjalnie przedstawiła model C39

18.02.2020

F1 rozważa dwa terminy dla GP Chin pod koniec sezonu 2020

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Stroll: Podia powinny być w zasięgu Racing Point w 2020 roku

Perez i Stroll podekscytowani perspektywą startów dla Aston Martina

Key: Silnik Renault jest już blisko Mercedesa

Racing Point rozważy porzucenie różowych barw od sezonu 2021

Kubica jako pierwszy poprowadzi Alfę Romeo C39

17.02.2020

Racing Point zaprezentowało malowanie na sezon 2020

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Program Red Bulla nie został pozbawiony talentów

Austriacki koncern pokłada duże nadzieje w Tsunodzie, Vipsie i Haugerze.
Mateusz Szymkiewicz, 21 stycznia 2020, wyświetlenia: 684<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko zaprzeczył, jakoby Red Bull nie miał już obiecujących kierowców w juniorskim programie, mogących stanowić jego przyszłość w Formule 1.

W ostatnich latach austriacki koncern mając ograniczone pole wyboru decydował się zatrudniać do swoich ekip byłych juniorów, jak Brendon Hartley oraz Alexander Albon. Z kolei Daniił Kwiat po rocznej przerwie otrzymał kolejną szansę od Toro Rosso, którą wykorzystał prezentując dobre wyniki w sezonie 2019.

Mimo to opiekun Red Bull Junior Team – Helmut Marko, zaprzeczył, jakoby program rozwoju młodych talentów znalazł się w poważnych tarapatach. „Wciąż mamy kilku zdolnych zawodników w naszym programie, jednym z nich jest Yuki Tsunoda. Ma tylko 158 centymetrów wzrostu i jest faworytem niemal każdego. Oprócz niego mamy Juriego Vipsa, który nieszczęśliwie ukończył sezon w Formule 3 na czwartym miejscu. W tym roku będzie ścigał się w japońskiej Super Formula. Już teraz był najszybszy na testach i zawsze kręcił się wokół czołowej czwórki”.

76-latek podkreślił, że bardzo duże wrażenie zrobił na nim Dennis Hauger z Norwegii, który w 2019 roku został mistrzem włoskiej Formuły 4, a w niemieckiej edycji zajął drugie miejsce. „Wydaje mi się, że w zeszłym roku wygrał trzynaście lub czternaście wyścigów w Formule 4, a w kolejnym sezonie będzie startował w F3 z Liamem Lawsonem z Nowej Zelandii. Jack Doohan, syn Micka Doohana, także znajdzie się w Formule 3”.

Marko podkreśla jednak, że mimo, iż Red Bull wspiera wielu zdolnych kierowców, spora ich część może nigdy nie dotrzeć do Formuły 1. „Wielu naszych kierowców [którzy nie dotarli do F1] wciąż zarabia dobre pieniądze i są w stanie zamienić hobby w swoją profesję. Czy to nie jest piękne? Tak wyglądała nasza filozofia na początku: juniorski program stanowi bufor bezpieczeństwa, ponieważ wiemy jak drogi jest motosport”.

„Dietrich Mateschitz najpierw chciał wspierać talenty, by umożliwić im awans jak najwyżej. Wtedy nagle otrzymaliśmy do dyspozycji dwa zespoły Formuły 1. Nasze podejście stało się jasne, że wspieranie kogoś, kto po prostu odnosi sukcesy już dłużej nie wystarczy. Poszliśmy w innym kierunku. Nasza selekcja stała się coraz bardziej restrykcyjna, by pozostawić tylko tych, którzy mają potencjał do wygrywania Grand Prix”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2020  Marko: Verstappen ma klauzulę osiągów w nowym kontrakcie
17.02.2020  Marko: AlphaTauri jest sześć miesięcy za Red Bull Racing
14.02.2020  Verstappen: Red Bull znakomicie radzi sobie z presją
12.02.2020  Red Bull RB16 ujrzał światło dzienne
12.02.2020  Horner: W końcu mamy szansę na walkę z największymi rywalami
Tagi:
Marko H.
Red Bull

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca